סוכנות השחקנים LEVEL UP בתחזית ליגה א דרום, מחזור 3

הנה מגיע לו המחזור השלישי בליגה א' דרום והאחים חכים מביאים לנו את התחזית שלהם. האם הכח ר"ג יתאוששו מההפסד לאשדוד ויעבור את נורדיה? מה יהיה בין מרמורק למכבי יפו? ומה הסיכוי של אדומים אשדוד נגד בני לוד? שווה לקרוא....

  • על ידי: אוהד רון
  • 03-12-2020
  • 14:38

הכח רמת גן –בית"ר נורדיה ירושלים, נדחה ל 7.12.20

טל חכים: "הכח מגיעים לאחר תבוסה לקבוצה הצנועה מאשדוד. המחצית הראשונה הייתה מחצית די שוויונית עם יתרון קל להכח רמת גן, מהדקה ה -70 ראינו רק קבוצה אחת על המגרש, הכושר הגופני היה מאוד מורגש וזה מה שהפסיד להכח רמת גן את המשחק, אבל גם יש דרך וצורה להפסיד, על הנייר הכח קבוצה טובה וההחתמה של מוחמד אזברגה תחזק אותם משמעותית. נורדיה ירושלים מגיעה לאחר תיקו עם הפועל אשקלון. נורדיה רוצים להעביר עוד עונה בליגה א' ללא יותר מידי מטרות וזה גם נראה ככה, אני מקווה בשבילם שהפציעה של אסי גובזה לא רצינית כי הם צריכים אותו מאוד בחלק ההתקפי מתי שג'ורג' אמסיס יתחיל לשחק תהיה לנורדיה עוד אופציה התקפית טובה, אבל בינתיים אני לא רואה אותם מנצחים את הכח רמת גן בחוץ. הימור שלי תיקו."

 

איציק חכים: "הכח לאחר הפסד חוץ נגד עירוני אשדוד, ראיתי קבוצה ששלטה בחצי הראשון אך ללא תכלית , חסר להם חלוץ !!! זה צועק וזועק מחצית שנייה חלשה שלהם החל מהדקה השישים כבר ראיתי סימני עייפות וראיתי את הגול מגיע. המחליפים לא הביאו בשורה חדשה למגרש והמשחק נגמר בתבוסה. מנגד, נורדיה מגיעה לאחר תיקו מול אשקלון. נורדיה העונה קבוצה שרוצה רק לשרוד ותיקו עם אשקלון בחוץ זו תוצאה לא רעה לה. הניחוש שלי תיקו עם שערים -  הכח תוביל ונורדיה תאזן."

 

ויקטור גניש מאמן נורדיה - האם הפעם תהיה לשחקניו את הרגל המסיימת? (צילום: גיא צמח)

 

הפועל בקעת הירדן - עירוני אשדוד

טל חכים: "הפועל בקעת הירדן מגיעה למשחק לאחר תיקו נגד מכבי יפו, לאחר שלושה משחקים שהם מבקיעים. השבוע הם נעצרו ולא הצליחו להבקיע. חנן אזולאי מבין הרבה כדורגל וידע לעשות את ההתאמות בהתקפה, נגד עירוני אשדוד אני חושב שהם השבוע יחזרו לכבוש. עירוני אשדוד מגיעה עם מצב רוח בשמיים לאחר ניצחון גדול על הכח רמת גן, עירוני אשדוד היו בכושר משחק הרבה יותר טוב מהכח רמת גן וצריך להגיד מילה טובה לאבי אבינו על זה. הם מתאמנים כבר כמה חודשים ביחד ורואים את זה על המגרש, עירוני אשדוד השנה ללא יותר מידי שאיפות אבל יעשו צרות ללא מעט קבוצות בליגה. הימור שלי תיקו."

 

איציק חכים: "בקעה עד כה מפתיעה ומגיעה לאחר תיקו עם יפו ויש לה כבר שש נקודות מארבעה משחקים, ללא ספק פתיחה טובה של החניכים של חנן אזולאי. מנגד, מגיעה עירוני אשדוד אחרי ניצחון גדול על הכח אחרי מחצית ראשונה לא טובה, בחצי השני הכושר הגופני הכריע מאחר ועירוני עשו הכנה מוקדמת וטובה לליגה. בקעה בבית צריכה לנצח ." 

 

הפועל מרמורק – מכבי יפו

טל חכים: "הפועל מרמורק מגיעה לאחר ניצחון על אור יהודה ומציגה את אחד הסגלים הטובים והמושקעים בליגה מבחינת שחקנים ומבחינת צוות מקצועי. על ארז בנודיס יש הרבה לחץ כי חוץ מעליית ליגה הכל יהיה כישלון. מרמורק זה מועדון שתמיד מכוון למעלה ומשקיע כספים רבים כדי לעלות לליגה הלאומית, ערן לוי בליגה א' הוא שובר שוויון ללא ספק, קבוצה שתיתן לו חופש פעולה הוא יעניש אותם בגול או בבישול, ערן לוי בכושר ייתן למרמורק את הניצחון. מכבי יפו מגיעה לאחר משחק שלישי שהיא לא נראית טוב ולא מצליחה לנצח, אכזבה קשה ביפו מיכולת הקבוצה ומיכולת הבקעת השערים מתחילת העונה. ההתקפה לא משחקת מספיק טוב ולא מצליחה לנצח משחקים, הקהל של מכבי יפו זה השחקן ה -12 שלהם ולא מעט פעמים במהלך השנים דחפה את הקבוצה לניצחונות והוא מאוד חסר לה וזה מורגש במשחק שלהם. נגד הפועל מרמורק יהיה לה מאוד קשה ואני לא רואה אותם עוצרים את החבורה החזקה של ארז בנודיס. הימור שלי - ניצחון למרמורק."

 

איציק חכים: "מרמורק עדיין לא שיחקה משחק ליגה ואין לה שום פריווילגיה להפסיד נקודות  חובת ההוכחה והלחץ על ארז בנודיס והחניכים שלו. מולה מגיעה יפו לאחר תיקו מול בקעה כאשר היא עם שתי נקודות משישה אפשריות, לא זאת הפתיחה שקיוו לה ביפו ולצערה היא קיבלה את הקבוצה הטובה בליגה ועם הגב לקיר. הימור שלי -  ניצחון אדום."

 

שחקני מכבי יפו - האם יצליחו לחגוג על חשבון מרמורק בניגוד לתחזית של האחים חכים? (צילום: איתן ידגר)

 

הפועל אשקלון – מכבי שעריים. נדחה ל 7.12.20

טל חכים: "הפועל אשקלון מגיעה לאחר תיקו שני בליגה, אשקלון זה מועדון מפואר בכדורגל הישראלי שלדעתי צריך להתמודד על העלייה לליגה הלאומית. יאיר דניאל ושניר נפתלי בעלי בית שמבינים כדורגל ומנסים לחזק את הקבוצה כדי להציג סגל טוב לליגה א', ההגנה של אשקלון נראית טוב עם עומרי כהן וגילי נחום צמד הבלמים ושי בוזנח המצוין. נאור פסר הוותיק יחזור מהפציעה ויוסיף להם ניסיון ושקט ותהיה להם הגנה טובה. בקישור יש להם את אליעזר יוסף, שחקן שאני מאוד מחזיק ממנו והוא בין הטובים בליגה לדעתי, עם חיזוק נכון בחלק ההתקפי אשקלון יכולה לרוץ בצמרת. מכבי שעריים בראשות שמוליק חנין מגיעה לאחר נצחון דחוק על ביתר נורדיה, השנה בקבוצה החתימו הרבה שחקנים מהקבוצה שהעלתה את סקציה נס ציונה לליגה הלאומית, שחקנים שאמורים לתת את הטון בליגה ולרוץ בצמרת, במכבי שעריים כנראה קיבלו תיאבון מהניצחון ומדברים בקבוצה שעם חיזוק של חלוץ סקורר הם יכולים להתמודד על מקום בפלייאוף העליון. מכבי שעריים השנה משקיעה לא מעט כספים ולדעתי צריכים ויכולים להגיע לפלייאוף העליון. הימור שלי ניצחון למכבי שעריים."

 

איציק חכים: "אשקלון מגיעה לאחר תוצאת תיקו מול נורדיה ותחפש ניצחון ראשון כדי לנשום אוויר. ראשי המועדון עושים נכון כשנותנים שקט וכל הכבוד לצמד שניר נפתלי ויאיר דניאל שעושים הכל בשביל הקבוצה. מולה מגיעה האימפריה השערוקית שבנתה העונה קבוצה מצוינת ועוד צפויה להתחזק. מני סוויסה משקיע את כל כולו בקבוצה ורואים את זה, הם מגיעים לאחר ניצחון על נורדיה ומחזור מנוחה ואני חושב שיהיה קשה לאשקלון לעצור אותם. ההימור שלי -  2."

 

ליאור ראובן, משחק גורלי של אזור בדימונה. הפסד של אזור ו.....צילום: דדי ברק

 

מ.ס. דימונה – הפועל אזור

טל חכים: "במפגש האחרון בין הקבוצות בגביע המדינה הפועל אזור הנחילה תבוסה למ.ס דימונה בתוצאה 3-0 מוחץ. אני בטוח שאבי בוחבוט ומ.ס דימונה רוצים להיראות הרבה יותר טוב ולנצח את המשחק. לאחר ההפסד לשמשון כפר קאסם בחוץ בהופעה טובה עם פיראס עוואד ונאור אסרף שנתנו הופעה טובה הם מגיעים למשחק בית ויעשו הכל כדי לנצח אותו. הפועל אזור מגיעה לאחר הפסד למכבי יבנה 1-0 מפנדל של תום מדהלה. להפועל אזור יש סגל מצוין והקבוצה שנבנתה שם על הנייר נראית טוב מאוד, אנשי אזור וליאור ראובן צריכים לחשוב איך הם מביאים נקודות נגד דימונה בחוץ, כי כרגע הם נועלים את ליגה א׳ דרום בית א׳ ביחד עם אור יהודה בתום שני מחזורים. הליגה השנה קצרה ביחס לעונה רגילה והפסד שלישי ברציפות לא יהיה בשורה טובה למועדון אבל אני בטוח שליאור ראובן ידע להרים את השחקנים ולהביא 3 נקודות מדימונה. הימור שלי ניצחון לאזור."

 

איציק חכים: "דימונה מגיעה לאחר הפסד לשמשון החזקה. דימונה עם 3 נקודות למשחק שהיא תהיה חייבת לקחת בו נקודות במיוחד בבית, דימונה החתימה את מאי מזל הפעלתן שבטוח שיעזור לה. מולה מגיעה הקבוצה מאזור כשהיא עם הגב אל הקיר וחייבת לנצח לאחר שני הפסדים רצופים כשהם אפס משישה נקודות, לאזור סגל טוב יותר משל דימונה. אזור תילחם מהדקה הראשונה ותנצח את המשחק."

 

אור יהודה - שמשון כפר קאסם

טל חכים: "אור יהודה מגיעה לאחר הפסד כואב להפועל בני לוד. ההגנה של אור יהודה לא נראית טוב וזה לא רק במשחק האחרון. יעקב טל מאמן עם ניסיון וידע רב והוא צריך להתחזק בדחיפות כדי לא למצוא את עצמו בקרבות קשים מאוד בתחתית במיוחד לאחר הפסד להפועל בני לוד, בית א' זה בית קשה מאוד עם קבוצות מצוינות ומי שלא יתעורר בזמן ימצא את עצמו בליגה ב׳. שמשון כפר קאסם עם שני ניצחונות בשני משחקים. אמנם, לא במשחקים גדולים אבל מביאים את הנקודות. לשמשון יש קבוצה מצוינת, אבל כדי לעלות ליגה הם יצטרכו להתחזק בכמה נקודות במגרש כי נגד קבוצות אחרות אני לא בטוח שזה יספיק, מה שבטוח איאהב סרסור משקיע כספים רבים ויעשה את הכל לעלות ליגה .אני הולך על ניצחון שלישי לשמשון כפר קאסם"

 

איציק חכים: "אור יהודה מגיעה לאחר הפסד ללוד לאחר שהובילה כבר , אור יהודה חייבת חיזוק לדעתי הקו ההגנתי לא מספיק טוב ואין לה עושה משחק וכנף מספיק טובים, נוסף לזה היא מגיעה עם הגב לקיר כשלצערה פוגשת קבוצה חזקה מאוד. שמשון מגיעה לאחר מאזן מושלם עם ניצחונות מול דימונה ואזור, שמשון עוד תתחזק תוך כדי תנועה איהאב סרסור יודע בדיוק איך לנווט את הסירה וכרגע זה נראה טוב מאוד. לדעתי, כפר קאסם תנצח."

 

 אוהדי אור יהודה, רוצים לראות ניצחון מקבוצתם. צילום: דדי ברק

 

ירמיהו חולון - מכבי הרצליה

איציק חכים: "חולון מגיעה לאחר ניצחון על יבנה ומחזור מנוחה. חולון עדיין מתחברת, רונן כנפו, מוסא בן חיים וליאור שלומן אנשים מדהימים ועושים הכל כדי לחזק את הקבוצה ולחבר אותה כדי להגיע הכי גבוה שאפשר. מולה ניצבת קבוצה מצוינת בראשותו של עידן בראון המנוסה , הקבוצה הפסידה במחזור האחרון לאדומים אשדוד למרות שהיו טובים ושווים יותר מזה, אך אין מגיע בכדורגל. בכדורגל צריך להבקיע שערים ובהרצליה יודעים את זה ועושים הכל על מנת להתחזק בחלק הקדמי, החלק ההתקפי של חולון עדיף על זה של הרצליה וזה יעשה את ההבדל. אני מהמהר על ניצחון לחולון."

 

טל חכים: ירמיהו גריל טאון חולון מכבי הרצליה ירמיהו חולון מגיעה לאחר נצחון דחוק על מכבי יבנה ההנהלה בחולון בראשות רונן כנפו עושה ימים כלילות כדי לחזק את הקבוצה ולתת את כל התנאים לצוות המקצועי של המאמן מוסא בן חיים ולשחקנים, חולון בנו קבוצה מצוינת מבחינת חומר שחקנים אבל משהו שם עדיין לא התחבר להם, שמהרן לאלה יתחיל להבקיע ולסחוב את הקבוצה על הגב יהיה קשה לעצור אותם מכבי הרצליה מגיעה לאחר הפסד כואב להפועל אדומים אשדוד, ברוב שלבי המשחק מכבי הרצליה בראשות עידן בראון שלטו במשחק והיו קרובים להבקיע, גם לאחר ההרחקה של שימי חיון הרצליה היו טובים יותר מהפועל אדומים אשדוד ועם יותר מחץ ויצירתיות בחלק ההתקפי היו יכולים לפחות להוציא תיקו במשחק הזה ואף גם לנצח, מכבי הרצליה חייבת חיזוק בחלק ההתקפי והם יתחזקו בקרוב כדי להוסיף עוצמה וגולריות משחק מאוד קשה לניחוש עם שתי קבוצות טובות,אני הולך על תיקו 

 

מוסא בן חיים, יודע שהמשחק מול הרצליה לא פשוט. חייב לעבור אותו עם ניצחון. צילום: מני בן ארי

 

הפועל אדומים אשדוד - בני לוד

איציק חכים: "אדומים מגיעים לאחר ניצחון על מכבי הרצליה, מהמשחק הזה הם יכולים לקחת רק את שלושת הנקודות. משהו היה נראה תקוע במשחק שלהם, הקישור לא מספיק טוב, לא מחלץ מספיק, לא לוחץ ולא שולט ומנווט את המשחק. כקבוצה שנבנתה לעליית ליגה הם חייבים להכתיב את הקצב, בחלק העליון יש להם את השחקנים שינצלו מצבים. בחלק ההגנתי יש להם שחקנים טובים מאוד וחבל שעל ההשלמה בקישור הם יאבדו נקודות בעתיד. יש לציין שיאיר אזולאי ויובל נעים עושים הכל כדי לעלות ליגה העונה ופועלים בהתאם. בני לוד המפתיעה הגדולה מבחינתי מגיעה לאחר ניצחון על אור יהודה, אביבי זוהר עושה עבודה מדהימה עד עכשיו וביחס לתקציב שיש לו. אופיר רגב פועל כל הזמן מאחורי הקלעים ודואג לקבוצה ושאפו גדול על זה. הניחוש שלי אדומים ינצחו את המשחק."

 

טל חכים: הפועל אדומים אשדוד הפועל בני לוד הפועל אדומים אשדוד מגיעה לאחר נצחון דחוק על מכבי הרצליה משער ענק של לישי ביטון בבעיטה חופשית, למרות זו הפועל אדומים אשדוד עדיין לא מחוברת ולא ניראת מספיק טוב, הקישור שלהם לא מצליח להשתלט על המשחק ובגלל זה מכבי הרצליה שלטו דקות רבות במשחק, יובל נעים חייב להתחזק בעמדות הקישור אם הם רוצים ללכת עד העליה לליגה הלאומית והם יכולים לעשות זו, לסיום אני אתן עצה קטנה- יוסי אסייג לא שחקן אגף ולא יכול לשחק את התפקיד של הכנף, המחויבות שלו לקבוצה הורגשה שירד ורדף אחרי המגן כדי לעשות הגנה אבל יוסי אסייג צריך לשחק אך ורק בתור חלוץ כל תפקיד אחר מבזבז את אחד השחקנים הטובים והגולרים שיש לליגה הזו להציע אחרי שבשנתיים הוא עלה שני ליגות וכבש 60 שערים עם נס ציונה ומ.ס כפר קאסם הפועל בני לוד מבחינתי התעלומה של הליגה, משחק אחד הם מפסידים 5-1 ומשחק אחר הם מנצחים 3-1, מה שבטוח רואים שלאביבי זוהר יש ידע רב בכדורגל והוא מוציא מהקבוצה שלו את המיטב, הפועל בני לוד מגיעה עם זריקת עידוד לאחר הנצחון על אור יהודה ובלוד היו רוצים לייצר המשכיות אבל הם פוגשים את אחת מאריות הליגה וחוץ מנצחון להפועל אדומים אשדוד הכל יחשב כסנסציה הימור שלי נצחון להפועל אדומים אשדוד

טל ואיציק חכים מסוכנות LEVEL UP

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה לשעריים (כחול 03-12-2020, 17:50)
  2. דימונה (יוסי 03-12-2020, 18:08)
    דימונה מחר מפרקת את אזור. אין לכם מושג
  3. דימונה (אוהד 03-12-2020, 20:54)
    דימונה מנצחת מחר
  4. מוציאה לפועל (אור יהודה 04-12-2020, 10:59)
    אור יהודה מתפוצצת על הכפר קאסם.
  5. מוציאה לפועל (אור יהודה 04-12-2020, 10:59)
    אור יהודה מתפוצצת על הכפר קאסם.
  6. בהצלחה (אור יהודה 04-12-2020, 11:12)
    ניצחון בלבד
  7. בהצלחה שעריים צ'ה צ'ה צ'ה (אוהד וותיק 06-12-2020, 09:29)