שליטה מוחלטת , אפס נקודות

העולה עירוני כסייפה אירחה אמש (שלישי) את הפועל מרמורק למשחק השלמה של המחזור השני. כסייפה שלטה ושיחקה ללא רגשי נחיתות מול סגל הכוכבים של מרמורק, אך האורחת רשמה ניצחון וכסייפה נשארה עם המחמאות. במשחק נכחו מספר רב של מאמנים ובפיהם "שוד לאור יום", שכר לימוד של עולה חדשה

  • על ידי: אוהד רון
  • 09-12-2020
  • 19:58

עירוני כסייפה אירחה אמש את הפועל מרמורק למשחק השלמה במסגרת המחזור השני. המשחק כולו היה בשליטה מלאה של כסיפה, שהפגינה הנעת כדור מסודרת ועמידה טקטית יוצאת דופן. זאת אודות לעבודתו היסודית של המאמן אמיר כהן , שכבר הדביקו בו את הכינוי שמוטי איוניר כבר שנים קורא לו "מוריניו", מאמן שידוע בעבודתו הטקטית בבניית קבוצה.

 

כסייפה שיחקה ללא רגשי נחיתות מול סגל הכוכבים הנוצץ של מרמורק, אך כנגד מהלכי המשחק מרמורק רשמה ניצחון וכסייפה נותרה עם המחמאות שלא מנחמות. לאור העובדה שכסייפה עדיין עם אפס נקודות, ואם לא יתעוררו שם ומהר ימצאו את עצמם בליגה ב׳ בחזרה.

 

עמית שמש צריך להתעורר (צילום: באדיבות מ.ס עירוני כסייפה)

 

עמית שמש שוערה של כסייפה צריך להתעורר ומהר, אסור לו לספוג שער מ-25 מטר שטוח וחלש. בליגה א׳ עדיף לחיות מכוער מאשר למות יפה , אך מנגד יפה לראות את הדרך שמנחיל שם אמיר כהן ואם זה יתפס, כסיפה תהפוך לאחת הקבוצות האיכותיות בליגה. מרמורק צריכה להתעורר אם היא רוצה להמשיך ולדבר על עלייה, וטוב שיש ערן לוי שהביא להם 3 נקודות ראשונות.

שוד לאור היום (צילום: באדיבות מ.ס עירוני כסייפה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שוד לאור היום (ליאור יסק 09-12-2020, 21:19)
    כתבה לעניין מרמורק גנבו גול משום מקום כל המחצית השנייה כסייפה החמיצו 3 גולים בטוחים וערן לוי לא הוציא כדור בזמן ששחקן כסייפה נשכב על הרצפה פצוע והשופט אמר להמשיך
  2. מרמורק ספורטיביות לפני הכל....חומר למחשבה (נו מה ציפיתם ערן לוי.... 10-12-2020, 09:51)
    מרמורקים אתם הוגנים וספורטאים אל תיתנו לאדון לוי ללכלך אתכם.
  3. אנחנו לא מרמורק (שערוקי 10-12-2020, 11:15)
    כבר במחצית נפרק אותכם ברחובות זה הכחול ששולט
  4. כתבה יחצ"נית לאמיר כהן והאמת היא שאמיר בזבז את התקציב של כסיפה על שחקנים גמורים וזרק את השחקנים שהעל (יוסף 11-12-2020, 04:01)
    בקיצור אמיר כהן מאמן חלש גונב דעת שעלה בגלל הקורונה ודרך קומבינה
  5. מה קורה פה (שומי 12-12-2020, 09:05)
    וואלק כתב יקר איך עמידה יוצאת דופן אם הקבוצה הפסידה איך... עד מתי תרים לאמיר כהן מאמן בנוני מינוס שחושב שהוא גדול