מי יוביל את מ.ס דימונה בעונה הבאה?

העולה הטרייה מ.ס דימונה, אומנם הספיקה להירשם בהתאחדות לכדורגל לקראת העונה הבאה בליגה א', אך ע"פ מקורות שהגיעו לאתר 'גולר', עדין לא נבחרה הנהלה חדשה, וגם לא מאמן שימלא את מקומו של שמעון ביטון, השחקנים לחוצים מהמצב והאוהדים מאוכזבים.

  • על ידי: לירן ביטון
  • 01-09-2020
  • 16:26

מה קורה בסביבת העולה הטרייה מ.ס דימונה? בזמן שקבוצות אחרות כבר התחילו את ההכנות והאימונים לקראת העונה הבאה , עתידה של מ.ס דימונה הוא לוט בערפל. כזכור, ראש העיר בני ביטון החליט להדיח את כל ההנהלה המכהנת, אותה הנהלה שהעלתה את הקבוצה ליגה, אך ע"פ מקורות שהגיעו לאתר 'גולר' ההנהלה לכאורה חרגה הרבה מעבר לתקציב הקבוצה.

 

לקראת פתיחת העונה ואחרי החתמות של חלק נכבד מהסגל , ראש העיר החליט לקחת את קבוצת הכדורגל תחת חסותו במטרה לפקח על ההתנהלות הכלכלית של הקבוצה ובכדי להימנע מחריגות בתקציב, כתוצאה מכך הוא החליט להדיח את הנהלת הקבוצה ואת חברי העמותה, וכעת ראש העיר שוקל מינוי של הנהלה חדשה.

 

כמו כן, גם שמעון ביטון המאמן שהעלה את הקבוצה ליגה בעונה הקודמת לא צפוי להמשיך בקבוצה, וע"פ מקורות שהגיעו לאתר גולר עלו שמות כמו: סמי מלכה שמאמן את קבוצות הנערים בבית"ר ירושלים, שחקן העבר אריק בנאדו, ורונן ווינשטין יחד עם עוזרו ישראל אברג'ל אימן בעונה הקודמת את הקבוצה. השחקנים שחתמו בקבוצה העונה לחוצים מהמצב שנוצר, ומאי הוודאות מי הולך לנהל ולאמן אותם בעונה הבאה. 

 

אוהדי הקבוצה זועמים, ולא מבינים מה קורה בקבוצתם ומסרו לגולר: "אנחנו לא מבינים למה אף אחד לא מסביר לנו מה קורה, הקבוצה מתוקצבת מכספי ציבור אבל אף אחד לא אומר לנו מה קורה. למה ההנהלה הולכת הביתה, ואם ההנהלה שגתה אז שיציגו לנו הוכחות לכך, אנחנו רוצים לדעת מה קורה עם הקבוצה."

 

בנוסף לכל הצרות, אם מ.ס דימונה לא תגיש את כל הטפסים הנדרשים לטוטו עד היום (1/9), היא לא תקבל את התמיכה לעונת 20/21  שעומדת על כמאתיים אלף ש"ח.

 

תגובת הגורמים הרלוונטים תתפרסם כשתתקבל 

מה יעלה בגורלה של מ.ס דימונה?

הוסף תגובה
תגובות
  1. בני תתעורר (אוהד ותיק 02-09-2020, 10:32)
    בני אתה משקר לאוהדים הנהלה ברשות שרקי הנהלה ישרה בני אתה הנקמן ושקרן
  2. עיר ללא אבא (אוהד ותיק 02-09-2020, 12:27)
    דימונה בלי תקווה עיר ללא כדורגל עיר בלי נשמה בני הנקמן
  3. העתונאים גיס חמישי (אוהד ותיק 02-09-2020, 17:13)
    בני קניתה גם את העתונאים בני נפגש בבחירות אן ספורט והעיר מסריחה
  4. הפודל של ראש העיר (דימונאי בנשמה 03-09-2020, 12:03)
    ארמו לנקרי אל תיהיה גבור על האוהדים יזגזגן פעם היתה עים בורשטיין שוקעת אתה הפודל של בני
  5. בני השקרן (אוהד ותיק 03-09-2020, 18:57)
    בני גם לרדיו דרום אתה מוכר לוקשים
  6. תגובה (אוהד שרוף 03-09-2020, 20:00)
    ארמו לנקרי לקקן של בני אתה לא מתביש מאיים אל האוהדים הנפלאים אתם שני אנשים שהציבור בדימונה לא מסוגל ליראות תתבישו