תחזית ליגה א צפון: אוהד רון מארח בהאא חליל, מחזור 1

השבוע החלטתי לארח לתחזית את בהאא חליל יו"ר הפועל איכסל, שאשתקד עלתה לליגה הלאומית. בהאא כאחד שמכיר את ליגה א' אולי יותר טוב מאחרים חושב שבני פרדיס יפתיעו את הרצליה וטירה לא תתקשה מול צור שלום. אבל לגבי יתר הקבוצות? שווה לראות את התחזית של היו"ר החזק מאיכסל שנותן טיפ לקבוצות שרוצות לעלות ליגה...שווה לקרוא!

  • על ידי: אוהד רון
  • 26-11-2020
  • 19:33

בית א:

מכבי צור שלום - מ.ס. טירה

מישהו שאל איפה נעלמה עירוני קרית אתא? מועדון שהיה נחשב לבכיר באזור, התאחד אם אפשר לקרוא לזה איחוד עם מועדון קטן כמו צור שלום ונעלם? מוזר מאד...אבל כל הכבוד לראש העיר של קרית אתא שהעלים מועדון ללא כל חשש...טירה קבוצה חזקה מאד שעשתה ניצחון יפה בחוץ על כפר כנא בגביע. טירה קבוצה חזקה אבל במגרש הסינטטי הקשה בקרית ים יהיה להם קשה לפתח את המשחק הרגיל והטוב. צור שלום ינצלו את זה למשחק קשוח ויעלמו את העובדה שאין להם מאמן מנוסה על הקווים. הימור שלי: תיקו.

בהאא חליל: טירה ינצחו. טירה בנו קבוצה יותר חזקה עם גל שחקנים מגוון.הסגל ברובו צעיר עם כמה שחקני שוברי שיוויון, צור שלום קבוצה צעירה והביאו כמה החתמות מרשימות מליגה לאומית אבל זה לא יספיק מול טירה החזקה. 

 

שחקני מכבי צור שלום - האם יצליחו להתמודד מול מ.ס. טירה?

 

הפועל בועיינה - עירוני טבריה

בועיינה בנו קבוצה חזקה עם מאמן מנוסה כמו אחמד סבע שמכיר את הליגה ויודע איך לנצח את טבריה. טבריה בנו קבוצה מהטובות בליגה א' אבל לאחר הניצחון על כאוכב החלשה, הם ספגו הפסד להפועל הרצליה. טבריה מגיעים למשחק חוץ לא קל ולכן אני חושב שאם יסתיים בתיקו שני הצדדים ישמחו.

בהאא חליל: תיקו. בועיינה קבוצה שרק עלתה מליגה ב' ומתבססת על צעירים משנה שעברה ששיחקו בליגה ב'. יש להם מאמן אחמד סבע, שאני מחזיק ממנו הרבה שיעשה דברים טובים השנה. טבריה יש מאמן, מוריס אוזן, אולי הכי מנוסה בליגה א כיום. ותהיה להם קבוצה שתאבק בצמרת הטבלה. 

 

הפועל הרצליה - הפועל פרדיס

הרצליה עם ניצחון גדול על טבריה באמצע השבוע מוכיחים שיש להם קבוצה חזקה. מומו ניסטל מאמן מהטובים בליגה והרצליה יעשו הכל כדי לנצח מחזור ראשון. בני פרדיס רק עלו ליגה העונה אבל עשו רכש מרשים, פאהד חסון הביא כוכבים גדולים ביחס לליגה א' והם ניצחו באמצע השבוע. הרצליה בבית קבוצה עדיפה על כל הליגה והם לא יתקשו מול פרדיס. הימור: ניצחון להרצליה.

בהאא חליל: פרדיס ינצחו. פרדיס עלו ליגה העונה. הם קבוצה מתלהבת קבוצה שהרבה שחקנים רוצים להוכיח את עצמם ובאים לנצח את הרצליה. הרצליה קבוצה צעירה עם מאמן טוב כמו מומו ניסטל יש להם מועדון מהזקים והטובים בליגה אבל פרדיס ינצחו.

 

שחקני הפועל הרצליה - האם יצליחו לשמור על הבית? (צילום: דן יידוב)

 

הפועל כפר כנא - מכבי טמרה

שתי קבוצות הפסידו באמצע השבוע וכפר כנא התחזקו בחלק הקידמי בדמות החלוץ אבי מלכה. מכבי טמרה בנתה קבוצה חזקה מאד, אבל החיזוק שהביאו כמו משה בן לולו לא מוכיח את עצמו בשלב זה וחבל ששילמו עליו הרבה כסף ולא רואים תוצאות. כפר כנא בבית עדיפים והם גם ינצחו. 

בהאא חליל: מכבי טמרה ינצחו. כפר כנא קבוצה שנבנתה מחדש עם סגל שחקנים חדשים נראה לי זאת הקבוצה שהכי הרבה שחקנים עזבו והרבה הגיעו. טמרה יש את הסגל הכי יקר והכי טוב בליגה א עם שחקנים מאד מנוסים ולכן הם ינצחו. 

 

בית ב:

צעירי טייבה - הפועל מגדל העמק

העולה החדשה מטייבה אמנם התארגנו מאוחר, אבל הם יהיו קבוצה שיהיה קשה לנצח אותם בטח במשחק בית. מגדל העמק עשו ניצחון יפה על טמרה והשאלה האם הם יבואו עם האף למעלה אחרי ניצחון או יקבלו ביטחון מהניצחון וימשיכו את היכולת מול טייבה. טייבה לדעתי יזכו בתיקו במשחק הבית. 

בהאא חליל: מגדל העמק ינצחו. טייבה קבוצה צעירה וומתלהבת שרק עלתה ליגה אבל מגדל העמק יש מאמן, חיים לוי, עם הרבה יותר נסיון והם יבואו וינצחו בטייבה.

 

אופק מלול. הצטיין מול טמרה עם שני בישולים. האם יראה את אותה היכולת? (צילום: עדי מלול)

 

הפועל כאוכב - בני ריינה

הפועל כאוכב לא טובים. הם ספגו הפסד גדול לטבריה וכנראה מבינים ששנה שעברה היתה עונה מקרית. העונה כאוכב לא טובים ומול ריינה המרשימים יהיה להם קשה לחלץ נקודה. ריינה בנו קבוצה חזקה, עם סגל מצויין. ואין ספק שהם ינצחו את כאוכב ויורידו אותם קצת מהאולימפוס שהם עלו עליו שנה שעברה בעקבות ההישג החד פעמי שהם עשו. ריינה ינצחו!

בהאא חליל: ריינה ינצחו.  נראה לי שכאוכב לא יצאו מהטראומה של עונה שעברה ובנוסף הם איבדו את המאמן שלהם אדהם הדיה. ייקח להם זמן רב לחזור לעניינים ולחזור להיות קבוצה חזקה כמו אשתקד. ריינה נבנתה מחדש עם הרבה שחקנים שיש להם נסיון בליגה א' וגם לאומית. עם מאמן, עיסא נוגידאת, שרוצה להצליח שמבין הרבה בכדורגל. 

 

הפועל דבוריה - רובי שפירא

דבוריה בנו קבוצה חלשה ואני לא רואה מצב שהם יצליחו מעבר למאבקי התחתית. רובי חיפה בנו כהרגלם קבוצה צעירה אך מוכשרת מאד ומעניין לראות איזה שחקנים יתגלו העונה ברובי כי הורגלנו בשנים האחרונות שהם מראים לנו את שחקני העתיד בליגות הגבוהות יותר. רובי עדיפים והם ינצחו. 

בהאא חליל: רובי ינצחו. דבוריה קבוצה צעירה ושל חקנים צעירים שרוצים להוכיח שמקומם בליגה א אבל זה לא מספיק בשביל להישאר בליגה והם חייבים להתחזק בכמה שחקנים וותיקים אם הם רוצים להישאר בליגה. רובי חיפה גם עם הרבה שחקנים צעירים מוכשרים אבל יש להם הרבה יותר נסיון בליגה א' ולכן הם ינצחו.

 

שחקני רובי שפירא בחגיגת ניצחון בשנה שעברה. האם יחגוגו שוב על חשבון דבוריה? (צילום: דוברות עיר הפועלים)

 

בני ערערה - באקה אל גרביה

שתי קבוצות שבנו העונה קבוצה על שחקנים צעירים ללא שמות מפוצצים אבל עם מאמנים טובים וצעירים על הקווים. ערערה הפסידה רק בפנדלים, אבל הרבתה להחמיץ ואילו באקה הפסידו בדקה ה 120 לריינה. כלומר, רואים שתי קבוצות מוכנות לליגה ויהיה מעניין לראות מי ינצח. אני חושב שבאקה ינצחו את ערערה אבל קל זה לא יהיה. 

בהאא חליל: באקה ינצחו. שתי קבוצות עם שחקנים צעירים. באקה בנויים טוב יותר כקבוצה ולכן לדעתי הם עדיפים על ערערה.

 

לסיום, ביקשנו מבהאא טיפ לעלות ליגה, מה קבוצה צריכה כדי לעלות ליגה כפי שהוא עלה אשתקד והוא אמר: צריך לעבוד קשה בלי יותר מדי הצהרות עבודה קשה על המגרש עם עבודה קשה של הצוות אפשר לעלות ליגה. 

 

לסיום מאחל לקבוצות: מאחל לכל קבוצות ליגה א' שיהיה בהצלחה!

אוהד רון מארח את בהאא חליל, יו"ר הפועל איכסל

הוסף תגובה
תגובות
  1. חביבי אבו חסין (עבדאללה מסנאד 26-11-2020, 19:58)
    מי שרוצה לעלות ליגה שתיקח את בהאא יועץ רק הוא יודע איך עולים
  2. אל תדאג בהאא (בובו 26-11-2020, 22:11)
    כאןכב תצא מהטראויה ובגדול . ותזכור כל יום שעליך לשלוח זר פרחים לתושב קדימה הנחמד
  3. ממ (.. 26-11-2020, 22:59)
    רואים שיש לך משהו אישי נגד כאוכב חבל שאתה מתנהג כך
  4. באההלך תעשה קקה במכנסיים (פיני האדום 27-11-2020, 09:03)
    בהאה לך תמצא מי ינענע אותך לא מבין בכדורגל לך תמכור פסוליההרצליה תביס 5 0 את פרדיס מי זו פרדיס
  5. תחזית לסוף השבוע. טירה, ריינה, טמרה . מפסידות. מגדל העמק,רובי שפירא, טבריה ,באקה מנצחות (הוגה דעות 27-11-2020, 13:04)
  6. פרדיס ללאומית (Shadi Ganam 27-11-2020, 17:49)
    מי רוצה להתערב פרדיס מנצחת בלב הרצליה מחר אני במשחק ומי שמוכן שיבוא