"תחושה נהדרת לרשום עלייה, דימונה אצלי בעדיפות עליונה"

מ.ס דימונה רשמה עלייה מרגשת בעונה הקודמת לליגה א' דרום,מי שהיה לאחד מעמודי התווך של הקבוצה הוא המגן שי בוזנח שסוגר עונה חמישית במועדון. בראיון לאתר 'גולר' הוא מסכם את עונה מוצלחת, ומדבר על המשך דרכו בעונה הבאה

  • על ידי: לירן ביטון
  • 12-06-2020
  • 08:53

שי בוזנח, מגנה של מ.ס דימונה סוגר את עונתו החמישית במועדון. הוא הספיק לרשום הרבה חוויות עם המועדון כמו עלייה לליגה א', ולאחר מכן ירידה והעונה האחרונה הסתיימה עבורו בעליית ליגה מרגשת וסגירת מעגל. בוזנח נחשב לכישרון עולה ולשחקן בית מהטובים בקבוצה, והעונה הוא היווה בורג מרכזי בהצלחתה.

 

שי, איך התחושה לסיים את העונה בעליית ליגה?

"זו תחושה נהדרת לעלות ליגה, למרות שיש טיפה החמצה שלא יכולנו לחגוג כמו שצריך עם האוהדים והקהל שלנו, אבל עליית ליגה תמיד משמחת. ברמה האישית והקבוצתית אני חושב שהייתה לי ולנו כקבוצה עונה טובה ותמיד יש לאן להתקדם". 

מה היה סוד הקסם של דימונה בעונה הקודמת?

"הקבוצה שנבנתה בדימונה זה קבוצה שהייתה משולבת משחקנים ותיקים וצעירים, שכל אחד ידע את מקומו ומה הוא צריך לתרום למערכ, ולקבוצה כדי שנעמוד במטרה שלנו. חדר ההלבשה שלנו היה מדהים, גם בתקופות הפחות טובות כולם היו אחד בשביל השני, גם בתוך וגם מחוץ למגרש וחדר הלבשה בריא וטוב, זה גורם משמעותי לקבוצה שרוצה להצליח".

 

מ.ס דימונה כבר החלה בהכנות לקראת העונה הבאה בליגה א' דרום, כשהשאיפה המרכזית היא להשאיר את סגל השחקנים שהעלה אותה ליגה. לאור קיצוצים בתקציב ובמשכורת, המועדון טרם הגיע להבנות עם השחקנים. בוזנח, קיבל הצעות מקבוצות אחרות אך נותן עדיפות למועדון שעבורו הוא בית: "יש שיחות עם דימונה, כולם יודעים כמה אני אוהב ומעריך את המועדון ובשבילי הם תמיד בעדיפות עליונה, לא משנה באיזו ליגה תשחק. גם אם הדברים בינינו לא יסתדרו, אני תמיד אקווה שיצליחו ויתקדמו כמה שיותר גבוה", סיכם בוזנח.

שי בוזנח שוקל את המשך דרכו במ.ס דימונה בעונה הבאה (צילום: דוברות המועדון)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אזולאי (רוני 12-06-2020, 15:25)
    אחלה שי תישאר בדימונה
  2. שחקן נשמה (חיים 12-06-2020, 22:30)
    בוזי היקר אנחנו מאוד אוהבים פה בדימונה וז תמצא תדרך אפילט עם צריך טיפה להיתפשר יש לך פה בית חם בהצלח
  3. שחקן נשמה (יואם 13-06-2020, 17:11)
    שי בוזנח היקר דימונה זה בית תיתפשר קצת ההעונה יש משבר מאוד קשה תבוא לקראת המועדון אוהבים אותך