רפי עמוס זכה בבוררות נגד כסייפה

השחקן רפי עמוס הגיש תביעת בוררות נגד כסייפה וזכה בסך של 30,000 ₪. הקבוצה התנערה מתשלום שכר וביקשה גם לבצע קיצוץ. עמוס: "ברוך השם הצדק יצא לאור. הם יכלו לחסוך לעצמם כסף גם על משכורות וגם על עו"ד." עו"ד שי אליאס: "הבורר קיבל את תביעתו של רפי וחייב את הקבוצה בסך של 30,000 ₪." מכסייפה נמסר: "השחקן ממשיך לחלום על סכומים הזויים".

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 25-11-2020
  • 07:29

ישנם לא מעט מועדוני כדורגל שמוסר התשלומים שלהם לא בשמים.  הסגרים עקב נגיף הקורונה, לא תרמו רבות בנושא. יש הרבה מועדונים מסודרים שהכל בהם פיקס, אך למרבה הצער לא חסר גם כאלה שהמוסר תשלומים שלהם לקוי.

 

לחלוץ רפי עמוס הייתה תקרית לא נעימה עם מועדון הכדורגל עירוני כסייפה. המועדון דחה את המשכורות, הבטיחו לעמוס שהמשכורת תיכנס, ההבטחות הגיעו שוב ושוב, אך איתן הכסף לא הגיע.

 

"מועד המשכורת הראשונה הגיע ואיתה התחילו השיחות: מחר, שבוע הבא, בתחילת החודש." סיפר החלוץ רפי עמוס. "ביקשו ממני לדחות משכורת אחת ושמחודש השכר השני המשכורות יגיעו ברצף. הסכמתי ללכת לקראת המועדון. במשך שבוע, תוך כדי מחנה אימונים נאמר בכל יום המשכורות יופקדו מחר/מחרתיים. לצד זה, שוחחנו על זה בין השחקנים והחלטנו שאנחנו ממשיכים באימונים סדירים."

 

עמוס, הופתע מאוד בעיקר שלצד כל הסיטואציה הזו, הוציאו אותו לחל"ת תוך כדי מחנה האימונים. "תוך כדי מחנה אימונים שלחו לנו מכתב שמוציאים אותנו לחל"ת. החלטנו שזה מספיק לנו, שנחזור לארץ ונדבר. כשחזרנו לארץ, דרשו ממני ומעוד כמה שחקנים לקצץ בשכר, גם לזה לא הסכמתי. לאחר שוויתרתי על סכום, ביקשו שאוותר על עוד משכורת שלמה, שזה כבר היה חוצפה ולזה לא הסכמתי."

 

רפי עמוס - ידע שהצדק ייצא לאור. צילום: אורי גבאי

 

עמוס, חשב שזה יסתיים בשקט, אך זה לא קרה. "התחילו לאיים עלי, אם לא תוותר לא תשחק ותשב ביציע, לא תקבל שחרור ונביא אותך להתאמן לבד בבוקר. תשובתי הייתה שאני מכבד את החוזה ואת מה שרשום בו אני עושה."

 

בחוזה של עמוס מופיע סעיף שאומר שבמידה ויש איחור של 14 ימים בתשלום השכר, המועדון מחויב לשלם מה שצריך ולשחררו. גם בסעיף זה המועדון לא הסכים ולא עמד בתנאיו. לאחר מכן התחיל שיח לא מכבד בלשון המעטה בין עמס לבין המועדון והוא הבין שאין לו ברירה, אלא לגשת לעו"ד להמשך טיפול.

 

"לקחתי את עו"ד שי אליאס שמעבר לזה שהוא מס' 1 בתחום, הוא אישיות ובחור מדהים שאוהב צדק. הגענו לבוררות מהירה וברוך השם זכיתי בכל מה שמגיע לי כולל המסביב. הצדק יצא לאור. עדין ממשיכים לשלוח לי אנשים שקרובים אליי ולפגוע בי בדרכים לא מכובדות, אך אני שמח שהצדק יצא לאור. המועדון יכל לחסוך כסף גם על המשכורות וגם על עורכי הדין שנלחמו במלחמה שהייתה ידוע מראש. מפה אני רוצה להודות ברוך השם להשם יתברך ולשי אליאס העו"ד שצמוד וזמין תמיד. היינו אצל שי שלושה שחקנים. יחד איתי היו שי בוזנח ובן בוטבול שהיום בע"ה הבוררות שלו. הגיעו איתנו למקומות נמוכים."

 

הבורר קיבל את שחררו של עמוס שכרגע הוא רעב ורוצה להמשיך את היכולת שלו מהשנים האחרונות.

 

עו"ד שי אליאס: הבורר קיבל את תביעתו של רפי עמוס וחייב את הקבוצה לשלם סך של 30,000 ₪ בגין אי תשלום שכר, פנסיה והוצאות הבוררות."

 

מכסייפה נמסר:"השחקן ממשיך לחלום על סכומים הזויים. פסק דין הבורר ברור לכל אדם היודע לקרוא א-ב נקבע לשחקן 2 משכורות בסך 7000 ברוטו ו הוצאות בסך 3500 שח. עוד בפסק הדין הבורר ציין לשבח את התנהגות הנתבעת ואנו מפה מאחלים לרפי בהצלחה , חבל שהוא מתנהג כך , הוזהרנו מבעוד מועד על התנהגותו בחדר ההלבשה ואין לנו מילה להוסיף על כך מעבר לכך שאנחנו מאחלים לו בהצלחה בהמשך דרכו. מבחינתו כמועדון ,אנו שמחים על פסק הדין ואם גם השחקן שמח אז השמחה כפליים.

רפי עמוס במדי שדרות (מתוך עמוד הפייסבוק של מכבי שדרות) צילום: גולן סבג

הוסף תגובה
תגובות
  1. בשר תותחים כסייפה (כסייפה 25-11-2020, 09:13)
    עוד לא התחילה הליגה וכבר שחקנים עוזבים ותובעים את המועדון זה אומר הכל
  2. שיגידו תודה לשחקנים האלה שבאו בכלל למועדון הזה (מי אלה כסייפה? 25-11-2020, 09:15)
    מי שהולך לשם טיפש מה חשבתם
  3. מצויין,מועדון שמתנכל לשחקנים אין לו זכות קיום (שי 25-11-2020, 09:16)
    בזכות השחקנים האלה בכלל עושים על כסייפה כתבה
  4. רפי עמוס,שי בוזנח,אור לוי,גילי נחום,בן בוטבול,מקדש,ניסן דנן וכו (אור 25-11-2020, 09:18)
    כולם עזבו עוד לפני שהליגה התחילה! כנראה יש שם משהו חמור מאוד
  5. יש צדק (טולפ 25-11-2020, 13:17)
    קבוצות כאלה צריכים להיעלם לעד הצדק יצא לאור איכסה כסייפה
  6. החלטה הזויה ומעידה על גזענות (מרעי 25-11-2020, 19:09)
    אני מציע לערער בבית משפט העליון ולתבוע את רפי תביעה אישית
  7. עדיף לך לסתום את הפה (לאדון אמיר כהן 25-11-2020, 21:34)
    ההקלטות שיש לשחקנים עלייך אדון אמיר כהן ועדנאן אלמור עדיף לכם להתחבא מאחורי הפלאפונים שלכם למה אם הם יצאו החוצה המועדון שלכם יסגר ו"התפקיד" של אמיר בהתאחדות יגמר מהר מאוד.
  8. רפי עמוס מגיב 1 (רפי עמוס מגיב 1 26-11-2020, 12:25)
    הרס בחדר הלבשה. לא מצליח בשום מקום ורק הורס והעיקר , הכיפה על הראש צדיק ירא שמיים חלש. תפרוש .