בני לוד וירמיהו חולון נפרדו בתיקו וחלוקת נקודות

לאחר שבוע סוער שבמהלכו מאמן ירמיהו חולון, מוסא בן חיים התפטר דווקא לאחר פתיחת עונה מוצלחת, הקבוצה סחטה תיקו 1-1 מול בני לוד המתגבשת. מאור אסור: "נקודת האור היא שלא הפסדנו לבסוף את המשחק'', אביבי זוהר: "מאוכזב מהתוצאה, מרוצה מהיכולת. שאר התגובות בתוך הכתבה.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 12-12-2020
  • 08:41

דווקא לאחר פתיחת עונה נהדרת שכללה שני נצחונות במחזורי הפתיחה, ירמיהו חולון נפרדה השבוע ממאמנה, מוסא בן חיים, לאחר שפנה לבעלים רונן קנפו וביקש להתפטר מסיבות אישיות. מנגד, בני לוד שמחזיקה באחד התקציבים הנמוכים בליגה, צברה עד כה ניצחון בודד ושתי תבוסות כואבות למ.ס דימונה והפועל "אדומים" אשדוד.

 

המשחק נפתח בלחץ מצד המארחת, אך מהפתיחה לא נרשמו אירועים דרמטיים עד הדקה ה-35, ובה בני לוד יצאה למתפרצת כששחקן ההתקפה הצעיר שלומי עדני ניצל חור ענק בהגנת הסגולים, דהר כל הדרך ל1-0 וכבש שער בכורה.  במחצית השנייה המגמה נמשכה, מעט מאוד אירועים דרמטים וכמה ניסיונות של ירמיהו חולון להשוות, והיא גם עשתה זאת בדקה ה-79, לאחר שמאיר אוחיון קיבל כדור על סף הרחבה וניסה להרים, הכדור דווקא פגש בבלם שגיא כהן וחדר פנימה. 

 

לסיכום: לאחר משחק קצבי שתי הקבוצות נפרדו בתיקו, כשעבור ירמיהו חולון מדובר באיבוד נקודות ראשון העונה. אביבי זוהר ובני לוד יכולים להרגיש מרוצים מהיכולת ומרוח ההקרבה, אך פחות מקצב צבירת הנקודות.

 

אביבי זוהר מרוצה מהיכולת של שחקניו (צילום: מני בו ארי)

 

אביבי זוהר מאמנה של לוד בסיום: ''משחק כדורגל טוב שלנו כמו שאני מצפה. שלטנו ברוב דקות המשחק וייצרנו מצבים בכדורגל התקפי. אני ממשיך לראות התקדמות וזה מה שלא פחות חשוב. אני חושב שיכולנו להגדיל את התוצאה ולנצח כמו שהגיע לנו, אבל יחד עם זאת שיחקנו מול קבוצה איכותית וחזקה. בגדול אני יוצא קצת מאוכזב מהתוצאה, אבל מרוצה מהיכולת והדרך. קצב צבירת הנקודות שלנו הוא סביר בהחלט לקבוצה שהמטרה שלה היא להישאר בליגה ונמצאת עם התקציב הנמוך ביותר והתחילה את דרכה שבוע לפני פתיחת הליגה.אני מאוד מאמין בקבוצה שלי ואנחנו בדרך הנכונה."

 

מאור אסור " תוצאה משקפת מצד אחד, ומצד שני לא."

 

מאור אסור אמר בסיום: ''משחק שפשוט כל הדברים הלכו לרעתנו. רצינו לכבוש גול מוקדם ולעשות את המשחק קל, אך ספגנו וזה שיבש לנו קצת את התוכניות וזאת למרות שלא הפסקנו לתקוף ושלחנו את כל הכלים קדימה ולכן הינו מאוד חשופים. נקודת האור היא שלא הפסדנו לבסוף את המשחק, ואני מקווה שנשכח מהמשחק הזה כמה שיותר מהר. התוצאה מצד אחד משקפת מצד שני לא, כי גם בני לוד יכלו לכבוש עוד שער או שניים אבל לנו היו מצבים של מאה אחוז ובימים אחרים הכדורים האלה היו נכנסים ושלטנו במשחק, אבל מגיע לבני לוד כל הכבוד על שסחטו אותנו עד הסוף."

 

מאיר אוחיון אמר בסיום: ''משחק קשה מול קבוצה צעירה ומוכשרת. הגענו למשחק לאחר שבוע קשה בו מוסא עזב את הקבוצה, שזה דבר לא פשוט עבורנו ועבור המועדון, אבל אני חושב ששיחקנו היום טוב , הגענו למצבים אבל הכדור סירב להיכנס זה קורה. הראש במשחק הבא.''

 

ירמיהו חולון תסתפק בנקודה אחת (צילום: איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות