"רוצה להתברג בליגה א', אך לא פוסל קבוצה בליגה ב' "

כך אמר אריאל טליאס, שוערה של מודיעין בעונה החולפת ומי שעזר לקבוצתו של אהוד כחילה להישאר בליגה. לקראת העונה הבאה טליאס מחפש אתגר חדש כשהמטרה היא לחזור לקבוצה בליגה א', אך אם תגיע הצעה מקבוצה עם שאיפות בליגה ב', לא מן הנמנע שטליאס יחתום בה

  • על ידי: אוהד רון
  • 10-07-2020
  • 17:38

אריאל טליאס, שוער (30) נשוי ואב לשלושה, גדל במחלקת נוער של הפועל ת"א עד לגיל הבוגרים. בשלוש השנים האחרונות טליאס משחק בליגה ב' דרום ב' בקריית מלאכי, שדרות ומודיעין כשלפני שהגיע לליגה ב', שיחק טליאס בליגה א'.

 

אריאל, איך אתה מסכם את העונה האחרונה?
"העונה האחרונה לא הייתה קלה עבורי, חתמתי בתחילת השנה בשדרות - שם בנו קבוצה מאוד חזקה ופתחנו את העונה בצורה מסחררת עם 9 ניצחונות. אחר כך זה קצת דעך והנסיעות והמרחק הכריעו אותי וגרמו לנו להיפרד. משם הגעתי לאהוד כחילה במודיעין שהייתה תקועה עמוק במאבקי תחתית ובסופו של דבר נשארנו בליגה." 

מה הכיוון שלך לקראת העונה הבאה? 
"נכון לעכשיו הכיוון הוא לחזור לשחק בליגה א' בעזרת רונן אזולאי, שהחלטנו השנה לשתף פעולה בשביל לנסות ולהתברג חזרה בליגה א'. מצד שני אני לא פוסל הישארות בליגה ב', אם תהיה הצעה אטרקטיבית מקבוצה שרוצה להתברג בצמרת."
הכדורגל עבר ועובר משבר לא פשוט בעקבות הקורונה, איך אתה חושב שזה ישפיע על הליגה?
"אני חושב השנה הליגה תיראה אחרת, מאוד שוויונית. קבוצות לא משקיעות הרבה כסף עקב הקורונה ולמעט שתי קבוצות שיהיו למעלה, שאר הליגה תהייה שווה." 

לסיום אמר טליאס: "אני מקווה שנחזור במהרה למגרשים, לעשות את מה שאנחנו הכי אוהבים ושתהיה לכולם עונה מוצלחת."

טליאס מחכה לאתגר הבא (אלעד שומינוב)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא רואה אותו משחק בליגה א או בצמרת ליגה ב (רם 10-07-2020, 18:01)
    יש הרבה שוערים טובים ממנו ומוכשרים מאוד. הוא קודם בעבק בזכות אביו יום טוב טליאס. אין בו שום מרכיב לשוער גדול. היתרון שלו זה ניסיון בלבד. הבחירה באזולאי טעות קריטית. אזולאי לא בעל יכולות וקשרים שיקדמו אותו בתקופה כזאת. אבל בהצלחה
  2. אין ליגה (סלומון 11-07-2020, 09:18)
    לאן אתה רץ הליגות לא יפתחו בעיקבות הקורונה לא יהיה כדורגל בכל הליגות
  3. ל1- צודק לחלוטין !! (מלאכי 11-07-2020, 13:51)
  4. בוא אלינו לערערה יש קבוצה טובה בליגה א (ערערה 11-07-2020, 17:50)
  5. למגיב מס 1 וגם ל3 (רונן אזולאי 11-07-2020, 22:04)
    שני פחדנים סלולרים תרשמו לשם ואל תתחבאו