ניב פורת מחפש את האתגר הבא

ניב פורת נחשב לשחקן צעיר ומוכשר מאוד, שיכול לשחק כשקשר וכמגן ימני. הוא גדל בבני יהודה ושיחק בקבוצות כמו מכבי הרצליה ומ.ס טירה, וכעת הוא מחפש את האתגר הבא ואומר: "אני תמיד שואף להיות בקבוצות שיש להן מטרות להצליח"

  • על ידי: אוהד רון ‬‎
  • 16-12-2020
  • 22:46

ניב פורת (23), התחיל את דרכו במחלקות הנוער של מכבי תל אביב עד גיל 15, ומשם עבר לבני יהודה עד סיום גיל נוער. כשהגיע לגיל בוגרים הוא שיחק בבית"ר כפר סבא, ובקבוצות כמו: מכבי הרצליה ומ.ס טירה. פורת שנחשב לשחקן מוכשר מאוד, יכול לשחק כקשר 50/50 וגם כמגן ימני. בסיום עונה הקודמת השחקן הצעיר נדבק במחלת הקורונה, ולכן לא חתם בקבוצה. כעת לאחר שהחלים ואף שמר על כושר , הוא מחפש את האתגר הבא שלו.
 

ניב, איך אתה מסכם את העונה הקודמת שלך?

"העונה האחרונה מבחינתי הייתה אחת העונות הטובות בקריירת הבוגרים שלי. הרגשתי שהבאתי את עצמי לידי ביטוי באימונים ובמשחקים ולצערי הקורונה קטעה את סיום העונה."

 

איך שמרת על כושר בתקופה הארוכה מאז סיום העונה?

"מאז סיום העונה הייתי חולה קורונה ולא פתחתי את העונה עם כולם,אחרי שהחלמתי אני מתאמן באימונים אישיים עם מאמן פרטי כדי לשמור על כושר משחק גבוה."

 

מה היעד הבא שלך העונה?

"הכיוון שלי לעונה הוא תמיד הכי גבוה אני שחקן ששואף להטביע חותם איפה שאני תמיד נמצא,  ותמיד שואף להיות בקבוצות שיש להם מטרות לצלוח את המטרות של הקבוצה ושלי אישית."

 

מילה לסיום: "מאחל לנו לחזור להנות מכדורגל ושרק נהיה בריאים ושמחים."
 

ניב פורת מחפש אתגר וקבוצה חדשה (צילום: דני מלינצקי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק אור יהודה (יניב 17-12-2020, 06:04)
    בוא לאור יהודה בית חם. מחפשים קשר דחוף.
  2. תבוא לאור יהודה (רוני 17-12-2020, 10:01)
    שם תרגיש כמו בבית. בהצלחה