"רוצה להגיע למועדון שרוצה לעלות ליגה"

כך אמר אלון כהן, שחקנה של צעירי טייבה בעונה שעברה ומי שעלה איתה לליגה א' בעונה האחרונה כשהוא מעורב בכיבוש של 19 שערים עבור קבוצתו. לקראת העונה הבאה אלון מחפש את האתגר החדש - מועדון עם תנאים טובים שלא ייצור הסחות דעת וייתן לשחקנים את השקט על מנת לעמוד במטרות הקבוצה

  • על ידי: אוהד רון
  • 27-06-2020
  • 12:01

אלון כהן, קשר אחורי בן 27, גדל במחלקת הנוער של מכבי הרצליה, עלה ליגה עם קבוצת הנוער מהליגה הלאומית לליגת העל כבר בשנה הראשונה של הנוער, כשלאתר גולר נמסר שכבר משם סימנו אותו ואלון עלה להתאמן עם הבוגרים. בשלב הזה נכנסו לתמונה כמה בעיות עם הצבא שלא אפשרו לו לצאת ולהתאמן ולאחר תקופה ירד לליגה א' והתחיל לשחק בהפועל חדרה, משם עבר אלון כהן לשחק בכמה קבוצות בליגה א', ביניהן היו באקה אל גרביה, הפועל בקעת הירדן, מכבי קריית גת ועוד... בעונה באחרונה אלון כהן שיחק בהפועל צעירי טייבה, עלה עם הקבוצה ליגה, כשהוא כובש 5 שערים ומוסיף כ-14 בישולים. 

 

אלון, איך אתה מסכם את העונה האחרונה?
"אפשר להגיד שהגעתי לקבוצה בתחילת העונה ומאוד נהניתי מהאווירה של המועדון והחומר האנושי של השחקנים, היינו כמו משפחה וכל השחקנים תמיד היו אחד בשביל השני שזה לדעתי לפני יכולת וזה חלק מאוד גדול שהשפיע על עליית הליגה שלנו. המאמן שלנו אחמד הוא מאמן מצוין שתמיד עמד מאחורינו בכל סיטואציה, גם מחוץ למגרש וגם מבחינה מקצועית ידע להעמיד אותנו נכון במגרש ולהגיע תמיד למטרה שהצבנו לעצמנו." 
עוד מוסיף אלון כהן: "חשוב לציין שבלי הקהל לא היינו מגיעים לעלייה כי באמת שיחקנו בשביל הקהל שהגיע לכל משחק ודחף אותנו קדימה גם במשחקי בית וגם במשחקי חוץ".

על התנאים שהיו לו ולחבריו בטייבה אמר: "יחסית לליגה ב' התנאים שיש בטייבה טובים. מוסר התשלומים הוא טוב למרות שמדי פעם היו איחורים. מדובר מועדון טוב ורציני ששואף להגיע גבוה השנה ואני מאחל להם בהצלחה בליגה א'. אני רוצה לציין במיוחד את אבו הילל שהוא מחזיק את המועדון, ובעצם בגללו חתמתי בטייבה כי שמעתי עליו הרבה ובאמת לא יצא לי לפגוש הרבה אנשים כאלה טובים בכדורגל, למרות המצב של הקורונה שנקלענו אליו וזה יצר קצת בעיות לקראת סיום עונה בשתי המשכורות האחרונות ומענק שאני מקווה שיסתדר וישלימו לנו את החסר בהקדם."

מה הכיוון שלך לקראת העונה הבאה?
"אני רוצה להתברג במועדון כמובן ששואף לעלות ליגה עם שחקנים איכותיים ומוסר תשלומים טוב. כמובן שיהי חדר הלבשה בריא, מלוכד ומגובש כבר ממהתחלה, כי בלי זה לא נגיע לשום מקום. עוד דבר חשוב הוא שיהיו לנו תנאים טובים שיאפשרו לי להיות בכושר הכי גבוה ולהשיג את מטרות הקבוצה בלי הסחות דעת מסביב."

איך אתה חושב תיראה הליגה מבחינת סגל שחקנים, תקציב קבוצות, סגלים וכו'...
"לפי דעתי מבחינת סגל שחקנים לעונה הקרובה לא יהיה פשוט ותהיינה כמה קבוצות שירוצו חזק לעלייה, למרות כל המצב של הקורונה וההפסקה הארוכה. זו אחלה הזדמנות לתת 'פוש' חזק, כי הרבה כבר ויתרו וקבוצות תבואנה יותר רעבות לליגה. לגבי התקציבים, אני חושב שלפחות 5-6 קבוצות לא יורידו בתקציבים למרות המצב וכל שאר הקבוצות לא ישקיעו."

אלון כהן מחפש את האתגר החדש (אמיר חאג' יחיא)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אלון כהן (אוהד 30-06-2020, 12:45)
    שחקן גדול