מ.ס דימונה עדיין לא מוכנה לליגה א'

המועדון מהדרום מתקשה לבנות קבוצה בתקציב שראש העירייה החליט להעמיד לעונה הבאה, והצליחה עד כה להחתים מספר שחקנים בודדים. דימונה הייתה אמורה לפתוח את האימונים השבוע, אך לא ברור אם הם נדחו, כי עדיין לא גובש סגל או אם זה עקב משבר הקורונה, מ.ס דימונה נשארת מאחור בזמן שקבוצות אחרות כבר החלו את האימונים לעונה הבאה

  • על ידי: לירן ביטון
  • 18-07-2020
  • 18:21

אחרי שמ.ס דימונה רשמה עליית ליגה אשתקד, הקבוצה יצאה בהצהרות כי היא מתכוונת להעמיד תקציב ראוי לליגה א' אך מבוקר, זאת בניגוד לעונה הקודמת שהקבוצה יצרה לעצמה חובות של מעל לחצי מיליון שקל כדי לעלות ליגה, ואומנם סגרה את החובות מול השחקנים, אך נכון לרגע זה השחקנים עדיין ממתינים למענקי עלייה שטרם הוסדרו.

 

מי שנכנס לתמונה העונה הוא ראש העיר בני ביטון, שהחליט להעמיד עבור הקבוצה לעונה הבאה 1.2 מיליון ש"ח, ולפתיחת העונה 600 אלף, תקציב שאם היה מתנהל בצורה חכמה יכול להוביל את המועדון להיות קבוצת אמצע טבלה טיפוסית ואף לתקוע יתד בליגה א' דרום הקשה. לשם כך הוא העמיד את סגנו ארמונד לנקרי לניהול המו"מ והתקציב, אך שחקנים מספרים כי ההתנהלות הייתה ביזיונית ומעבר לארמונד לנקרי, ישבו עם השחקנים עוד כחמישה אנשי מועדון שדיברו בחוסר התאמה, יצרו עליהום וקטלו את השחקנים ואת בקשותיהם. ככל הנראה במ.ס דימונה חשבו שזוהי הדרך הנכונה לעמוד מאחורי האג'נדה של תקציב מבוקר, אבל בסופו של דבר לא כך מתנהלת קבוצת כדורגל, והם הצליחו להחתים מספר שחקנים בודדים בלבד.

 

הנהלת המועדון מ.ס דימונה ומאמן הקבוצה שמעון ביטון, אמרו בסיום העונה הקודמת כי הם רוצים להשאיר את הסגל הקיים שהעלה אותם ליגה ולהתבסס על שחקנים מהדרום בניגוד לעונות קודמות, זאת על מנת לחסוך בעלויות. אך בפועל המועדון לא הצליח להשאיר את כל השחקנים ולא רק שלא השאירו אותם במשכורת הקיימת, ביקשו מהם לקצץ משמעותית. השחקנים לא קיבלו את התנאים שהציבו אנשי המועדון וחלקם אף מצאו לעצמם קבוצות אחרות, ודימונה נאלצה להתבסס על פליטי הפועל באר שבע שמנסים את מזלם בליגות הנמוכות. 

 

שי בוזנח וניר איצקוביץ חתמו בשורות העולה מ.ס כסייפה, אור עלוואה ומאי מזל עזבו סופית את הקבוצה ולא ממשיכים לנהל מולה מו"מ, כששחקני הבית הצעירים עדי בסט ורז ביטון גם לא צפויים להמשיך במועדון. 

 

נכון לעכשיו לא ברור אם ימשיכו לעונה נוספת: מושיקו אביטן, פיראס עוואד, אבי מסיקה, דודו כהן, ליאל זגורי ועומר ניזראד.

 

עד כה הוחתמו בדימונה: סולימאן אבו כף הצעיר, מי ששיחק שנה שעברה בדימונה וממשיך לעונה נוספת. המגן נועם דיעי בן ה-20 ששיחק בעונה הקודמת במדי הכח עמידר רמת גן, ניב מלכה בן ה-18 שחקן צעיר ששיחק במדי הפועל ירוחם בעונה הקודמת וכבש שני שערים,  רועי אללוף בן ה-22 ששיחק אשתקד במדי מ.ס באר שבע, יואל גנון מגנה השמאלי של עירוני אשדוד אשתקד, עמית גבאי קשר האמצע שממשיך לקדנציה נוספת, ערן זגר שחזר לדימונה במהלך העונה הקודמת ועלה עם הקבוצה ליגה, משה אסולין קפטן הקבוצה ומלך השערים שלה וגד עובדיה שהגיע מטייבה איתה עלה ליגה.

דימונה החתימה את השוער גל נבון לעונה הבאה, ויחד איתו את אפיק מדלסי שמשחק כבר המון שנים בליגות הנמוכות, אך אפיק חזר בו מהחלטתו והחליט לחתום כשוער ראשון בנתיבות מליגה ב' דרום ב'. 

 

לא ברור מה מתחולל מאחורי דלתות מועדון הכדורגל מ.ס דימונה, אבל נראה שההנהלה נרדמה בשמירה ונוצר סביב המועדון כאוס מוחלט. עד כה דימונה לא הצליחה לרשום החתמה מפוצצת שתעניק נחת לאוהדי המועדון, ובכלל מעורבות יתר של אנשי הקבוצה בנושא ההחתמות הביא לחוסר סדר מוחלט. דימונה לא מצליחה לעמוד מאחורי האג'נדה המרכזית שהייתה לה - בניית קבוצה על בסיס שחקני העונה הקודמת שרוב השחקנים היו מנוסים, והקבוצה נאלצה בלית ברירה להחתים שחקנים צעירים שעדיין ללא קבלות.

בנוסף לכך, המועדון רצה לחסוך בהוצאות כספיות ולהתבסס על שחקנים מאזור הדרום, ולבסוף החתים את גד עובדיה וככל הנראה צפוי למצוא שחקנים נוספים מחוץ לדרום וכך גם העלויות יהיו בהתאם, אז לא ברור מדוע לא השאירו מלכתחילה את המשכורות מהעונה הקודמת לשחקני הקבוצה שהעלו אותה ליגה, וכבר הוכיחו על המגרש כי הם מחוברים כקבוצה. 

 

ימים יגידו אם יהיה חיבור להחתמות שנעשו העונה, מעבר לעובדה שלמועדון אין אפילו 11 שחקנים ראויים שיעלו על המגרש ויובילו את הקבוצה (שלא נדבר על ספסל וחיזוק), ולמרות שהקבוצה החתימה מספר בודד של שחקנים מנוסים, המועדון רק חוזר לשחק בליגה א' שבינתיים הספיקה להחזק, ואלו לא החתמות מספיקות לעונה הבאה, בטח לא בעונה שיש בה ארבע יורדות. 

האם מ.ס דימונה תצליח להשתלב בליגה בעונה הבאה? (צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אזולאי (רוני 18-07-2020, 18:44)
    בני ביטון אתה תוריד אותם חזרה לליגה ב פשוט בושה אז למה עליתים אנהלה של בובות
  2. תגובה (מושה 18-07-2020, 22:58)
    כל מה שקורה בקבוצת מועדון ספורט דימונה ניראה כמו קורקס אחד גדול דיברו אל השלד של העונה שעברה פלוס חיזוקים בנתים כולם בורחים שחקנים לא מוכנים לחתום בקבוצה
  3. אין מה לדאוג (הוגה דעות 19-07-2020, 07:32)
    הקבוצות האחרות לא במצב טוב יותר ובכלל לא ברור מה יהיה בעונה הקרובה
  4. להחתים מהר (ירון 19-07-2020, 17:28)
    פריאס. עלווה ומאי מזל מעל הליגה שווים גם לאומית
  5. ברחת שחקנים לכסיפה (שמעון בן עטר 24-07-2020, 15:00)
    עדכוו.שלושה שחקני דימונה חתמו בכסיפה מרקוביץ.עלואה ובוזנח שלושה שחקנים חשובים