גביע המדינה: מכבי הרצליה מנצחת 0-1 את עירוני אשדוד

מכבי הרצליה אירחה את עירוני אשדוד לניסוי כלים רשמי ראשון העונה. עומר זימרו הורחק במחצית הראשונה , והותיר את אשדוד בעשרה שחקנים. הרצליה ניצלה את ההיתרון המספרי, ואביהו עזר כבש בנגיחה וקבע 0-1 עבור הרצליה שהעפילה לשלב הבא בגביע

  • על ידי: לירן ביטון
  • 21-11-2020
  • 16:17

המשחק נפתח בקצב טוב,עם דקות ראשונות טובות של האורחת. מנגד, מכבי הרצליה חיפשה לעלות ליתרון מהיר ולחצה את הצהובים.בדקה ה-8 אדיר חליפה במהלך מצוין בעט אל השער לאחר שקיבל כדור עומק , אך יהונתן רוטשילד הדף. מרגע הניסיון הרצליה הפכה להיות מסוכנת יותר והניעה כדור, עירוני אשדוד נראתה על המגרש מבולגנת ולא מסודרת. בדקה ה-23 התקפה מתפרצת של הרצליה, אדיר חליפה שלח כדור לאביהו עזר, האחרון מסר לבאדיר שבעט לשער, אך הכדור יצא החוצה. 

 

בדקה ה-25 נייברג שחקנה של אשדוד נפצע והיה שרוע על הדשא, עד שפונה ע"י הצוות הרפואי ולבסוף הוא הוחלף. חמש דקות לאחר מכן עירוני נותרה בעשרה שחקנים לאחר שעומר זימרו הורחק בכרטיס אדום. בדקה ה-35 כדור חופשי של הרצליה, דני רוזנבליט שהיה מצוין המשחק בועט, אך הכדור עובר מעל שער אשדוד.

 

הרצליה המשיכה ללחוץ ונראתה מאומנת יותר על המגרש,ולאורך כל המחצית הראשונה עירוני אשדוד כמעט ולא עברה את החצי. עמוק בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה אביהו עזר ניצל את ההיתרון המספרי של קבוצתו, נגח כדור מדוייק וקבע 0-1 להרצליה. 

 

עידן בראון , ימשיך לשלב הבא בגביע עם קבוצתו (צילום: מאור אלקסלסי) 

 

המגמה נמשכה במחצית השנייה והרצליה המשיכה לתקוף, מנגד עירוני אשדוד התעוררה ובדקה ה-58 אופיר טקיאר בניסיון ראשון ולא מוצלח להגיע אל השער של הרצליה, אך מלבד הניסיון הבודד קבוצתו של אבי אבינו לא הצליחה לסכן את שערו אבי איבגי. הגנת הרצליה המנוסה עשתה עבודה טובה , ואילו התקפת עירוני אשדוד התקשתה מולה לאורך היריבות. 

 

לקראת הסיום עירוני אשדוד חיפשה את השוויון והפכה להיות מסוכנת, ובדקה ה-77  עדן אגמי שרק נכנס לשחק , ניסה לבעוט אל שער הרצליה ללא הצלחה. ארבע דקות לאחר מכן, אגמי במהלך מצוין הגיע מהאגף הימני,ושלח כדור ישירות לאופיר טקיאר שעמד מול שער הרצליה, האחרון שלח כדור אל השער ואיבגי הדף. גם ארבע דקות תוספת הזמן לא עזרו לקבוצתו של אבי אבינו, והמשחק הסתיים בניצחון 0-1 של מכבי הרצליה. 

 

לסיכום: חשוב לזכור ששחקני שתי הקבוצות לא לקחו חלק במשחק רשמי מחודש מרץ. הקבוצה של עידן בראון שברובה בנויה על שחקנים מנוסים, נראתה מאומנת ומחוברת יותר, והניסיון הכריע את המשחק. מנגד, החוסר ניסיון של שחקני עירוני אשדוד בא לידי ביטוי במשחק. בקבוצתו של אבי אבינו יש מס' שחקנים צעירים ומוכשרים, ולקבוצה יש עוד הרבה על מה לעבוד כדי להיות מוכנה לליגה.  

מכבי הרצליה מעפילה לשלב הבא (צילום: דדי ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאז השוער החליף את קטלן לא היה משחק אחד ללא ספיגה (עירוניה 22-11-2020, 16:08)
    ככה לא נשאר בליגה אנחנו לא רגילים לזה