"אני מקווה שיפתחו לנו את הליגה כמה שיותר מהר"

אושרי טוויל, נחשב לאחד החלוצים הטובים בליגות הנמוכות, שחקן עם ניסיון של שנים בליגה א' הצפונית והדרומית. למרות שהעונה הקודמת הייתה פחות מוצלחת ברמה האישית, החלוץ שמבוקש ע"י מספר קבוצות מחכה לאתגר הבא ולעונה חדשה בתקווה לכבוש כמה שיותר

  • על ידי: לירן ביטון
  • 31-08-2020
  • 11:16

אושרי טוויל נחשב לחלוץ מצוין ששיחק בשנים האחרונות בקבוצות כמו הפועל הרצליה, עירוני טבריה, מכבי שעריים, עירוני אשדוד ומכבי יבנה, ונחשב לחלוץ מנוסה מאוד, שגם מביא תוצאות ומספרים. "אני כבר מעל 5 עונות בליגה א' ומכיר אותה טוב, אני מקווה להמשיך לעבוד קשה ושהגולים יגיעו ויביאו נקודות", אמר טוויל.

את העונה הקודמת החלוץ המוכשר חילק בין עירוני אשדוד למכבי יבנה: "העונה הקודמת שלי הייתה קצת פחות טובות מהשנים הקודמות, אבל זה קורה לגדולים ביותר והפנים קדימה לעונה חדשה ואני מקווה להגיע בכל הכוח."  סיכם אושרי שמבוקש נכון לעכשיו ע"י מספר קבוצות, אך טרם החליט היכן ישחק בעונה הבאה.

אושרי מה דעתך על החלטות ההתאחדות לכדורגל?

"ההחלטה של ההתאחדות ומשרד הבריאות היא החלטה ממש לא הוגנת, כבר כמעט כל המדינה פתוחה ובעיקר הכדורגל ואנחנו לא שונים מליגות אחרות שכן נפתחו. אנחנו מתפרנסים מכדורגל ולא יכולים לשבת עוד בבית, אנחנו רוצים לחזור לעבודה ולהביא פרנסה לביתנו."

איזה מסר היית רוצה להעביר למקבלי ההחלטות?

"שיגיעו להחלטה הגיונית שתיתן לנו לחזור לעבודה שלנו, שיבינו שאנחנו כבר חמישה חודשים לא מקבלים משכורת ואנחנו לא שונים מהליגה הלאומית וליגת העל. יש בליגה שלנו המון שחקנים צעירים ורעבים להצליח, שהכדורגל זו העבודה היחידה שלהם ורוצים לממש את החלום שלהם ולהגיע לרמות הגבוהות."

לסיום אמר החלוץ: "אני מקווה קודם כל שיפתחו לנו את הליגה כמה שיותר מהר לפני הכל, ומבחינה אישית אני מקווה שהשנה הזאת תהיה שנה פורייה בשערים, שאצליח להביא נקודות חשובות ושתהיה לנו עונה מוצלחת בע"ה."

אושרי טוויל , מחכה לאתגר הבא (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא יפתח (צרפתי 31-08-2020, 14:35)
    איו כדורגל בכל הליגות בעונה הבאה זה בדוק תיצא הודעה בקרוב מהתיאחדות