״הכיוון הוא לבנות קבוצה צעירה שתגיע לפלייאוף״

כך אמר ענאן פרו, מי שמונה להיות מאמנה של ׳רובי שפירא׳ חיפה ומדבר על מטרות הקבוצה לקראת העונה הבאה. ערכנו עם ענאן ראיון בו הוא מדבר על בניית הקבוצה, מטרותיה, ליגה א׳ בעונה הבאה וגם על ׳הרוח׳ של מיקי קופל שעזב את הקבוצה...

  • על ידי: אוהד רון
  • 13-06-2020
  • 14:59

ענאן פרו גדל בהפועל חיפה, שיחק בבוגרים במשך 8 שנים ועוד עונה אחת בהפועל פ"ת. פרו הוא עו"ד במקצועו, ממייסדי עמותת האוהדים של רובי שפירא חיפה כשבשלוש השנים האחרונות הוא המנהל המקצועי במחלקת הנוער של הקבוצה והעונה הוא קיבל את המושכות להוביל את קבוצת הבוגרים.

 

ענאן, מברוק על הבחירה בך כמאמן. מה הכיוון לקראת השנה הבאה? איך לדעתך תראה הקבוצה?
״תודה רבה על הברכות. לגבי הקבוצה, המועדון כבר 3 שנים בתהליך הצערת הקבוצה, כשהמטרה היא לחבר את מחלקת הנוער לבוגרים. קבוצת הנוער התחילה לייצר סוף סוף שחקנים לקבוצה הבוגרת, ובשנה הקרובה עוד 4-5 בוגרי מחלקת הנוער של רובי ישחקו בבוגרים. הכיוון הוא לבנות קבוצה צעירה בתקציב שפוי -  בטח אחרי עונת הקורונה. המטרה לעשות קבוצה רצה שמשחקת כדורגל מודרני, ואם נשחק ככה הפלייאוף העליון יהיה בר השגה עבורנו״.

 

מה לגבי רכש לקראת העונה הבאה?

״כבר החתמנו 4 שחקני רכש צעירים ועל הפרק להחתים עוד שני שחקנים וכמובן להשאיר מהסגל הקיים עוד 3-4 שחקנים וותיקים

 

"מיקי עשה סדר ניהולי בכל האגודה ואנחנו נמשיך את דרכו". 

 

האם מיקי קופל, הספונסר הראשי של ׳רובי׳,  נשאר?
״מיקי הודיע שהוא לא נשאר אבל הרוח של מיקי קופל תישאר ברובי שפירא להרבה שנים, מיקי עשה סדר ניהולי ומקצועי בכל האגודה ואנחנו ממשיכים את הדרך - ואני מקווה שהוא יחזור לעזור לנו״.

 

איך תיראה הליגה שנה הבאה לעונת שנים קודמות?

״לדעתי הליגה תתאפיין בהרבה שחקנים צעירים שיגיעו מליגות נמוכות ויחד עם זאת המאבק על העלייה יהיה בין טירה וכאוכב שבנויים טוב ועוד קבוצה שתרד מהלאומית תשאף לחזור לשם במהרה ואני מקווה ומאמין שניתן להם פייט״. 

לסיום אמר פרו: ״אני מקווה שהעונה לא נחווה עוד משבר, ושתסתיים כרגיל באפריל כמתוכנן״.

ענאן פרו, מאמן צעיר ומוכשר שרוצה להוביל את רובי לצמרת. צילום: דוברות רובי חיפה

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהד רון אוהבים (דין 13-06-2020, 16:44)
    כתב של גולר מספר אחד תמשיך לכתוב אל תתייחס לעוף ההוא עם אף ארוך המצליף למה סניף
  2. עובדות (גלזר א . 14-06-2020, 14:10)
    תבנו קבוצה צעירה אבל על תפנו לשחקנים צעירים שסיכמו בקבוצות אחרות . גם לכם יגנבו שחקנים , ובדרך שבא אתם הולכים לא תגיעו רחוק .