עירוני כסייפה פותחת את עונת הכדורגל 2020/21

הקבוצה שסיימה במקום השני בליגה ב' דרום ב', וממתינה לתשובה בנוגע לעלייתה לליגה א' אחרי ההתפרקות של מכבי קריית גת, פתחה השבוע עונת כדורגל חדשה. יו"ר המועדון הקצה תקציב לבניית קבוצה חזקה ואיכותית, אותה יוביל בהצלחה גם בעונה הבאה המאמן המצוין אמיר כהן, יחד עם שמות מובילים כמו רפי עמוס, סייף אלהושלה, שי בוזנח, אור עלוואה ועוד

  • על ידי: לירן ביטון
  • 07-07-2020
  • 16:10

עירוני כסייפה סיימה את העונה הקודמת במקום השני בטבלת ליגה ב' דרום ב', מרחק של 6 נקודות בלבד  מהעולה הטרייה מ.ס דימונה, אך למרות שנבנתה לעלייה נאלצה להסתפק במקום השני לאחר שהעונה הסתיימה שלא על המגרש. לאחרונה הקבוצה התבשרה על פירוקה של מכבי קריית גת שמשחקת בליגה א' דרום, וכתוצאה מכן הקבוצה צפוי לפתוח את עונת הכדורגל 20/21 בליגה א' דרום. 

יו"ר המועדון עדנאן אלמור, והנהלת הקבוצה העמידו תקציב ראוי לקראת העונה הבאה, זאת במטרה להעמיד קבוצה אטרקטיבית שיהיה קשה לנצח, ועל מנת לתקוע יתד בליגה א' דרום. מי שיוביל גם בעונה הבאה הוא המאמן המצוין אמיר כהן, שהוביל את הקבוצה להצלחה אשתקד. אמיר החל לבנות את השלד הראשוני, במטרה לבנות קבוצה איכותית וראויה לליגה א'. 

 

אמיר כהן מאמן הקבוצה ועוזרו במהלך האימון ובחינת השחקנים החדשים של כסייפה

 

יוסי קקון, מאמן הכושר של נבחרת ישראל, ישמש כמאמן הכושר של כסייפה בעונה הבאה

 

במהלך השבוע האחרון הגיעו להיבחן בקבוצה מס' שחקנים מובילים מליגה א'/ב', ואף חתמו בקבוצה שמו מובילים כמו החלוץ המנוסה רפי עמוס שכבש 17 שערים בעונה הקודמת במדי שדרות, סייף אלהושלה מלך השערים של ליגה ב' דרום ב' שממשיך לעונה נוספת בקבוצה, השוער המצוין אורי מכלוף, המגן שי בוזנח שרשם עליית ליגה אשתקד עם מס' דימונה, יחד איתו אור עלוואה שנחשב לאחד מהבלמים הטובים ביותר בליגות הנמוכות.

 

אור עלוואה ועדנאן אלמור ברגע חתימת החוזה 

 

בנוסף אליהם גם הקשר האחורי בן בוטבול ששיחק אשתקד בשדרות חתם בקבוצה ושלד שחקנים שממשיך לעונה נוספת בכסייפה כמו הבלם המצוין אור לוי, דרור ויצמן שכבש עשרה שערים במדי כסייפה וממשיך לקדנציה נוספת והישאם אזגרבה. כמו כן, כסייפה צפויה לבצע חיזוק משמעותיים לקבוצה בקרוב, ולקיים משחקי אימון מול קבוצות בליגות הנמוכות. 

 

רפי עמוס, אור עלוואה, והישאם אזברגה במדי האימון של כסייפה

כסייפה פותחת עונת כדורגל

הוסף תגובה
תגובות
  1. הנחיות לחוד, מציאות לחוד (יפה ממש שומרים 2 מטר 07-07-2020, 16:54)
    לא קפסולות של 10, לא שמירת מרחק ולא נעלי לוטו. ההנחיות כנראה מבאר שבע צפונה
  2. בכסייפה לא מבינים איזה שחקן גדול בא להם (ניר 08-07-2020, 09:41)
    רפי עמוס תודה על תקופה נפלאה אוהבים אותך פה בשדרות הוכחת שאתה בליגה של הגדולים בהצלחה בהמשך צוות אולטראס