תחזית מחזור 1, טל ואיציק חכים מסוכנות השחקנים level up

האחים טל ואיציק חכים, מקימי סוכנות השחקנים level up, שמכירים את ליגה א' חושבים שיפו לא תנצח את הכח ר"ג, אשקלון לא תתקשה מול עירוני אשדוד. ומה לגבי יתר המשחקים? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 26-11-2020
  • 18:03

ניגש למשחקים:

הכח רמת גן - מכבי קביליו יפו

טל חכים: "הכח רמת גן עם הפסד צורם בגביע המדינה בדקה ה – 90. האם ההפסד הוא חוסר ניסיון של המאמן או שאולי בני לוד היו יותר מוכנים למשחק הזה ? הזמן יעיד, הכח רמת גן נראתה טוב מאוד במשחקי האימון אבל הגביע והליגה זאת אופרה אחרת, הכח עוד יתחזקו ויהיו קבוצה לא רעה שתעשה בעיות להרבה קבוצות העונה.

מכבי קביליו יפו מגיעה אחרי משחק לא מוצלח בלשון המעטה נגד בקעת הירדן, אם בקרב אוהדי יפו חושבים שהקבוצה שלהם מספיקה לעליית ליגה זה לא היה ניראה ככה במשחק הגביע, למרות שחלק גדול מההרכב הראשון לא שיחק מכל מיני סיבות אבל זה כבר החלטה של הצוות המקצועי, מכבי יפו קבוצה טובה עם מסורת רבת שנים בליגה א אבל יהיה לה קשה נגד הכח בוינטר.

הימור שלי - תיקו עם שערים ."

 

איציק חכים: "הכח מגיעה לאחר הפסד לבני לוד בגביע, אני חושב שהכח קבוצה טובה שתעשה בעיות להרבה קבוצות בליגה. הם צריכים חיזוק נקודתי בכמה עמדות בודדות והם מסודרים. יפו מגיעים לאחר הפסד בהארכה לבקעת הירדן, חצי הרכב שלהם לא פתח ואני מתאר לעצמי שכדי לייצר רוטציה כדאי להימנע מפציעות והרחקות מיותרות לקראת הליגה שעם כל הכבוד לגביע, הליגה חשובה יותר. פרט חשוב בשנים האחרונות הוא שהכח כמעט תמיד מנצחת את יפו, ולכן רק בגלל הנתון האחרון אני הולך על הכח."

 

קהל מכבי יפו, חוזרים כמו יין? צילום: יוסי סוריק.

 

הפועל בקעת הירדן - מ.ס כסייפה

טל חכים: "הפועל בקעת הירדן מגיעה אחרי שני משחקים מצוינים בגביע המדינה, חנן אזולאי מפתיע את כולם, החלוץ או שהוא בעצם בלם? או מגן ? הביך פעם אחר פעם את הגנת יפו עם שער ובישול והיה מצוין. בקעת הירדן נראים טוב מאוד אבל לאחר שתי הארכות בשני המשחקים האחרונים הכושר הגופני יקשה עליהם.

מ.ס כסייפה מגיעה לאחר הפסד לבית"ר נורדיה . כסייפה צריכים חיזוק לקבוצה בדחיפות על מנת לשרוד בליגה לדעתי, ההנהלה מנסה להחתים שחקני חיזוק וקצת מתקשה, ימים יגידו מה יקרה שם.

הימור שלי- בקעת הירדן לאחר שתי הארכות ויכולים לעשות שבוע מושלם אבל העייפות תפריע להם, תיקו."

 

איציק חכים: "בקעת הירדן מגיעה לאחר שעברה שני סיבובים בגביע, גברה על חולון ועל יפו והוכיחו ווינריות. ההברקה של חנן אזולאי הייתה מטורפת, לקח מגן ושם אותו חלוץ שסיים עם שער ובישול. הברקה מצוינת אין ספק ושאפו גדול, בחלק הגופני אני מתאר לעצמי שהשחקנים יגיעו עייפים מעט, אך הם מקבלים יריבה יחסית נוחה. כסייפה עם סגל דליל מאוד, רוב השחקנים בלי ניסיון בליגה א' והם חייבים להתחזק. הניחוש שלי ניצחון דחוק לבקעה."

 

שחקני בקעת הירדן - האם יצליחו לנצח את כסייפה בבית? (צילום: אלעד ירקון)

 

הפועל אשקלון - עירוני אשדוד

טל חכים: "שידור טלוויזיה ראשון העונה בליגה א' דרום, בהחלט מרגש. הפועל אשקלון לאט לאט בונים קבוצה מהטובות בליגה, עשו מספר החתמות מרשימות וההנהלה שלהם עובדת מסביב לשעון לחזק את הקבוצה, לאחר הניצחון על יבנה שייתן להם תנופה אדירה לקראת חזרת הליגה. אנשי אשקלון אופטימיים ומכוונים הכי גבוה שיש, אשקלון קבוצה טובה ומפוארת שצריכה בבית שלהם לסיים 1-4.

עירוני אשדוד עם קבוצה צנועה מאוד, יצאה ממשחק הגביע פצועה וחבולה עם מספר פציעות ובניהם השחקן הצעיר איתי נייברג, נאחל לו מכאן החלמה מהירה. לאחר העזיבה של אלירן שמש והפציעה של איתי, עירוני אשדוד נשארה ללא חלוץ טבעי בסגל ואבי אבינו יצטרך לעשות חושבים איך הוא מתחזק, עירוני אשדוד זה מועדון עם קהל גדול וחבל מאוד שאי אפשר לראות אותו במגרשים. הימור שלי- הפועל אשקלון כרגע נראים טוב יותר וינצחו."

 

איציק חכים: "משחק פיקנטי ומעניין שמשודר בטלוויזיה, אשקלון מגיעה לאחר ניצחון על מכבי יבנה בגביע ולאחר חיזוק מסיבי בימים האחרונים וכל הכבוד לבעלי הבית ולצוות המקצועי על זה, כאשר החתימו מס' שחקנים טובים ביניהם שי בוזנח המהיר והמצוין בעמדת המגן הימני. באשקלון סובלים מהרחקה של שחקן משמעותי במרכז השדה ומפציעות של מספר שחקנים. כמו גם עירוני אשדוד שהורחק לה שחקן ונפצעו לה שחקנים ביניהם איתי נייברג המוכשר שמכאן אאחל לו רפואה שלמה. ראיתי את הפוסט שלו ברשת החברתית והוא ממש נגע לי ללב, בצד המקצועי עירוני מגיעה לאחר הפסד למכבי הרצליה בגביע יש להם עוד להתחבר ולהשתפר. אני צופה תיקו במשחק הזה."

 

בית"ר נורדיה - מכבי שעריים

טל חכים: "בית"ר נורדיה מגיעה לאחר ניצחון בגביע ומשחק לא רע שלהם, ויקטור גניש מכיר את הליגה ויודע לנצח משחקים. נורדיה יעשו עונה שקטה בתקציב שפוי כדי להעביר עוד עונה בליגה א׳. מכבי שעריים מציגה סגל שעלה ליגה עם נס ציונה לפני כמה עונות: אסי חקק, רביד אשר, בן סיטלקול, דניאל תרועה ועידו שרון עם עוד מספר שחקנים שהיו שותפים לעליה של נס ציונה, על פניו נראה סגל חזק מאוד למכבי שעריים ולא ברור מאיזה סיבה החליטו לפרוש ממשחק הגביע מול הפועל אדומים אשדוד. הימור שלי- ניצחון למכבי שעריים."

 

איציק חכים: "נורדיה מגיעה לאחר ניצחון בגביע על כסייפה זה טוב למורל אבל הליגה זה הלחם והחמאה במיוחד בעונה כזו. נורדיה עשו כמה החתמות יפות בימים האחרונים והם יהיו קבוצה טובה, הסתכלתי על הסגל של שעריים ופשוט אמרתי וואו. יש להם סגל מצוין לדעתי, בנו שם קבוצה טובה מאוד וממש לא אתפלא אם הם יהיו במקומות 1-4 בסיום העונה הקצרה הזאת. הניחוש שלי שעריים תנצח."

 

קהל מכבי שעריים - האם יחייך בסוף המשחק? (צילום: מני בן ארי)

 

מ.ס דימונה - בני לוד

טל חכים: "מ.ס דימונה נראתה לא טוב במשחק הגביע נגד הפועל אזור שניצחו ממש בקלילות, אבי בוחבוט מאמן עם ניסיון בליגות הנמוכות צריך לחזק את הקבוצה משמעותית, אם הוא רוצה להישאר עוד עונה בליגה א'. אני ראיתי את דימונה בשנה שעברה בליגה ב' והיה להם סגל יותר איכותי לדעתי. דימונה מקום מצוין עם מתחם אימונים יפה ותקציב גבוה, אני מקווה שהם יתעוררו ויתחילו להתחזק שלא ימצאו את עצמם שוב בליגה ב' בעונה הבאה. בני לוד המפתיעה של המחזור, קבוצה כמעט לגמרי חדשה לגמרי לאחר הירידה מהליגה הלאומית, אביבי זוהר הכין קבוצה צעירה ותוססת שרצה עובדת ונלחמת על כל כדור ושאפו גדול לאביבי, המטרה- המשכיות. הימור שלי דימונה בבית לאחר ההפסד בגביע יבואו לאכול את הדשא, ניצחון לדימונה."

 

איציק חכים: דימונה מגיעה לאחר תבוסה להפועל אזור בגביע. דימונה לדעתי חייבת חיזוק, מה שיש לה כרגע לא מספיק טוב ואם הם רוצים לעבור עונה שקטה הם יצטרכו לפתוח את הכיס. בחלק ההגנתי הקבוצה לא נראית במיטבה והחלק ההתקפי מרבה להחמיץ . מנגד, בני לוד מגיעה לאחר ניצחון על הכח בגביע, יש לאביבי זוהר קבוצה צעירה והם עדיין מתחזקים ומתגבשים ואני סקרן לראות אותם בהמשך , הניחוש שלי תיקו."

 

אור יהודה - מכבי הרצליה

טל חכים: "אור יהודה מגיעה לאחר הפסד להפועל מרמורק החזקה. ערן לוי עשה ככל העולה על רוחו במגרש וככה קשה מאוד לנצח את הפועל מרמורק, למרות זאת,  אור יהודה נלחמה ולא ויתרה והציגה משחק הקרבה יפה, חניכיו של יעקב טל יהיו קבוצה טובה שתעביר עונה יפה וללא בעיות בליגה א'.  מכבי הרצליה של המאמן עידן בראון מציגה קבוצה טובה, התקפית ומסודרת. לאחר הניצחון הקטן בגביע הוא ייתן ביטחון ויוריד חלודה מהשחקנים. להרצליה יש סגל מהטובים בליגה, הרצליה צריכה עוד מחץ בחלק ההתקפי והם יכולים להתמודד על מקומות 1-2 ועידן בראון יעשה את זה. הימור שלי- ניצחון למכבי הרצליה."

 

איציק חכים: "אור יהודה מגיעה לאחר הפסד למרמורק בגביע, אור יהודה קבוצה טובה עקשנית ולוחמת ואני חושב שהם יעשו חיים קשים לכל קבוצה בליגה. מולה מגיעה מכבי הרצליה לאחר ניצחון על עירוני אשדוד בגביע. הרצליה עם חצי ראשון מצוין וחצי שני פחות טוב. אני בטוח שמתי שהם יכנסו לכושר זה יראה טוב גם בחצי השני. הרצליה צריכים להתחזק בחלק ההתקפי והם יודעים את זה, אדיר חליפה חלוץ מצוין אבל הוא צריך עוד קצת עזרה למעלה. הניחוש שלי תיקו."

 

שחקני אור יהודה בחגיגות - האם יחגגו את פתיחת הליגה ברגל ימין? (צילום: דדי ברק)

 

שמשון כפר קאסם  - הפועל אזור

טל חכים: "שמשון כפר קאסם מגיעה אחרי שהודחה מהגביע ובמורל קצת נמוך, לשמשון יש סגל מהטובים בליגה שהושקע בו כספים רבים. הציפיות בכפר מאוד גבוהות וחוץ מעליית ליגה הכל יקרא ככישלון. שמשון חייבים לנצח את המשחק כדי לפתוח את העונה ברגל ימין, עונה קצרה שאסור לטעות בה!! הפועל אזור מגיעה לאחר ניצחון גדול על מ.ס דימונה. הקבוצה נראית טוב ויכולה לעשות צרות להרבה קבוצות בליגה, אבל חובת ההוכחה עליהם כי הליגה זה סיפור אחר מהגביע. שמשון כפר קאסם זה סיפור אחר מאשר דימונה, קל זה לא יהיה. הימור שלי- שמשון כפר קאסם."

 

איציק חכים: "כפר קאסם מגיעה לאחר הפסד בגביע לאור יהודה אבל הליגה זו אופרה אחרת, הם יהיו חייבים לפתוח טוב כי העונה קצרה וקבוצה שרוצה לעלות צריכה לפתוח בפול גז ואין מקום לטעויות. בכפר קאסם עיבו את הסגל והחתימו את רז מזרחי המצוין שבהחלט יוסיף להם , מנגד אזור מגיעה לאחר ניצחון על דימונה. אזור קבוצה טובה ולא תעשה חיים קלים לשמשון, הניחוש שלי למשחק תיקו."

 

ירמיהו גריל טאון חולון - מכבי יבנה

טל חכים: "ירמיהו חולון של מוסא בן חיים לאחר הפסד בגביע תצא מהמשחק הזה חזקה יותר, ההנהלה בראשות רונן כנאפו עושים הכל כדי להתחזק ולהיראות קבוצה טובה יותר. אני בטוח שאנחנו נראה חולון אחרת ונראה את מהרן לאלא מבקיע. מכבי יבנה מגיעה לאחר הפסד להפועל אשקלון במשחק טוב שהאיכויות של אשקלון הכריעו אותו, יוסי זוזוט מאמן עם ניסיון בליגות הנמוכות ואני בטוח שהוא יעשה את הכל כדי לנצח את המשחק הימור שלי – תיקו."

 

איציק חכים: "חולון מגיעה לאחר הפסד לבקעת הירדן בגביע , בחולון נבנתה קבוצה טובה מאוד אבל נראה שמשהו שם לא מתחבר להם. הם בקושי מבקיעים ולא יוצרים מספיק מצבים, משהו שם תקוע אבל אני בטוח שהם ימצאו את הדרך לחבר את השחקנים. מנגד, יבנה מגיעה לאחר הפסד לאשקלון במשחק פורה בשערים, ההגנה של יבנה נראית רכה מדי וכבדה ואולי שהשחקנים יכנסו לכושר זה יראה יותר טוב. הניחוש שלי ניצחון לחולון."

 

 

טל ואיציק חכים מסוכנות level up - האם יפגעו בתוצאות מחזור הליגה הראשון?

טל ואיציק חכים מסוכנות LEVEL UP

הוסף תגובה
תגובות
  1. סגל מצויין לשעריים ? (הוגה דעות 26-11-2020, 19:06)
    אז כנראה שאני לא מבין כלום בכדורגל
  2. Hasavat,atara,leyosna. (Chakimi eli.n.y 26-11-2020, 19:36)
    Another new season and another expectation. Good luck,hakoach!!!
  3. קשקשן (המוכתר משעריים 27-11-2020, 01:11)
    הוגה דיעות אין לך שמץ של הבנה בכדורגל תמשיך לכאזן בשקט .יא שונא שעריים בדם
  4. לא הבנתי כלוום (מה ? 27-11-2020, 12:20)
    מישהו יכול להסביר מה זה ליגה א 1 ו2 למה רק 4 משחקים איפה השאר וכמה בטבלה ואיך עולים בסוף ????