יבנה התעסקה בשיפוט, מכבי הרצליה לקחה את הנקודות

מכבי הרצליה יכולה לנשום לרווחה לאחר שניצחה בדחיקות 1-2 את מכבי יבנה, על אף שהציגה יכולת לא יציבה. יבנה המאכזבת שהתעסקה בהחלטות שיפוט ורשמה הפסד, יכולה לקחת מהמשחק את רבע השעה האחרונה בה הייתה דומיננטית, אך עם מחמאות לא צוברים נקודות. עידן בראון: ''היה חשוב לנצח, מעריך שהקבוצה תראה טוב יותר בהמשך''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 12-12-2020
  • 18:22

מכבי הרצליה אירחה אמש (שישי) את מכבי יבנה למשחק קריטי עבור המשך העונה. שתי הקבוצות צברו רק שלוש נקודות עד כה, וידעו שמעידה נוספת עלולה לפגוע משמעותית במצבן בטבלה. החבורה של עידן בראון פתחה את העונה עם ניצחון מרשים, אך מאז קרסה עם אפס נקודות בשני משחקים. הצהובים מיבנה פתחו את העונה עם שני הפסדים רצופים, אך התאוששו בשבוע שעבר עם ניצחון דחוק על הפועל אזור וקיוו לנצח את הרצליה ולהמשיך את המומנטום.

 

שחקני הספסל ביציע, כדורגל בימי קורונה (צילום: יח''צ)

 

בפתיחת המשחק הרצליה ניסתה להשתלט וחיפשה לעלות ליתרון מוקדם.רק בדקה ה-11 למשחק הגיע המצב הממשי הראשון, אביהו עזר השתלט יפה על כדור חופשי, בעט חזק מקרוב אך סחט הצלה נהדרת מבן ניזרי שוערה של יבנה. בהמשך המחצית הקצב ירד, ושתי הקבוצות מיעטו להגיע למצבים מסוכנים, מה שבלט מאוד הוא גישתם האגרסיבית של שחקני יבנה שביצעו מספר רב של עבירות במחצית הראשונה.

 

כדור חופשי לטובת הרצליה בפתיחה (צילום:יח''צ)

 

יבנה מיעטה לצאת קדימה בתחילת המשחק (צילום: יח''צ)

 

בדקה ה-30 האורחת הגיעה למצב הראשון שלה במשחק, אדי אדרי פרץ יפה באגף והעביר כדור רוחב נהדר לליעד שבירו שבעט חלק ופספס. שלוש דקות לאחר מכן יבנה נענשה, הגנת הקבוצה התמהמה מאחורה ואפשרה לדניאל גרץ ללחוץ ולחטוף את הכדור לבלם טרס שולקובסקי על סף הרחבה, ולכבוש את השער הראשון במשחק.

 

דניאל גרץ ומכבי הרצליה חוגגים את הראשון (צילום - יח''צ)

 

מרגע זה יבנה בחרה להוציא את התסכול דווקא על צוות השיפוט, שחקני הקבוצה פנו בזה אחר זה לשופט בצורה ברוטלית לאחר כל שריקה. בדקה ה-40 מאמן הקבוצה יוסי זוזוט, יצא מהאיזור הטכני והתפרץ לעבר הקוון לאחר שלא אהב את אחת השריקות וספג כרטיס צהוב.שתי דקות לאחר מכן הרצליה כמעט וכבשה את השני, הרמה יפה של אביהו עזר פגשה את ראשו של עידן בנימין שנגח יפה, בן ניזרי התעופף והדף לקרן. 

 

אדי אדרי בשיחה צפופה עם הקוון (צילום:יח''צ)

 

יוסי זוזוט התפרץ לעבר צוות השיפוט (צילום: יח''צ)

 

בתחילת המחצית השנייה יבנה אומנם ניסתה ליזום, אך המצבים הממשיים היו שייכים לדוקא למארחת. כמה דקות בתוך המחצית השנייה, אדיר חליפה הסתובב בצורה נהדרת על סף הרחבה ובעט בחוזקה, ניזרי הדף את הכדור. בדקה ה-64 הרצליה הכפילה את היתרון משער יפהפה של עידן בנימין. הקשר קיבל כדור באגף, פרץ יפה ומסף הרחבה בעט חזק, ניזרי הגיב רע וספג 2-0 הרצליה.

 

עידן בראון ועידן בנימין לאחר הגול (צילום: יח''צ)

 

מרגע זה הרצליה פשוט נעלמה מכר הדשא ואיפשרה למכבי יבנה ליזום וללחוץ. בדקה ה-73 האורחת קיבלה הזדמנות ענקית לצמצם, המחליף איתי פז קיבל כדור מדויק נכנס לרחבה ובעט, אבי איבגי הדף והרצליה הרחיקה לקרן וגם ספגה. יונתן שגיב ניצל ערבוביה ברחבה, כבש מקרוב וצימק את התוצאה ל2-1. יבנה שהשתלטה לחלוטין על המשחק ניסתה לייצר מצבי הבקעה, אך לא הייתה חדה ויצרתית מספיק והפסידה את המשחק.

 

יונתן שגיב עם מאמנו יוסי זוזוט (צילום - יח''צ)

 

לסיכום : מכבי הרצליה ידעה ששום תוצאה מלבד ניצחון לא תתקבל ולכן יכולה לנשום לרווחה, אך גם מאמנה עידן בראון יודע שיש עוד הרבה עבודה. מנגד, יבנה תצטרך לשפר את היכולת שלה ולייצר יציבות אם היא רוצה לשרוד בליגה.

 

עידן בראון מאמנה של הרצליה בסיום: ''להבדיל ממשחקים קודמים, שיחקנו פחות טוב היום. נראנו קצת לחוצים והתפתח פה משחק ברמה לא גבוהה. כל הכבוד ליבנה שנתנו פה פייט רציני ונתנו עבודה, בסופו של דבר היה חשוב מאוד לנצח אחרי שני הפסדים שקצת פגעו בנו, אבל שלוש נקודות מאוד חשובות. מעריך שהקבוצה תיראה טוב יותר בהמשך."

 

כובש השער, דניאל גרץ בסיום: ''היה משחק מצוין שלנו, הראנו משחק הקרבה נלחמנו ורצנו 90 דקות בקצב מטורף. יכול להיות שהיינו צריכים להכריע את המשחק מוקדם יותר. ספגנו שער, אך שמרנו על התוצאה וזה מה שחשוב''

 

משחק גורלי עבור שתי הקבוצות (צילום - יח''צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. זוזוט הביתה (יוסי לוי 12-12-2020, 20:57)
    יוסי תתפטר עכשיו למה אתה תהיה אחראי לירידת ליגה שניה תתפטר לא קרה כלום תדע מתי צריך ללכת לא בכוח
  2. רואים חולשה באמצע (מכבי יבנה 12-12-2020, 22:48)
    החתמה יפה אלסברי עכשיו הגיע הזמן להחזיר את ממן ותישארו בליגה