שחקנים שימו לב: אתם לא מבוטחים במקרה של פציעה בזמן אימונים בתקופת הקורונה!

אם נפצעתם במהלך אימון בתקופת הקורונה, אתם לא מבוטחים... עו"ד אסף כהן ממשרד 'להב את כהן' מסביר לכם השחקנים מה אתם צריכים לעשות במקרה של פציעה במהלך תקופת הקורונה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 19-08-2020
  • 08:10

כולם כבר החלו להתרגל ל"שגרת הקורונה", אך ישנם מספר דברים שכל שחקן צריך להכיר טרם החל להתאמן...

להלן מספר נקודות חשובות:
כידוע ההתאחדות לכדורגל הוציאה מזכר מפורט לגבי התנהלות האימונים בשלב זה של העונה (ללא מגע בין שחקנים, איסור על משחקי אימון ועוד..) עקב דחיית מועד פתיחת העונה, רוב קבוצות הליגות הנמוכות כבר החלו להתאמן, בד"כ אימון או שניים בשבוע עד תחילת חודש ספטמבר - מועד תחילת האימונים הרשמי של כלל הקבוצות. שימו לב! אף שחקן בשלב זה של העונה אינו מבוטח בביטוח ספורטאים או בביטוח לאומי למקרה של פציעה, זאת מהסיבה הפשוטה שאף שחקן עדיין לא החל לעבוד באופן רשמי (פרט למקרים חריגים) וכי במקרה של פציעה לא חלים יחסי עובד-מעביד. המשמעות לכך פשוטה: ביטוח לאומי לא יכיר בכל פציעה שתקרה במהלך תקופה זו.

 

משרדנו ממליץ לכל שחקן אשר מתחיל את אימוניו לעשות זאת רק תחת חוזה תקף למועד האימונים ובמידה והמועדון מסרב והאימונים "בהתנדבות", משרדנו ממליץ לרכוש פוליסת תאונות אישיות ספציפית לזמנים אלו. לא לזלזל בכך, עלות פוליסת הביטוח לא גבוהה וזה יכול להציל את עתידכם במקרה חלילה של פציעה באימונים.

 

חברת עורכי הדין להב את כהן מתמחה במתן ייצוג מקצועי לנפגעים במקום עבודתם בדגש על פציעות ספורט.

נפגעת בעבודה? אתה מוזמן להגיע לפגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות.
072-2555516

http://WWW.LC-LAW.CO.IL

עו"ד אסף כהן, דואג לשחקנים שידעו את הזכויות שלהם.

הוסף תגובה
תגובות