תבוסה כואבת: בקעת הירדן הביסה את נורדיה 1-4

הפועל בקעת הירדן ממשיכה את היכולת הנהדרת מפתיחת העונה, והביסה אמש את בית"ר נורדיה החלשה. החבורה של חנן אזולאי הציגה חגיגת שערים אותם פתח עם צמד אליחי צברי, ושערים נוספים של דור אלברמן ושחר בלילטי. ויקטור גניש: "השחקנים עשו מה שהם יכלו, צריך לתת קרדיט לבקעת הירדן."

  • על ידי: סתיו דוד
  • 13-12-2020
  • 07:33

בית"ר נורדיה ירושלים אירחה בסוף השבוע את הפועל בקעת הירדן, במסגרת המחזור ה-4 בליגה א' דרום. המשחק בעמק הארזים היה מהנה וקצבי, נורדיה לחצה בפתיחה ותקפה עם הזדמנות ראשונה למסגרת של דניאל טסאו בדקה ה-20. כעבור שתי דקות הלחץ השתלם והירושלמים עלו ליתרון משער עצמי של שחקן הבקעה רוני ספקטור 1-0 לנורדיה. 

 

עד הדקה ה-30 נורדיה חטפה מכת פציעות, ושניים משחקניה הוחלפו דבר שהשפיע על היכולת של הקבוצה ופגע בה. בדקה ה-37 הגיעה נקודת המפנה כדור קרן של הבקעה הגיע אל דור אלברמן ששלח כדור אל שער נורדיה וקבע 1-1. החבורה של חנן אזולאי לא הסתפקה בשוויון, ולקראת סיום המחצית מבצע אדיר של הבקעה בסיומו החלוץ אליחי צברי כבש מבישול של שחר בלילטי מהאוויר כאשר הוא מקפיץ פעמיים, חולף על פני מגן נורדיה ויורה מהאוויר 2-1 בקעת הירדן. עד לסיום המחצית הראשונה הייתה מנומנמת, נורדיה שלטה בה במקצת אך לא הצליחה לייצר מצבי כיבוש.

 

אליחי צבי, כבש צמד נגד נורדיה והביא ניצחון יוקרתי לבקעת הירדן. תמונת ארכיון באדיבות חגאג רחאל.

 

נורדיה לא הופיעה למחצית השנייה, והכושר הגופני הירוד של שחקניה בא לידי ביטוי במשחק, מה שאפשר לשחקני הבקעה להביא לידי ביטוי את היכולת האדירה שלהם, ולהביס את החבורה של ויקטור גניש. לאחר מספר ניסיונות מצד שחקני הבקעה, שחר בלילטי פרץ את הסכר עם השער בדקה ה-57 מבישול נפלא של ירדן אזולאי 3-1 בקעת הירדן. בדקה ה-73 כדור ארוך ומדוד מקו החצי מוצא את אליחי צברי שמשלים צמד וחותם את תוצאת המשחק עם נגיחה מדויקת לפינה 4-1 לבקעה.

 

לסיכום: המשחק הזה נותן הרבה חומר למחשבה עבור קבוצות הליגה שצריכות לחשוש מאוד מהקבוצה הנפלאה של בקעת הירדן. מנגד נורדיה תנסה להתאושש מהתבוסה המאכזבת, ותצטרך להשקיע מאמצים כדי להכין את הקבוצה לקראת המפגש עם הסגל הנוצץ של מרמורק. נקודת התרופה של נורדיה היא הגנת הקבוצה, ועם יכולת הגנתית כזאת יהיה קשה לנורדיה לשרוד עונה נוספת בליגה א'.

 

ויקטור גניש מאמנה של נורדיה אמר בסיום: "ברגע שגם הבלם חבה וגם המגן אזולאי נפצעו התיאום בהגנה נפגע בחמישים אחוז, לאור ההכנה הלקויה שהיתה לכל הליגה השחקנים עשו מה שהם יכלו, צריך לתת קרדיט לבקעת הירדן."

 

באשר לשחקנים הפצועים אמר: "כעת אני לא יכול לדעת מה מצבם זה עוד מוקדם מידי, זה פציעות לא פשוטות, נחכה ליום ראשון לראות איך הם ירגישו".   

שחקני בקעת הירדן מרוצים מההמשכיות (צילום: מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות