"זה היה מתבקש להנציח את דוד ז"ל, ואין יותר סמלי וראוי מזה"

אחרי שהוביל את מכבי קריית גת כשנתיים על הקווים כמאמן, שלומי משה החליט לשוב למגרשים בעונה הקודמת. החלוץ הצטרף לסגל של בית"ר קריית גת, וכבש במדי הקבוצה 15 שערים. משה מבוקש העונה ע"י מס' קבוצות כשחקן וגם כמאמן, ועדין לא החליט על האתגר הבא שלו. הוא מברך על הקמת מכבי "דודו" קריית גת המחודשת, ופותח בית ספר לכדורגל יחד עם מאור בוזגלו.

  • על ידי: לירן ביטון
  • 16-09-2020
  • 08:37

אחרי ששיחק במדי מכבי קריית גת במשך שמונה שנים, והיה לאחד השחקנים הבולטים בקבוצה ומלך השערים, החלוץ שלומי משה עבר לקווים ושימש כמאמן הקבוצה במשך שנתיים. בעונה הקודמת החליט המאמן/שחקן לחזור למגרשים ולהצטרף לבית"ר קריית גת מליגה ב', במדיה כבש 15 שערים והוכיח כי הוא רק משתבח עם השנים. "האמת שאחרי שפרשתי והתחלתי בקרירת האימון, לא תיארתי לעצמי שאחזור לשחק, אבל המציאות עולה על כל דימיון. חזרתי לשחק ואני שמח שברוך השם עשיתי את זה בהצלחה, וכבשתי הרבה גולים עם זה החשק לשחק חזר אז ככל הנראה אשחק גם השנה בעזרת השם." מספר החלוץ המנוסה

 

שלומי, מה קורה איתך בימים אלה?

"ברוך השם, ימים לא פשוטים עם הקורונה והסגר הצפוי אבל גם זה לטובה. פתחנו עם מאור בזוגלו בית ספר לכדורגל בדרום, ואני שמח שיש לזה ביקוש גבוה. אנחנו שמחים להביא מקצוענות לאזור שלנו ולפתח את הכדורגל."

 

שימשת בעבר כמאמן, בעונה הקודמת חזרת לשחק,  היכן אתה צפוי להיות בעונה הבאה?

"הרבה קבוצות  פנו אליי מליגה א' וליגה ב' וזה היה מוזר וגם מחמיא כי חלק הציעו לי הצעות בתור שחקן, וחלק בתור מאמן. ההצעות היו מקבוצות שאני ממש אוהב כמו קרית מלאכי ושדרות שאני מאחל להם בהצלחה גדולה ומעוד קבוצות בליגה."


איך לדעתך ישפיע משבר הקורונה על הכדורגל?

"האמת שאי אפשר לדעת מה יקרה ולאיפה עניין הקורונה הולך, לפני כמה חודשים הינו בטוחים שהבסנו את הקורונה ורגע אחרי היא חזרה חזקה בהרבה יותר, בתור אחד שחלה בקורונה זה לא נעים בכלל אבל לצעירים זה דבר שאפשר להתגבר עליו אבל מי שמבוגר ועם בעיות רפואיות זה עניין של חיים ומוות אז חייב לקחת את הנושא ברצינות ולהתפלל לבורא עולם שיגאל אותנו מהמחלה הזו."

 

מה דעתך על הקמתה של מכבי קריית גת מחדש, והנצחתו של דודו בן לולו ז"ל בשם הקבוצה?
"דבר ראשון זה היה מתבקש ונחוץ להנציח את דוד ז"ל ואני באמת שמח כי זה מגיע לדודו על כל מה שעשה בהתנדבות לספורט בעיר ועוד שלקבוצה קוראים מכבי קרית גת אז אין יותר סימלי וראוי מזה,  אבל אני גם הייתי רוצה לראות את מכבי קרית גת בליגות גבוהות כי שם מקומה. אם פתחו את הקבוצה כדי לעלות ליגות להשקיע ולהחזיר את מכבי לקידמת הבמה אני אהיה הכי מאושר שיש, ואם לא אז זה לא לעניין שמכבי קרית גת על שם דודו בן לולו תיהיה עוד קבוצה בליגה ג'. בכל מקרה אני מאחל להם המון הצלחה."

שלומי משה יחזור לשחק גם העונה (צילום: איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כוכב והסמל של קרית גת (עומר דהן 16-09-2020, 12:58)
    אוהבים אותך
  2. יוסף קדוש (הייתי שמח לראות אותו במכבי אבל זה כנראה לא ריאלי 16-09-2020, 13:23)
  3. לפי איך ששיחק השנה חייב להמשיך לשחק (מלאכי בנשמה 16-09-2020, 19:56)
    ניצח אותנו בבית לבד. כשרון מבוזבז
  4. כמה חבל שדודו נפטר הייתם צמד מנצח (יוגב מורדכי 16-09-2020, 23:40)
    מכבי לעולם לא תחזור למה שהיית לצערנו
  5. שלומי משה הוא המלך של מכבי קרית גת (הלב הצהוב 17-09-2020, 01:45)
    תחזור לבית
  6. אוי.דודו.דודו. כמה.חבל.אני.אוהב.אותך.ואת.שלומי (יוסף עקיבא 17-09-2020, 15:37)
    שלומי.אלוף