שחקני ליגה א' מצטרפים לארגון השחקנים

נציגי שחקני ליגה א' נפגשו בשבוע האחרון עם ראשי ארגון השחקנים, במטרה לאגד כוחות ולהיות כפופים לגוף שידאג לזכויותיהם, זאת בעקבות הכאוס שנוצר עקב החלטות ההתאחדות לכדורגל. נציגי השחקנים: "אם לא נקבל תשובות נאלץ למחות מול משרדי ההתאחדות לכדורגל"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 28-07-2020
  • 17:09

אחרי ששחקני ליגה א' דרום וצפון החליטו להתאחד בעקבות החלטות ההתאחדות לכדורגל, הם קיימו מספר פגישות עם ארגון השחקנים וההסתדרות, והחליטו להצטרף לארגון, החתימה צפויה להתקיים בימים הקרובים. 


השחקנים בכירים בליגה שמובילים את המהלך ביניהם: בר אלסברי , בן וולובסקי , אוהד קדוסי, ועוד, ימייצגים כ-300 שחקנים שהתאחדו לאחרונה מליגה א' צפון ומדרום. השחקנים מקיימים שיחות עם רונן כנפו הבעלים של ירמיהו חולון ומי שהקים את הועד המנהל של ליגה א', זאת על מנת לקבל תשובות ברורות על החלטות שהתקבלו בפגישה של ראשי הקבוצות. בנוסף לכך, ראשי השחקנים מבקשים להיות נוכחים בפגישה שאמורה להתקיים בין רונן לבין התאחדות לכדורגל, ולהיות שותפים להחלטות במתווה החדש. שחקני ליגה א' מרגישים מקופחים כתוצאה מהחלטות ההתאחדות ולא מתכוונים לשתוק יותר.

 

נציגי השחקנים בתגובה: "אנחנו מברכים את רונן קנפו על היוזמה ומודים לו על כל המאמץ שהוא עושה על מנת שליגה א' תקבל את ההכרה שמגיעה לה מול ההתאחדות, אבל אם לא נקבל תשובות על עתידנו, נאלץ למחות ולהקים הפגנה מול משרדי ההתאחדות ואם צריך להשבית את הליגה! עד שמישהו שם יתעורר ויבין שאי אפשר להפקיר אותנו.״

שחקני ליגה א' מצטרפים לארגון השחקנים שייצג אותם מול ההתאחדות

הוסף תגובה
תגובות
  1. לכולם (בהצלחה 28-07-2020, 17:22)
    סוף סוף אולי יקיימו הסכמים כל היו"רים למינהם. מנצלים את השחקנים וגורמים להם עוול. בושה
  2. איזה פחד...אוהד קדודסי ובר אלסברי יפגינו מול ההתאחדות (האנונימוס בלפי 28-07-2020, 17:28)
    כל רמת גן נכנסת למקלטים. מה יכולים השחקנים לעשות? להשביתאת הליגה ולהפסיד יותר כסף? לשחקני ליגת העל ההסתדרות עזרה? הכל שטויות...אףאחד לא סופר את החמדנים האלה שמרווחים בשחור.
  3. בליגה א יש בודדים שאפשר לקרוא להם שחקנים (דודי 28-07-2020, 17:49)
    כל היתר רודפי בצע כסף .לפני שאתם באים בטענות למישהו תתחילו להתנהג כמו שחקנים!!!
  4. סירחון גועל נפש ובושה (בני 28-07-2020, 18:51)
    אני אומר לכם לכול השחקנים של ליגת על וליגה לאומית אם אתם לא תתמכו בליגה א ותעשו צדק עם כול הליגות ורק תדאגו לכם ולפרנסה שלכם תיפול עליכם ועל משפחותיכם ועל כול התאחדות לכדורגל הרבה קורונה כדי שתרגישו מה זה לחיות בלי פרנסה אתם שותפים לפשע ותבואו על עונשכם בעזרת השם יתברך