בקצב שלה–מרמורק גברה על אור יהודה במסגרת גביע המדינה

החבורה של ארז בנודיס ערכה אמש (שני) את משחקה הרשמי הראשון מאז חודש אוגוסט וניצחה 2-1 את מ.כ אור יהודה. נדב עמרן ועידן דוד כבשו והעלו את האורחת לשלב הבא בגביע. אור יהודה, שהשלימה את משחקה השני בארבעה ימים, נשארה עם המחמאות. ערן לוי ערך הופעת בכורה רשמית בקבוצה.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 24-11-2020
  • 12:17

שתי הקבוצות נפגשו אמש במסגרת גביע המדינה והציגו משחק מרתק. חשוב לזכור שלפני כשבוע וחצי הן נפגשו למשחק הכנה, בו מרמורק גברה 3-2 על אור יהודה שחסרה הערב מספר שחקנים ביניהם ניסן דנון. כבר מהפתיחה מרמורק הפגינה עליונות כשערן לוי ניסה את מזלו מ-35 מטרים אך מצא את אופיר קרצו ערני. הדקות הראשונות היו שייכות לאורחים שהחזיקו בכדור וניסו לייצר התקפות מהאגפים. זה השתלם להם בדקה ה-9 כשמרמורק עלתה ליתרון מוקדם משער של נדב עמרן שנגח בצורה נהדרת לאחר הרמה מעולה של ערן לוי. הבלם בן ה-22 הגיע בחלון העברות הנוכחי מהפועל הרצליה.

 

ערן לוי נראה חם מאוד מהפתיחה כשהיווה איום מתמיד על שער היריבה.

 

לאחר הגול המשחק מעט התאזן והמארחת הגיעה למספר חצאי ניסיונות כשמצבה הממשי הראשון הגיע בדקה ה-25 לאחר שדלה ימפולסקי היטל באגף והעביר כדור רוחב נהדר לישראל דמקה שבעט גבוה. דקה לאחר מכן מאיר מיחיטר קיבל כדור על סף הרחבה ובעט חזק לקורה.

 

 בדקה 31 ערן לוי בעט כדור חופשי ממרחק של 25 מטרים, קרצו הגיב לא טוב אך תיקן והרחיק לקרן. אירוע מעניין קרה לאחר כדור הקרן כשערן לוי עשה עבירה על המגן וניגש בכעס לקוון, דבר שיצר מיני מהומה כיוון ששחקני אור יהודה טענו שהשחקן מעכב את חידוש המשחק.

 

בדקה ה-36 מרמורק עלתה ליתרון של 2-0 משער של עידן דוד. ערן לוי לקח כדור מהחצי, עבר שחקן ומסר כדור נהדר לעידו אקסברד שפספס מול קרצו אך דוד תיקן והעלה את האורחת ליתרון כפול. השחקן בן ה-33 שהגיע בחלון העברות הנוכחי מהפועל כפר שלם כבש שער במשחק הבכורה במדים האדומים.

רגע לפני שריקת המחצית אור יהודה חזרה למשחק משער עצמי של פורת לאחר שהתבלבל ונגח לרשת של טמיר ללו, השער הגיע דווקא לאחר שליטה מוחלטת של מרמורק שירדה למחצית ביתרון מוצדק.

 

ערן לוי הוסיף כח משמעותי לקבוצה של ארז בנודיס וניסן יחזקאל. (צילום - ליאת אבשלומי.)

 

החבורה של בנודיס פתחה את המחצית השנייה בסערה לאחר שערן לוי ועידן דוד ניסו לכבוש ממרחק אך פספסו את המסגרת. בדקה ה-60 מרמורק כמעט כבשה את השלישי כשסתו בן אהרון פספס מסירת רוחב לא מדויקת של אקסברד לאחר יציאה יפה למתפרצת. 8 דקות לאחר מכן אקסברד רשם החמצה ענקית, לאחר משחק צירופים יפה ותגובה טובה של השוער קרצו.

לקראת הסיום אור יהודה ניסתה לכבוש ושלחה יותר שחקנים קדימה אך לא הצליחה להשיג את השיוויון והפסידה את המשחק להפועל מרמורק שהעפילה לסיבוב הבא בגביע.

 

לסיכום – מרמורק שלטה במשחק מפתיחתו ועד סופו והגיעה למספר מצבים קורצים. אור יהודה, שרק לפני שלושה ימים שיחקה 120 דקות בגביע נראתה מעט עייפה.

מרמורק העפילה לסיבוב הבא בגביע. (צילום: ליאת אבשלומי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. עייפים (שחרש 24-11-2020, 12:47)
    אור יהודה היו עייפים וחלשים צריכים שוער יותר טוב שיביא נקודות