"השאיפות שלי הן להצליח תמיד בכל מקום שאני נמצא בו"

גמליאל פרץ, נחשב לאחד החלוצים הטובים בליגות הנמוכות ול"קבלן עליות". קבוצתו, צעירי טייבה רשמה עליה מרגשת לליגה א' והחלוץ המצוין שרק משתבח עם השנים, מוכיח כל שנה מחדש כמה כדורגל יש לו ברגליים כשהוא מסיים את העונה כסגן מלך השערים של הליגה עם 17 שערים, וכבורג מרכזי בעליית קבוצתו. בראיון לאתר 'גולר' הוא מסכם עונה, ומדבר על התוכניות העתידיות

  • על ידי: לירן ביטון
  • 17-06-2020
  • 09:23

כשמ.ס צעירי טייבה החליטה בעונה הקודמת שהיא רוצה לעלות ליגה, היא גייסה לשם כך את השחקן גמליאל פרץ. החלוץ המוכשר שרק משתבח עם שנים נחשב לקבלן עליות, בעונה האחרונה הוא רשם את העלייה הרביעית שלו עם טייבה, כשרק בעונה הקודמת הוא הוביל את אור יהודה לליגה א' דרום. מעבר לעלייה המרגשת, הוא מסיים את העונה כבורג מרכזי בהצלחת טייבה, כסגן מלך השערים של הליגה עם 17 שערים ומלך השערים של קבוצתו. 

 

"לסיים את העונה בעלייה זה הדבר הכי מתוק והכי כיף שמח שזה קרה", סיכם פרץ את העונה הקודמת בה הוכיח שוב כמה כדורגל יש לו ברגליים והביא נקודות לקבוצתו שהובילו לעלייה והוסיף: "ברמה האישית הצבתי מטרה להיות מלך השערים, והשגתי את המטרה סיימתי מלך השערים של הקבוצה, וללא חבריי לקבוצה זה לא היה קורה."

 

מה היה סוד הקסם של טייבה שהוביל אותה לעלייה?

"מבחינה קבוצתית בהתחלה היה לנו קשה, הביאו הרבה "כוכבים" לקבוצה והיה קשה לנו להתחבר ככה. אבל אחרי כמה מחזורים זה קרה והתחברנו וראו את זה על המגרש. בנוסף, הצוות וההנהלה נתנו לנו שקט וכל דבר שאנחנו רוצים אז זה בא על ידי ביטוי בתוצאות ועלייה." 

פרץ הוא מסוג השחקנים שמציבים לעצמם מטרות בכל עונה מחדש, כשהם תמיד באים רעבים למשחק עם רצון לנצח ולהבקיע כמה שיותר שערים.

 

כשהחלוץ המצוין יחליט על עתידו בעונה הבאה, הוא יבחר בקבוצה נוספת עם יומרות ושאיפות שתהווה אתגר עבורו: "אין לי מושג מה יהיה עם הקורונה, אני מקווה ומתפלל שלא יגיע עוד גל, כי בלי הכדורגל והקהל אין לי מושג איך אשחק - בשבילי זה החיים. אני תמיד שואף להצליח בכל מקום שאני נמצא בו, ומקווה בע"ה להיות בליגה בכירה יותר", סיכם פרץ.

 

 

 

גמליאל פרץ, אחד החלוצים הבכירים בליגות הנמוכות (יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הכדורגל (חבר של יוסי בינגו 17-06-2020, 10:36)
    גמליאל תחזור לאור יהודה אתה שחקן ענק אין עליך אתה בכל משחק מביא 200 אחוז אוהבים אותך
  2. כמו שזה נראה עונת 20-21 תהיה נטולת קהל לפחות עד פברואר ( חזי 17-06-2020, 16:20)
    העונה הבאה הולכת להיות יותר על הפנים מהעונה שהיתה לא מאמין שיוכלו לשחק בלי שקבוצות שלמות יכנסו לבידוד מידי פעם .
  3. כמו שזה נראה עונת 20-21 תהיה נטולת קהל לפחות עד פברואר ( חזי 17-06-2020, 16:20)
    העונה הבאה הולכת להיות יותר על הפנים מהעונה שהיתה לא מאמין שיוכלו לשחק בלי שקבוצות שלמות יכנסו לבידוד מידי פעם .
  4. גמליאל שחקן גדול (אוהד אור יהודה 17-06-2020, 22:20)
    בליגה ב פרץ תותח פרץ הופך לקבלן עליות בכול קבוצה שאפו
  5. על פי חוות דעת של מומחים בכדורגל (ברק המאירי 26-06-2020, 08:39)
    מגיע לגמליאל פרץ קבוצה בליגת העל בכדורגל.