מה מאיים עתידה של מכבי שדרות?

בזמן שאוהדי מכבי שדרות מחכים לבניית הקבוצה לקראת פתיחת העונה הבאה, עמותת מכבי והעירייה לא מצליחים להגיע להבנות ניהוליות בהסכם החדש, ונראה שלא ניתן יהיה למנוע את הפיצוץ בין שני הצדדים, מה שעלול להוביל לכך שהעירייה תפתח קבוצה חדשה שתתחיל את דרכה בליגה ג'

  • על ידי: מערכת גולר
  • 15-06-2020
  • 08:41

האם אוהדי שדרות צריכים להתחיל לחשוש? אחרי שנתיים בהם מכבי שדרות עברה שינוי דרמטי והפכה למועדון צמרת מבוקש בליגה ב', התעוררו לאחרונה קשיים שלא מאפשרים להתחיל בהכנות לעונה הקרובה - מה שיכול להוביל לסכנה קיומית של ממש עבור המועדון.

בשבועות האחרונים עלו לא מעט מועמדים לאימון הקבוצה אחרי עזיבתו של עופר טלקר. בימים האחרונים האוהדים ביקשו לברר מה קורה עם מינוי המאמן, הם לא קיבלו תשובות משכנעות.

אחד מאוהדי הקבוצה אמר: "אנחנו רואים שכל הקבוצות כבר מתכוננות, במיוחד קבוצות הצמרת ורק אצלנו בשדרות הכל שקט. מה הסיפור עם התקציב?"

 

בשלב הזה הקשיים בכלל אינם קשורים לתקציב או גודלו של התקציב לעונה הבאה, אלא בכלל להסכם שבין עמותת מכבי לעירייה שמבקשת להכניס שינויים למבנה הארגוני, לטענתם בהתאם לדו"ח מבקרת העירייה שמצא ליקויים בהתנהלות העירייה מול העמותה. 

מי שקיבל את האחריות מטעם העירייה הוא מנהל אגף ספורט ואירועים החדש אופיר אסולין, בפגישותיו עם מנכ"ל עמותת מכבי, אמיר אוחנה, הוא הבהיר כי בכוונתו לפעול לבצע סדר ארגוני כך שהעירייה תהיה מעורבת יותר בקבלת ההחלטות המקצועיות בספורט הייצוגי, אוחנה מצידו הביע התנגדות ודרש להשאיר את ההסכם כפי שהוא אם כי היה מוכן לאפשר שיתוף נציגי העירייה בקבלת ההחלטות אבל האחריות בסופו של דבר תהיה של העמותה משום שהיא זו שעומדת בהסכמים מול שחקנים וספקים. כך או כך, בסופו של דבר אם לא יושג הסכם בין הצדדים הדבר עלול להוביל לכך שהקבוצה תיפגע אנושות כי העירייה תחדל מהעברת התקציב.

 

לפי העירייה, ראש העיר, אלון דוידי, נכנס לעובי הקורה כדי לנסות לגשר על הפערים, אך לפי שעה בעירייה לא מתכוונים לשבת בחיבוק ידיים ומחפשים חלופות ואם לא ימצא פיתרון הם לא יהססו להתנתק מיידית מהעמותה כדי להקים קבוצה חדשה בליגה ג'. 

 

המצב האידיאלי והתקווה של כולם היא שבסופו של דבר תושג פשרה ששני הצדדים יהיו מרוצים ויוכלו לעבוד בשיתוף פעולה למען קידום קבוצת הכדורגל.

מה יהיה עתידה של מכבי שדרות? האם ייצא פיתרון בין שני הצדדים? או שמא תהיה 'קבוצה חדשה' שתחל את דרכה מליגה ג'?

 

תגובת הצדדים תפורסם כשתתקבל...

אוהדי שדרות חרדים לעתיד קבוצתם (אורי גבאי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מלאכי (אוהד מיכו אלקדבוביץ מלאכי 15-06-2020, 10:51)
    נגמר הסיפור שלכם השנה לדעתי מלאכי תיהיה השדרות של לפני שנתים תיהיה חזק בצמרת ויותר טובה אפילו יכולה לעלות השנה זה מלאכי או מודיעין או הפתעה של אחת מהקבוצות נלחמות על הפליאוף
  2. בושה וחרפה (אחד שיודע 15-06-2020, 13:15)
    מתקן וקהל מהטובים באזור הדרום ועיריה לא מסוגלת לנהל קבוצה בליגה ב,אחת הסיבות למהפך בשדרות בבחירות הבאות
  3. איפה הקהל של שדרות (עירוני אשדוד 15-06-2020, 13:16)
    יושנים בעמידה תצאו להפגין
  4. ביזיון של עיריה (חיים 15-06-2020, 14:28)
    עד שהיה משהו בעיר
  5. לא חבל?מה זה בושה (עמי 15-06-2020, 20:25)