תגרה אלימה ביציע, אור יהודה רשמה ניצחון בכורה

מ.כ אור יהודה יכולה לנשום לרווחה לאחר שרשמה אמש ניצחון בכורה העונה בליגה על שמשון כפר קאסם החזקה. מאור עידה הצטיין במשחק לאחר שכבש צמד שערים מרשים, אבל התוצאה היא לא האירוע הדרמטי היחיד שהיה במשחק. תגרה אלימה התפתחה ביציע והמאבטחים נאלצו להפריד

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 05-12-2020
  • 11:40

מ.כ אור יהודה אירחה (אמש) את שמשון כפר קאסם החזקה, במסגרת המחזור ה-3 בליגה א' דרום. שתי הקבוצות הגיעו למפגש במצב שונה לחלוטין. קבוצתו של יעקב טל פתחה את העונה שני הפסדים, וידעה שהפסד נוסף עלולה להוביל לזעזועים בתוך המועדון. מולה עמדה משוכה לא פשוטה בדמותה של שמשון כפר קאסם החזקה, שפתחה את העונה בצורה נהדרת עם שני ניצחונות בזכות סיראז' נאסר המנוסה. הקבוצות נפגשו העונה במסגרת גביע המדינה במשחק שהוכרע בפנדלים לטובתה של אור יהודה. עם פתיחת היריבות ניתן היה להבחין בכעשרים אוהדים שהגיע לגבעה הסמוכה למגרש כדי לצפות במשחק. 

 

אוהדי אור יהודה לא מוכנים לוותר על המשחק (צילום: יח"צ)

 

המשחק נפתח בקצב טוב מצד שתי הקבוצות, אך כמעט ללא מצבים בפתיחה. החצי הראשון התאפיין במשחק אגרסיבי בו קרו מספר אירועים שלא קשורים בהכרח לכדורגלבדקה ה-16 מוחמד בדיר קיבל צהוב על התחזות בתוך הרחבה. כמה דקות לאחר מכן, סיראז נסאר נפצע ונזקק לטיפול, שחקני אור יהודה לא הוציאו את הכדור, מה שהוביל לוויכוח בין שחקני הקבוצות.רבע שעה לאחר מכן, קרה מקרה דומה בצד השני ששחקני כפר קאסם סירבו להוציא את הכדור על אף ששלו סמורלו נזקק לטיפול.

 

משחק אגרסיבי על המגרש באור יהודה (צילום: יח"צ)

 

לאחר ההתנהלות על הדשא, הוויכוחים עברו ליציע שם החלה מהומה שהתפשטה לאחר שמקורבים משתי הקבוצות ששהו באיצטדיון החלו להתווכח ואף לתקוטט, עד שהמאבטחים נאלצו להתערב ולהפריד ביניהם.

 

הקטטה שהתפתחה ביציע של המשחק (צילום:יח"צ)

 

המשחק היה בשליטה יחסית של שמשון כפר קאסם, ולאחר דקות ארוכות של גישושים, המצב הממשי הראשון במשחק הגיע רק בדקה ה-25 כשסיראז' נסאר שיגר בעיטה מרחוק שעלתה גבוה ופספסה את המסגרת. ארבע דקות לאחר מכן, וכנגד מהלך המשחק אור יהודה עלתה ליתרון 0-1, לאחר מאור עידה קיבל כדור בתוך הרחבה ובעט בחוזקה פנימה.

 

 

אור יהודה יצאה עם ידה על העליונה (צילום:יח"צ)

 

מרגע השער המשחק נפתח, כפר קאסם הפעילה לחץ על הגנת אור יהודה חיפשה את השוויון, וכמעט מצאה אותו בדקה ה-39 לאחר שמוחמד בדיר קיבל כדור על סף הרחבה ובעט בחוזקה, גיא הרמן התעופף והדף לקרן. למארחת היו תוכניות אחרות,  כי שתי דקות מאוחר יותר אור יהודה הכפילה לאחר מבצע אישי יפה של מאור עידה, שקיבל כדור מהאגף ונגח בחוזקה לרשת של דודי אלון וסגר צמד. עמוק בתוך תוספת הזמן, מוחמד בדיר שוב פספס ממצב של גול בטוח לאחר שנותר לבד מול השוער הוא בעט  את הכדור גבוה מדי וחתם את תוצאת המחצית.

 

 

סיראז' נסאר הגיע לאיזור היציע במטרה להפריד בין המתקוטטים (צילום:יח"צ)

 

בפתיחת המחצית השנייה  מוחמד בדיר שוב קיבל כדור ענק שחתך את כל הגנת המארחת, ונותר מול השוער אך שוב בעט חלש לאמצע. המצב היחיד של אור יהודה במחצית השנייה הגיע כמה דקות מאוחר יותר, משחק צירופים יפה בין רז אמיר למאור עידה הגיע לארנון תמיר שבעט החוצה. כפר קאסם הגבירה את הלחץ ושלחה מספר רב של שחקנים קדימה, בדקה ה-61 קרן של סיראז נסאר הגיעה לראשו של ווסאל טהאא שנגח בחוזקה וסחט הצלה נהדרת מהשוער. בחצי השעה האחרונה החבורה של איסמעיל סרסור הגיעה רק לחצאי הזדמנויות בהם הפגינה בעיקר חוסר דיוק.

 

איסמעיל סרסור מאוכזב בסיום (צילום: יח"צ)

 

לסיכום: החבורה של יעקב טל שיחקה באופן יעיל וניצחה את המשחק 0-2 מצמד שערים של מאור עידה שהצטיין. אור יהודה הציגה הגנה נהדרת שבלמה פעם אחר פעם את ניסיונתיהם של שחקני כפר קאסם, שתחפש את הנקודות בשבוע הבא מול אדומים אשדוד.

מאור עידה שמח לאחר כיבוש השער השני

הוסף תגובה
תגובות
  1. להעביר את כפר קאסם למחוז הצפוני שם יריבו עם טירה טייבה וכו (כפר קאסם לכל מקום שאתם מגיעים אתם רבים 05-12-2020, 12:11)
    לכפר קאסם יש קומץ רע אבל הבין מהר עם מי ישלו עסק.
  2. המקרה הראשון בהיסטוריה (האנונימוס בלפי 05-12-2020, 12:19)
    המקרה הראשון בהיסטוריה בו אוהדים משתי קבוצות שאין להן אןהדים הלכו מכות.
  3. המצטיין של המשחק (שלמה 05-12-2020, 12:39)
    נכון החלוץ כבש 2 שעריים אבל המצטיין של המשחק היה ללא ספק השוער שלנו גיא הרמן
  4. גיא שוער גדול יגיע רחוק מאוד (אוהד אור יהודה 05-12-2020, 13:05)
    שאפו לגיא אוהבים אותך
  5. קבוצה של טרוריסטים (מלאך המוות 05-12-2020, 13:11)
    ערבים זבל אשפה
  6. מי זה שתיים איש תגובה מצחיקה (שי 05-12-2020, 13:35)
    לאור יהודה יש אוהדים כפר קאסם אין להם אולי עשר
  7. תיגרה אלימה? איפה בדיוק (וולמן 05-12-2020, 17:28)
    היה ויכוח שלא הגיע לנגע פיזי, חבל שאתה מפרסם בשלוף כי לא כך היו פני הדברים
  8. סרסור אנחנו צריכים שוער טוב בשביל לעלות (אשרף 05-12-2020, 17:30)
  9. היה מחבל מכפר קאסם שהתחיל להרים ידיים (אבי 05-12-2020, 19:35)
    למזלו אין אוהדים ביום רגיל היו קופצים עליו מפוצצים אותו. רק ערבי מסוגל להרים יד על בנאדם שיכול להיות בגיל של אבא שלו