"מכבי יבנה 20/21 תהיה קבוצה חזקה ומחוייבת"

כך אמר הבלם מור מדהלה, שהחליט להמשיך לעונה נוספת במכבי יבנה. בעונה הקודמת הקבוצה נקלעה למאבקי ירידה, והבלם היה לאחד השחקנים הבולטים בהישארות הקבוצה בליגה. בראיון לאתר 'גולר' הוא מספר על החיבור למועדון, ועל ליגה א' דרום המחודשת שהתחלקה לבתים

  • על ידי: לירן ביטון
  • 22-11-2020
  • 11:26

העונה הקודמת הייתה לא פשוטה עבור קבוצת הכדורגל מכבי יבנה, שנקלעה למאבקי תחתית ולבסוף הצליחה להישאר בליגה. אחת מנקודת האור אשתקד, הוא הבלם מור מהדלה שהחליט להמשיך גם העונה ביבנה המחודשת. אך מדהלה מעדיף לא לדבר על מטרות בשלב הזה,ומתייחס לרצון של המועדון לבנות קבוצה חזקה ומחוייבת. 

 

מור, איך התחושה לחזור לאימונים? 

" החזרה לאימונים אחרי המון זמן שישבנו בבית בגלל הקורונה הייתה הדבר שכולנו חיכינו לו ועשינו המון למען זה (מחאת ליגה א׳). התחושה של החזרה לאימונים טובה מתמיד,תחושת סיפוק ושייכות שראויה לנו."

 

מה גרם לך להמשיך ביבנה לעונה נוספת?

"מכבי יבנה מהרגע הראשון שהגעתי נתנו לי את התחושה שהגעתי לבית חם. עברנו עונה לא פשוטה והיינו במאבקי הירידה אבל קיבלנו גיבוי מלא מההנהלה והצוות שזה שהוא לא מובן מאליו והצלחנו לעמוד במטרה שלשמה הגעתי וזה הישארות בליגה."

 

איך לדעת תראה מכבי יבנה מודל 20/21?

"מכבי יבנה 20/21 תהיה קבוצה חזקה ומחוייבת. רוב הסגל משנה שעברה נשאר שזה דבר שהוא מבורך,יש חיבור,יש חדר הלבשה מדהים ושחקנים שרוצים אחד בשביל השני.למדנו המון מהעונה שעברנו והפכנו לקבוצה אחת מגובשת."

 

איך שמרת על כושר בתקופת הסגר? 

"ההפסקה מהכדורגל הייתה מאוד ארוכה אבל בשביל לעונה בכושר טוב צריך לעבוד קשה. עשיתי כל מה שיכולתי בתנאים שהיו לי כדי להגיע מוכן והיום אני מרגיש מצויין לקראת פתיחת העונה"

 

מה המטרות שלך העונה ברמה האישית והקבוצתית?

"המטרה שלי ברמה האישית היא לשמור על יציבות לאורך העונה ותמיד דבר ראשון אאחל לעצמי בריאות לאורך כל העונה. מבחינה קבוצתית אנחנו לא בשלב של לדבר על מטרות אבל בספורט תחרותי והאופי של הקבוצה אנחנו תמיד שואפים להגיע הכי גבוה."

 

 

איך לדעת יראה הכדורגל העונה בליגה א׳ דרום, תחת משבר הקורונה?

"ליגה א׳ דרום חולקה לשני בתים.זה דבר שלא היה עד היום,המון קבוצות השקיעו בכדי להעפיל לליגה הלאומית וזה הופך את הליגה ליותר חזקה ומעניינת. לגבי הקורונה צריך להישאר אופטימיים ולקוות תמיד לטוב וכמובן לשמור על ההנחיות כדי שנוכל להמשיך לעשות את מה שאנחנו הכי אוהבים.מחכה לנו עונה מעניינת,קשה ומיוחדת.תודה רבה ובהצלחה לכולם"

 

 

מור מדהלה, ממשיך לעונה נוספת ביבנה (צילום: מאיה לוי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מכבי יבנה (יוסי אסור 24-11-2020, 20:56)
    מור תמשיך ככה אוהבים אותך ואת אחיך שניכם עוד תהיו שחקני בית שנים רבות ולכל הלועגים ליגה לאומית זה לא בשמיים