מי מושך בחוטים של מ.ס דימונה?

המפגש בין דימונה לאור יהודה אמש הסתיים בתיקו 2-2, דימונה הציגה יכולת מאכזבת, ונראתה לא מסודרת. כמו כן, הגנת הקבוצה הייתה חלשה מאוד ובכלל לא ברור מה אבי בוחבוט מנסה להרכיב שם. זהו משחקה השלישי ברציפות שדימונה לא מצליחה לרשום ניצחון, והיא חייבת להתעורר. כמו כן, סביב הקבוצה יש כמה יועצי אחיתופל שחייבים להפסיק להתערב, ולתת להנהלה לעבוד בשקט. יו"ר דימונה שמוליק: "הקבוצה עמדה טוב על המגרש תיקו משקף את שני הצדדים"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 13-12-2020
  • 13:47

מ.ס דימונה אירחה את אור יהודה במסגרת המחזור ה-4 בליגה א' דרום. המארחת הגיעה למשחק אחרי שני הפסדים רצופים, ובמטרה לנסות לרשום ניצחון. מנגד אור יהודה רצתה להמשיך את המומנטום החיובי אחרי ניצחון גדול על שמשון כפר קאסם במחזור הקודם. רז אמיר העלה את אור יהודה ליתרון במחצית הראשונה, אך ליאל זגורי שחזר לאחרונה לשורות דימונה כבש שער בכורה ואיזן את התוצאה במחצית השנייה. כמה דקות לאחר מכן ההיתרון חזר לאורחת לאחר שמאור עידה כבש שער ענק מחצי מספרת. בדקה ה-78 שופט המשחק העניק פנדל לדימונה, הקפטן משה אסולין ניגש לבעוט מהנקודה הלבנה, קבע 2-2 והציל את קבוצתו מהפסד.

 

יו"ר הקבוצה שמוליק אטיאס סיכם את המשחק ואמר: "משחק קשה מול קבוצה חזקה שניצחה את כפר קאסם, חזרנו משני פיגורים הקבוצה הראתה אופי ועמדה טוב על המגרש. תיקו משקף את שני הצדדים, השנה ליגה א' כל משחק זה גמר גביע."

 

משה אסולין כובש מהנקודה הלבנה, מנהיג בחדר הלבשה ועל המגרש  (צילום: יח"צ)

 

בדימונה אומנם מסתפקים בתיקו ונקודה אחת, ומתייחסים לאופי שהקבוצה הפגינה. אך קבוצת כדורגל לא יכולה לצבור נקודות ממחמאות. דימונה נראתה על המגרש לא מחוברת ולא מסודרת, ההגנת של הקבוצה שחייבת חיזוק הפגינה יכולת חלשה, ונראה שלמאמן אבי בוחבוט אין שיטת משחק ולא ברור מה הוא מנסה להרכיב שם. בנוסף לכך, לצד השחקנים המנוסים יש לדימונה שחקנים צעירים שלא מכירים את הליגה, ודווקא בעונה שוויונית שכזאת דימונה צריכה לדעת לקחת משחקים בעיקר במגרשה הביתי. כמו כן, גם הכושר הגופני הלקוי של הקבוצה בא לי ידי ביטוי. עד כה ההתחתמות שנעשו לא פורעים שטרות, ואם דימונה לא תתעורר היא תמצא את עצמה כבשר תותחים של הליגה, ואבי בוחבוט ימצא את עצמו מחוץ למועדון. 

 

לדימונה יש הנהלה חדשה העונה, אך נראה כי לא היא זאת שמנהלת ומנתבת את הקבוצה. בשנים האחרונות דימונה רגילה לשחק במדים כחולים , אך השנה הוקצו לקבוצה מדים בצהוב שחור, צבעים שדימונה מעולם לא הייתה מזוהה איתם. כשנשאלו מדוע דימונה משחקת בצבעים אלו, התשובה כי שדימונה היא קבוצת בת של בית"ר ירושלים. אך מלבד היום שבו סוכם על שיתף פעולה בין הקבוצות , לא נעשו שום מהלכים מצד הקבוצה מהבירה,. לדוגמא הובטח שיגיעו שחקנים שיחזקו את דימונה והם לא הגיעו, הובטח שהצוות המקצועי ממחלקות הנוער של בית"ר יעזור לשפר הקבוצה, וזה לא קרה. ובכלל נציגי הקבוצה הצהובה לא טורחים לבקר בדימונה, אז לא ברור למה דימונה צריכה לשחק בצבעים אלו, ולמי היא מביעה הכרה ועל מה?

 

מקורות יודעי דבר מספרים כי סביב ראש העיר שמתקצב את הקבוצה מכספי הציבור חשוב לציין, יש כמה יועצי אחיתופל שמנסים להתערב בניהול המועדון ואף מחליטים החלטות הרות גורל כשכל קשר ביניהם לבין כדורגל הוא מקרי בהחלט. ואם הדבר אכן נכון, לא ברור מדוע ראש העיר מאפשר לאנשים מהסוג הזה להתערב בניהול המועדון ומה עומד מאחורי זה. 

 

לקראת המשחק נמסר מדימונה כי יש באפשרותה להכניס רק עשרים אנשים לשטח האצטדיון, (מעבר להנהלות ושחקני הקבוצות) זאת בשל הנחיות משבר הקורונה. אך על פניו נראה כי כמות האנשים שהיו במגרש גדולה בהרבה ממה שהחוק מאפשר. יו"ר הקבוצה הגיב בנושא ואמר: "עמדנו בתו התקן עשרה מכל קבוצה, 26 סגל וחברי הנהלה מכל קבוצה. פנינו שישי הבא לאשדוד בשם ה' נעשה ונצליח"

 

 

חלוקת נקודות בין דימונה לאור יהודה (צילום: דן בונבידה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. דימונה מועמדת מס 1 לרדת ליגה ב (אוהד מתוסכל 13-12-2020, 14:09)
    בני אתא גרמתה לזה רציתה הנהלה ומאמן ויושב ראש בובות בני אתא נקמן דימונה בדרך לליגה ב
  2. למה להפרד ממאמן מצליח (ש.ב 13-12-2020, 14:30)
    שמעון ביטון עמד במבחן התוצאה לעומת מאמן כושל אבי בוחבוט בלי מאמן כושר ובלי משמעת
  3. ‏אנחנו ניתן לכם 3 (אדומים אשדוד 13-12-2020, 16:50)
    קבוצה קטנה בדרום אנחנו אדומים מי אתם
  4. תתבישו (המוכתר משעריים 13-12-2020, 17:42)
    אתר חטטן וסכסכן. מה אכפת לכם מי מושך בחוטים
  5. אדון אטיאס לא צריך להתראיין (אלי 13-12-2020, 18:19)
    לא צריך את התקשורת רק הורסים צריך שקט את הזבל לא מוצאים החוצה ואת ההגנה צריך לחזק טעויות עושים זה חלק מהמשחק ודחוף חיזוק אין זמן בלם מגן ולא לפחד הליגה פח הקורנה דפקה את כולם יאלה דימונה מלחמה