"מרוצים מהנקודה, פחות מהיכולת"

כך אמר יובל נעים, מאמנה של הפועל "אדומים" אשדוד לאחר שקבוצתו רשמה תיקו 1-1 מול שמשון כפר קאסם במחזור האחרון. המארחת הובילה לאחר שסיראז' נאסר כבש מהנקודה הלבנה, אבל יוסי אסייג איזן עם שער בכורה. עוד הוסיף נעים: "השחקנים משחקים כל המשחק, וצריך לתת להם חופש, לכן צריך רוטציה."

  • על ידי: לירן ביטון
  • 12-12-2020
  • 15:13

הפועל "אדומים" אשדוד היא אחת מהקבוצות האטרקטיביות בליגה א' דרום, עם סגל שחקנים נוצץ ומרשים ועם יומרות לעלות ליגה. החבורה של יובל נעים 

נכון לעכשיו עם מאזן מושלם ללא הפסדים ועם שני ניצחונות, ותוצאת תיקו אחת שנרשמה אמש במשחק לא פשוט מול שמשון כפר קאסם, אחת מהקבוצות החזקות בליגה. האדומים היו חסרים אמש את אוהד קדוסי אחד מהשחקנים המובילים של הקבוצה וגם את בני נתן הצעיר, ולמרות שהקבוצה נבנתה מסגל איכותי מאוד וטרם רשמה הפסדים, היא עדיין לא מציגה כדורגל גדול ואמש פתחה את המשחק בצורה לא טובה. גם הגנת הקבוצה הייתה חלשה,והתקפת הקבוצה לא הצליחה לייצר מצבים. ואם קדוסי חסר אז מזל שיש גם את יוסי אסייג, שכבש אמש שער בכורה ומנע מקבוצתו הפסד. אם הקבוצה רוצה להמשיך ולדבר על עלייה היא תצטרך להתחבר הרבה יותר, לשחק יותר התקפי ופתוח ולשפר את היכולת שלה. 

 

יובל נעים מאמן הקבוצה אמר אחרי המשחק:"מרוצים מהנקודה פחות מהיכולת, שיחקנו עם קבוצה חזקה שתתמודד איתנו עד הסוף על שתי המקומות הראשונים. מגרש מאד קשה, מאוד ביתי צר קטן בין בניינים. צריך לקחת את הנקודה בצורה חיובית."

 

נעים התייחס גם על הלחץ שמופעל על השחקנים במשחקים הצפופים: "השחקנים משחקים כל המשחק וצריך לתת להם חופש, חייב לתת להם רוטציה ולנוח נגד ריינה בגביע. הליגה יותר חשובה."

 

נעים התייחס בדבריו גם לליגה א' ולבית א' שבו משחקת קבוצתו ואמר:"ליגה לא פשוטה, משחקים לא קלים וחייבים לעמוד קודם במטרה להגיע לפלייאוף ומשם להמשיך קדימה והמטרה שלנו ברורה. צריכים להשתפר באיכות המשחק, אבל יש סגל שחקנים טוב ולגבי חיזוק אם יהיה משהו טוב אנחנו לא נהסס לקחת, אבל יש סגל שחקנים טוב."

יובל נעים מסתפק בנקודה מהמחזור האחרון (צילום: דדי ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יובל אתה רוצה עוד רכש??? (סמיר 12-12-2020, 15:25)
    הבאת 20 שחקנים שלוקחים מיליונים והקבוצה לא תעלה ליגה כי רובם בגיל הפנסיה מה עוד אתה רוצה?
  2. רוב השחקנים בכל השחקנים נעבור ל גולר (איזה אתר גולר מספר 1 12-12-2020, 17:49)
    דאבל פס יש שמה נוכל גדול קוראים לו פינוקיו זה שלומי מי דאבל פס נוכל גדו
  3. מקצוען (אוהד 12-12-2020, 18:19)
    אדומים אשדוד תעשו נס חנוכה ותביאו את רז מזרחי דחוף כוח מחץ בהתקפה ויכול לעזור מאוד רק דעה שלי
  4. אוהדים של אשדוד (‏כפר-קאסם 12-12-2020, 19:15)
    ‏אוהדים של אשדוד ‏על הפנים ‏שותים וודקה מקללים ‏גועל נפש מדברים לא יפה רק ‏מקללים
  5. מאמן פח (אחד שמבין ומדבר רק מהלב 13-12-2020, 01:49)
    יובל נעים אם תלך הבייתה הכול יסתדר לך יבן אדם רע יאכזרי מנסה להתאכזר לשחקנים ולהוריד להם את הביטחון אתה לא אהוב בחדר הלבשה וזה ידוע יאללה לך הבייתה ימאמן חלש