סוכן השחקנים-עו"ד שי אבני בטור תחזית למשחקי גביע המדינה-סיבוב 3:

יום חג לקבוצות הליגות הנמוכות כאשר חלקן פוגשות יריבות מהליגה הלאומית בחלום להתקדם במסגרת הגביע ולקבל חשיפה תקשורתית ברמה הארצית. מסגרת זו היא פלטפורמה טובה לשחקנים צעירים מהליגות הנמוכות להראות את כישוריהם ולהתקדם בליגות. זו גם הזדמנות לכמה קבוצות מליגה א' להראות שהן אינן נופלות מקבוצות בליגה הלאומית.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 15-12-2020
  • 07:36

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף, מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

 

המשחקים:

איחוד מג'דל כרום-הפועל בקעת הירדן:

שי אבני: מג'דל כרום עם שלושה הפסדים משלושה משחקים ונמצאת במקום האחרון. בקעת הירדן מובילה את הבית שלה במחוז הדרומי. משחק קצוות אך מג'דל כרום הדיחה בסיבוב הקודם את ערערה העיקשת אחרי 120 דקות ופנדלים. המגרש בצפון גם לא יקל על הדרומיים.

הניחוש שלי:  תיקו. מג'דל כרום תעפיל בפנדלים.

 

הפועל אזור- בני לוד:

שי אבני: הפועל אזור עם תקציב גדול העונה ביחס לשנים עברו אשר הביאו רכש בהתאם יכולה להפתיע במשחקי הגביע. מנגד בני לוד דלת התקציב ועם צעירים רבים שיש להם אפשרות מצויינת לעלות עוד שלב בגביע. נראה שלוד מעדיפה להתרכז בהישרדות בליגה ואזור תביא כבוד גדול לליגה א דרום.

הניחוש שלי: הפועל אזור.

 

האם הפועל אזור תדיח את בני לוד (צילום: איתן ידגר)

 

הפועל פרדיס-הפועל ראשל"צ:

שי אבני: פרדיס הובסה בבית מול טירה בליגה וראשל"צ מהלאומית תבוא כפייבוריטית גדולה במיוחד כאשר היה לה עד לפני שבוע רצף של שמונה משחקי ליגה ללא הפסד.

הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

 

נורדיה ירושלים-הפועל מרמורק:

שי אבני: הבדלי הרמות ברורים ומרמורק צריכים לעבור לשלב הבא. כל שחקני ההרכב של נורדיה ביחד לא מרויחים בחודש כמו כוכב אחד ממרמורק וכל תוצאה מלבד העפלה של מרמורק תהיה הפתעה גדולה. אגב, הסכומים שמרויחים בנורדיה הם שערוריה וכשאני נתקל בסכומים כאלה אני מבין למה יש שחקנים מוכשרים שמעדיפים לפרוש.

הניחוש שלי: הפועל מרמורק.

 

הפועל מגדל העמק-הפועל אום אל פאחם:

שי אבני: מגדל העמק יכולה לעשות בעיות במיוחד כאשר בהגנה יש לה את הבלם המצוין טל בויס. אום אל פאחם עדיפה אבל השאלה כמה מעניין אותם הגביע.

הניחוש שלי: תיקו. פאחם ב-120 דקות.

 

האם חיים לוי וקבוצתו יצליחו לעבור את אום אל פאחם בגביע?

 

הפועל בועיינה-הפועל עכו:

שי אבני: בועיינה עם מאזן מושלם בליגה א' וספגה רק שער בודד. עכו היא קבוצה הגנתית שלא יודעת ליזום ואם גם מול בועיינה מליגה א' היא תתבנקר זה יהיה שיא השיאים. אני מאמין שזו ההפתעה הראשונה בגביע והקבוצה מליגה א' תדיח את הקבוצה מהלאומית.

הניחוש שלי: הפועל בועיינה.

 

מכבי בני ריינה- הפועל "אדומים" אשדוד:

שי אבני: ריינה , למרות כל ההחתמות, היתה זקוקה ל-120 דקות כדי לנצח את באקה בסיבוב הקודם. אדומים אשדוד מועמדים לעלות לליגה הלאומית מהמחוז הדרומי. שתי קבוצות עם רצון להעפיל לליגה הלאומית אך הקבוצה הדרומית הרבה יותר מגובשת ומחוברת.

הניחוש שלי: א.ס. אשדוד

 

מכבי אחי נצרת-מ.ס כפר קאסם

שי אבני: אחי נצרת תשתחרר בגביע ותנצח את כפר קאסם שמתרכזת בלשרוד בליגה. זו הזדמנות להתקפת אחי נצרת להתחיל לכבוש אחרי בצורת ארוכה.

הניחוש שלי: אחי נצרת.

 

הפועל רמה"ש- מ.ס טירה:

שי אבני: המשחק של הסיבוב. רמה"ש מצמרת הלאומית נגד הפועל טירה שמפרקת ברביעיות וחמישיות כל קבוצה שמשחקת נגדה בליגה א' ומצהירה בפומבי על רצונה לעלות לליגה הלאומית בתום העונה. אני מאמין שטירה תראה שיש קבוצות בליגה א' שלא נופלות מקבוצות בלאומית.

הניחוש שלי: הפועל טירה

 

הפועל הרצליה- הפועל ר"ג:

שי אבני: הפועל הרצליה במקום האחרון בליגה א' צפון מול הפועל ר"ג שבצמרת הלאומית. הבדלי הרמות גדולים מאוד והרצליה תעדיף להתרכז בליגה.

הניחוש שלי: הפועל ר"ג.

 

 

האם הפועל הרצליה תצליח להרשים בגביע? (צילום: דן יידוב)

 

בית"ר ת"א/בת ים- מכבי הרצליה:

שי אבני: הקבוצה מהמקום השני מהלאומית פייבוריטית מול הקבוצה מליגה א' וכל תוצאה אחרת תהווה הפתעה.

הניחוש שלי: בית"ר ת"א/בת ים.

 

הפועל רעננה- הפועל איכסל:

שי אבני:  אני מאמין שאיכסל ירצו לתת מנוחה לחלק משחקני ההרכב. לרעננה יש סגל רחב יותר ואני חושב שהם ינצלו את הדבר.

הניחוש שלי: הפועל רעננה.

 

מכבי צור שלום-הפועל אשקלון:

שי אבני: מכבי צור שלום, בהדרכתו של דני אסולין, היא קבוצה עיקשת שקשה מאוד לנצח. לדעתי הקבוצה תהיה הסוס השחור של ליגה א' צפון  והפועל אשקלון שתעשה את הדרך הארוכה מהדרום תטעם מנחת זרועה (או רגלה...).

הניחוש שלי: מכבי צור שלום

עו"ד שי אבני, עם תחזית משחקי הגביע...

הוסף תגובה
תגובות
  1. עכו לא תפסיד וריינה לא מפסידים (אבי 15-12-2020, 08:34)
    שי נו באמת ריינה תפסיד לאשדוד? ריינה הקבוצה הכי חזקה בליגה א בשני המחוזות ועכו לא תפסיד
  2. אכלת את הכובע (נורדייה 16-12-2020, 17:22)
    נורדייה נתנה בראש למרמורק אל תזלזלו בשחקני נורדייה