"במבחן התוצאה, ראש העיר נכשל וקריית גת התפרקה"

כך אמר דור אלקבץ, אחד מהכוכבים של עירוני קרית גת בעבר ומי שהיה שותף לשנים הכי יפות במועדון שמגיב על התפרקות המועדון בכאב גדול. ומביא בפנינו כמה משפטים שיוצאים בכאב מליבו: "סירבתי להאמין שזה יקרה", "ציפיתי שמישהו יוותר על האגו שלו וישמור על הקבוצה בחיים"

  • על ידי: אוהד רון
  • 15-07-2020
  • 14:20

דור אלקבץ אחד מכוכביה של עירוני קרית גת בעבר ומי שהיה שותף לשנים הכי יפות במועדון, גדל במחלקת הנוער של קרית גת, נדד למחלקות נוער מצליחות יותר דאז על מנת להגשים את החלום, כמו שעושה כל ילד שחולם ובגדול. רצה הגורל ושני הצדדים נפגשנו לפני 5 שנים בערך ואלקבץ מספר: "כולם יודעים איך זה נגמר, החזרנו עטרה ליושנה - ליגה לאומית."

 

דור אלקבץ, אמר על התפרקות המועדון: "בחרתי שעד עכשיו לא להגיב, ראיתי ושמעתי מהצד על התפתחות הדברים ואת האמת סירבתי להאמין שיום אחד זה יקרה! חשבתי שמישהו שם ירים את הכפפה, יוותר שנייה על האגו המטופש שמניע אותו ויעשה מה שכולם מצפים וישמור על הקבוצה הזו בחיים."
עוד מוסיף אלקבץ: "בשנים האחרונות צר לי על ההתנהלות הכושלת של כל העוסקים בדבר בנוגע למועדון הזה, אף אחד באמת לא מבין איזה פוטנציאל יש בעיר הזו לכדורגל, מקום שלא נופל מהרבה מאוד מקומות בליגת העל! אך כנראה שמישהו שם החליט אחרת. קראתי את תגובתו של ראש העיר, צר לי אבל  אם יש אדם שיכל לעשות משהו ולהרים את הכפפה זה הוא! ראש העיר בחר בדרכו להתחמק כפי שעושה זאת בספורט העירוני בקרית גת מאז כהונתו. יהיו כאלה שיגידו שזה בגלל יושב ראש כזה או אחר, אני אבחר להגיד שזה בגלל טינה ואגו! במבחן התוצאה ראש העיר נכשל ומכבי קריית גת התפרקה."
איך לדעתך ייראה העתיד של הקבוצה? מה יוליד יום?

"אין לדעת! יש פה עובדה קיימת, קרה מה שקרה! הלוואי ויקום האדם שייקח את המועדון הזה ויוביל אותו בחזרה למקום לו הוא ראוי, למען עתיד העיר הזו ולמען חלומות של בני הנוער הגדלים בעיר."

דור אלקבץ בימיו בקריית גת. אחד הסמלים הגדולים של הקבוצה בשנים האחרונות.

הוסף תגובה
תגובות
  1. מה זה הקשקוש הזה? (אוהד נייטרלי 15-07-2020, 14:37)
    ממתי עירייה צריכה לממן משכורות לקבוצה פרטית? היא צריכה להעמיד מתקן, לתמוך בנוער אבל למה לשלם שכר?
  2. אכלת לנו את הראש (מיקי 15-07-2020, 14:45)
    אתם לא מעניינים אף אחד .שחרר תהרסו את המגרש ותבנו חניה
  3. צודק (קרית גתי 15-07-2020, 15:26)
    כמה שדור צודק.ממש כך עיר על הפנים יבשה כמו הנגב . עיריה בגירעון עצום..חדב מלווה יש לעיר.עתיד הספורט בעיר במיוחד בכדורגל כרגע גמור אבל מזל שיש בחירות .ולמכבי יש קהל ענק בעיר אני מאוד מקווה שיזכרו את .החיסול של מכבי .לא נורא.יתחלף בעה וישועתו ראש העיר בבחירות הבאות ויקח איתו את כול החברה הטובים שלו.צריך להכניס אנשים חדשים למערכת דחוף .
  4. חבל (קרית גתי 15-07-2020, 18:54)
    אדוני ראש העיר לא מעניין אותנו כלום הרסת את הספורט בעיר אין לך על מה להתמודד בבחירות הבאות הלב הצהוב לא שוכח ולא סולח
  5. אתם קבוצה פח (ינקו 16-07-2020, 08:40)
    ירדתם כבר ליגה עשו לכם טובה השאירו אותכם לא ניצלתם את ההזדמנות לכו לישון על האף שפנים
  6. הספורט בקרית גת (יוסי 16-07-2020, 10:12)
    איפה מיקי זוהר שצריכים אותו? תלמדו לכאורה הכל פוליטיקה ,הרסו את הכדור סל בקריה ועכשיו את הכדורגל, למרות שמבחינת צבירת הנקודות ירדנו ליגה, אבל היה הזדמנות להשאר וכולם ברחו מאחריות. לא נורא יש אשדוד יש קרית מלאכי נלך לראות שם כדורגל
  7. קרית גתי (סמיון 16-07-2020, 16:55)
    תגובה נכונה ואינטליגנטית. קרית גת צריכה אנשים כמו דור, אסף בראון ואחרים שיהיו חלק מהבנייה החדשה של מכבי קרית גת. אנשים שהיו בתוך המערכת ויודעים איזה שינוי צריך לעשות ולשם שינוי יוכלו להביא תרבות ספורט לעיר קרית גת , מקצועונות וערכים. שיהיה בהצלחה מכבי אהבה בלב
  8. חח דור ומימון תפסיקו להגיב לעצמכם (דוד 17-07-2020, 01:07)
    שני אנשים פטתים.. מה דור עשה בשביל מכבי בכלל??