שמשון כפר קאסם ממשיכה במומנטום, באקה וטבריה עם ניצחון ראשון

המחזור השני בליגה א' שוחק היום (שלישי) וסיפק לנו כמה תוצאות מעניינות. בדרום שמשון כפר קאסם נותרה מושלמת עם ניצחון שני ברציפות על דימונה החלשה, אזור רשמה הפסד שני, ובקעת הירדן ומכבי יפו עם תיקו שני ברציפות. בצפון באקה וטבריה עם ניצחון ראשון וטמרה החזקה ממשיכה במסלול הניצחונות

  • על ידי: לירן ביטון
  • 01-12-2020
  • 16:36

ליגה א' דרום:

 

שמשון כפר קאסם-דימונה 0-1:
רק נפתחה העונה וכבר נרשם אחד המשחקים החלשים ביותר בליגה א'. שמשון כפר קאסם אירחה את מ.ס דימונה, שתי הקבוצות הגיעו אחרי ניצחון מרשים במחזור הקודם, אבל הפעם דימונה שכחה לשחק כדורגל.  שמשון כפר קאסם אומנם ניצחה ועשתה צדק, אבל למה קבוצות כמו דימונה לא מנסות אפילו לשחק ומעבירות את הזמן עד הסיום? מזל שאין קהל. כפר קאסם עם ניצחון שני ומוצדק לאחר שסיראז' נסאר כבש מהנקודה הלבנה.

 

מ.ס דימונה, שכחה לשחק כדורגל (צילום: יח"צ)

 

מכבי יפו-בקעת הירדן 0-0:

משחק חלש מאד מצד שתי הקבוצות. יפו היתה טיפה עדיפה, אבל לא השכילה לכבוש ולפחות יכולה להתנחם שלא ספגה וגם בעונה חלשה כמו העונה זה הישג גדול לקבוצתו של איציק ברוך. בקעת הירדן צברה עוד נקודה ויכול להיות מרוצה מאד.

 

מכבי הרצליה- הפועל "אדומים" אשדוד 1-0:

הקבוצה האדומה מאשדוד שלא שיחקה במחזור הקודם פותחת עונה. קבוצתו של יובל נעים הגיעה עם הכוכבים שלה למשחק מול הרצליה למשחק קשה מול הרצליה שנותרה בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של שימי חיון. האדומים ניצלו את ההיתרון המספרי, עשו את העבודה ורשמו ניצחון קטן אבל גדול.

 

כובש השער לישי ביטון בסיום המשחק (צילום: באדיבות האדומים אשדוד)

 

הפועל אזור- מכבי יבנה 1-0:

אכזבה גדולה באזור לאחר הפסד נוסף של הקבוצה, והפעם במשחק בית מול מכבי יבנה החלשה. אזור העמידה תקציב גבוה העונה, ולא מצליחה כאשר את הביקורת סופג המאמן ליאור ראובן שמאכז. יבנה עם פנדל מוצלח של תום מדהלה אוספת שלוש נקודות חשובות.

 

תום מדהלה מביא ניצחון חשוב למכבי יבנה (צילום: אביתר ברק)

 

ליגה א' צפון:

 

בני פרדיס- הפועל כפר כנא 1-2:

המשחק נפתח בצורה שקולה עם יתרון קל לפרדיס, אבל דווקא כפר כנא כבשה ראשונה מרגלי איאד אליעסאם.במחצית שניה פרדיס הגבירה את הקצב וכפר כנא התגוננה. ככל שהדקות חלפו שחקניה של פרדיס השתפרו וקיבלו את שכרם כשכבשו שני שערים מרגלי מחמוד עבאס ואהם גדבאן. יצויין שאבי מלכה, הרכש הנוצץ ביותר של כפר כנא לא שיחק בגלל הרחקה משנה שעברה, וצפוי ליטול חלק במשחק הבא נגד טבריה במוצאי שבת.

 

מחמוד עבאס, כובש את שער השוויון (צילום: חגאג ראחל)

 

מכבי טמרה- מכבי צור שלום 0-1:

מכבי טמרה פתחה חזק את המשחק, וכבשה כבר בדקות הפתיחה מרגלי משה בן לולו ולמעשה עד סיום המשחק ראינו קבוצה אחת על המגרש. צור שלום סופרת הפסד שני בליגה וממשיכה בדרכה, השאלה הנשאלת למה עשו איחוד בצור שלום אם לקחו שתי קבוצות חלשות והפכו אותם לקבוצה אחת חלשה עוד יותר.

 

עירוני טבריה- הפועל הרצליה 0-1:

טבריה והרצליה שנפגשו בדיוק לפני שבוע במסגרת גביע המדינה, נפגשו היום בשנית הפעם במסגרת הליגה. הפתיחה היתה שייכת למארחים שלחצו, ובדקה ה-6 כדור רוחב מדוייק של אופק יפרח מצא את ניראל מחפוד לבדו מול שוערה של הרצליה, האחרון כבש מקרוב וקבע 0-1. כל החלק הראשון היה בשליטה מוחלטת של שחקניו של מוריס אוזן שהרבו להחמיץ שוב ושוב.  המחצית השניה היתה בשליטה של הרצליה ששלטה במרכז השדה, אך מיעטה להגיע להזדמנויות והתוצאה נשמרה עד לסיום, ובו טבריה רושמת ניצחון ראשון העונה.

 

ניראל מחפוד בדרך לשער הרצליה (צילום: עודד חסין)

 

באקה אל גרביה- מ.ס דבוריה 0-1:
המשחק היה בשליטה מלאה של באקה אל גרביה מהדקה הראשונה, שהגיעה למלא מצבים אך לא כבשה . מחצית שניה המשיכו שחקניו של אלעד בראון עם הלחץ וכבשו מרגלי זיקו. עד הסיום באקה יכלה להכפיל ואף לשלש את התוצאה, אך הרבתה לחמיץ ושמרה על הניצחון החשוב.

 

הפועל רובי שפירא חיפה - צעירי טייבה 2-0: 

רובי שפירא שלטה במשחק בפתיחה, אך הרבתה להחמיץ וכידוע מי שלא כובש סופג. שגיא גידיץ' כבש כבר בתחילת המחצית השנייה והעלה את טייבה ליתרון 0-1. שער הניצחון של העולה הטרייה נכבש עמוק בתוך תוספת הזמן. 

 


 

 

 

פרדיס רושמת ניצחון על כפר כנא (צילום: חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מומי נסטל לך הביתה אלי היקר המאמן הזה זבל לא שווה אגורה הוא הצליח בחדרה עם הרבה מזל תגיד לי מה השיג (פיני 01-12-2020, 16:58)
    חדרה שום דבר בחיים הוא לא היה שחקן ובחיים לא יהיה מאמן תעיפו אותו לכל הרוחותהוא יהרוס את הקבוצהחילופ
  2. לירן מתוקה כתבה מיותרת (אלי 01-12-2020, 20:28)
    למה שקרים דימונה שיחקה משחק טוב את כועסת בגלל שאח שלך לא בקבוצה