על חוט השערה

עירוני בית שמש ממשיכה לנצח אך הפעם זה הלך קשה מהצפוי מול מכבי רחובות ובסיום 1:0 קטן של בני בן עמי שהספיק לחניכיו של אבי סקורי להידבק למכבי באר יעקב המוליכה והפער ביניהן נותר על נקודה אחת בלבד.צפו בתקציר המשחק.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 28-12-2010
  • 12:29

עירוני בית שמש יצאה בשישי למשחק חוץ לא פשוט בקרית משה מול מכבי רחובות וכבר מפתיחת המשחק היה ברור שפיקניק לא יהיה כאן.

בדקה החמישית נמרוד שמש האורח פרץ באגף ימין והוציא כדור רוחב נהדר לעברו של שלומי אדרי שממטר כבש,השופט אורי לוגסי הצביע על עיגול האמצע,שחקני בית שמש חגגו אך לפתע הקוון הרים את דגלו ולאחר התייעצות בינו לבין לוגסי,החליט השופט לתדהמת כולם לפסול את השער בטענה לנגיעת יד מקפוקפת שכנראה גם לא הייתה.

בית שמש עוד המשיכה במומנטום מספר דקות אך רחובות לא ויתרה ועד ההספקה הגיעה לשני מצבים טובים.

האחד בבעיטה של חנגלי מ 25 מטרים שגואטה הדף היטב והשנייה כדור רוחב של אשר טקלה שמצא נהדר את חנגלי שמחמישה מטרים פגש את הכדור לא טוב וגואטה קלט.

 

בני בן עמי מבית שמש מפגין שליטה בכדור,יעקב מזרחי מרחובות בעקבותיו.(צילום:שוס live)

 

את המחצית השנייה פתחה בית שמש טוב יותר ובדקה ה-60 כדור קרן של אלירן כהן הגיע היישר לראשו של בני בן עמי שנגח לעבר השער,מגן מקומי הרחיק את הכדור כנראה מאחורי קו השער אך למרות מחאותיהם של אנשי בית שמש,לוגסי הורה להמשיך.

בדקה ה-65 הלחץ השתלם וכדור ארוך של רועי לויאן מצא את בני בן עמי שהתקדם ומול יעקב חזן שוער רחובות,בעט פנימה,1:0 לבית שמש.

עד הסיום ניסתה רחובות לחזור למשחק אך לא סיכנה באופן מיוחד את שערה של בית שמש.

חניכיו של אבי סקורי יוצאים עם שלושת הנקודות ונדבקים חזק למוליכה באר יעקב שגם היא לא עושה רושם שתוותר בקלות על חלום העלייה.

 

תקציר המשחק(צילום:שוס live,אתר החדשות של בית שמש והסביבה)

 

 

הוסף תגובה
תגובות