הנה זה בא - שישי של כדורגל בליגות הנמוכות

יום שישי הגיע ואיתו מבול של משחקים בליגות הנמוכות. במוקד, הפועל אדומים אשדוד תארח את מ.ס דימונה, הפועל מרמורק תשחק בפעם השנייה השבוע מול בית''ר נורדיה ירושלים הפעם במסגרת הליגה ותנסה לנקום, בני פרדיס ינסו להתאושש במשחק חוץ נגד מכבי טמרה החזקה ובליגה ב' מכבי שדרות תארח את מ.כ ערד. כל המשחקים בתוך הכתבה

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 18-12-2020
  • 09:53

יום שישי חורפי לפנינו, ואיתו צפויים לנו כמה מפגשים חמים במיוחד בליגות הנמוכות. לפניכם כמה מהמשחקים המרכזיים בכל ליגה

 

הפועל אדומים אשדוד - מ.ס דימונה (12:45)-ליגה א דרום

החבורה של יובל נעים צברה עד כה שבע נקודות בשלושה משחקים בהן הציגה יכולת איכותית אך לא יציבה בכל הדקות. מנגד,מאז שמ.ס דימונה הביסה במחזור הפתיחה את בני לוד, היא רשמה נקודה אחת בלבד בשלושה משחקים. האדומים, שטרם הפסידו העונה, יקוו לנצח ולהתקדם צעד נוסף לעבר חלום העלייה, וכדי שזה יקרה היא תצטרך את שחקניה חדים היום. יהיה מעניין לראות אם אחמד מילאד הצעיר יקבל את חולצת ההרכב, השחקן כבש העונה שני שערים בשלושה משחקים ונראה שהוא בדרך הנכונה.

 

יובל נעים ירצה לתת צעד נוסף לעבר עליית ליגה (צילום : דדי ברק)

 

הפועל מרמורק - בית''ר נורדיה ירושלים (13:00)-ליגה א׳ דרום

לאחר שהדיחה אותה מגביע המדינה לפני שלושה ימים, נורדיה תצא למשחק חוץ רותח מול הפועל מרמורק המאכזבת. ארז בנודיס והנהלת מרמורק לא ציפו שכך הקבוצה תראה בפתיחת העונה, והיום היא תחפש נקמה מתוקה הפעם במסגרת הליגה. מרמורק, שניצחה בדוחק את מ.ס כסייפה במחזור הקודם, יודעת ששום תוצאה לא תתקבל מלבד ניצחון. מנגד, ויקטור גניש והצהובים שחורים יקוו להפתיע בפעם השנייה השבוע, ולרשום ניצחון בכורה בליגה. חשוב לציין שעבר שבוע סוער על האדומים מרחובות לאור שורת הדבקות בנגיף הקורונה שמנעו מהקבוצה להתאמן בצורה סדירה.

 

הקבוצה תצטרך היום את ערן לוי חד (צילום - ליאת אבשלומי)

 

ירמיהו חולון - שמשון כפר קאסם (13:00)-ליגה א דרום

קרב צמרת רותח בחולון! המארחת, שפתחה נהדר עם שני ניצחונות מרשימים, עברה שבועיים מורכבים וזאת לאור התפטרותו המפתיעה של מוסא בן חיים ומינויו של יוסי חכים. בשבוע שעבר הקבוצה סחטה תיקו מבני לוד, וכעת היא תנסה לנצח בבית את אחת היריבות המשמעותיות שלה לצמרת. מנגד, שמשון כפר קאסם תנסה להתאושש לאחר שרשמה נקודה אחת בשני משחקיה האחרונים, כדי שזה יקרה היא תצטרך את סיראז' נסאר חם במיוחד היום. ניצחון יבסס את אחת הקבוצות באחד משני המקומות הראשונים בבית א'.

 

מאור אסור. (צילום - דדי ברק)

 

הפועל רובי שפירא חיפה - הפועל באקה אל גרביה (12:00)

המארחת תגיע למשחק כשהיא במקום השני בטבלה, ולאחר שניצחה בדוחק את מגדל העמק במחזור הקודם. רובי שפירא יודעת שבמידה ותנצח, היא יכולה לתקוע יתד בחלק העליון של הבית ולהפוך לקבוצת צמרת לגיטימית בליגה. מנגד, באקה אל גרביה, ששיחררה מספר רב של שחקנים ונראה לפחות כעת שהיא לא מתכוונת להתחזק באחרים, ותנסה להפתיע.

 

ליגה ב: 

 

שמשון תל אביב - הפועל פרדסיה (12:00)

לאחר שאיכזבה במחזור הפתיחה, שמשון תל אביב שהשקיעה כספים במטרה להיאבק על העלייה תפגוש את הפועל פרדסיה. שבוע סוער עבר על המארחת, וזאת לאור עזיבתו של המאמן מעיין נגב ומינויו של צביקה לוי למאמן הקבוצה. אם בכוונת הקבוצה לעלות בסיום העונה לליגה א', היא חייבת לרשום ניצחון שייתן ביטחון להמשך. מנגד, העולה החדשה לליגה ב' הרשימה במחזור הפתיחה כשניצחה את עוצמה חולון, כעת היא תנסה לשמור על מאזן מושלם ואולי להיות הפתעת העונה בליגה ב'.

 

שמשון תל אביב. (צילום - איתן ידגר) 

 

מכבי שדרות - מ.כ ערד (12:00)

החבורה של עופר טלקר אכזבה במחזור הפתיחה כשרשמה תיקו מאופס מול בית''ר יבנה. הירוקים שמו להם למטרה לעלות ליגה בסיום העונה, וכדי שזה יקרה היא תהיה חייבת לנצח היום את ערד החלשה שהפסידה במחזור הפתיחה לבני אילת. 

 

עירוני קריית מלאכי - הפועל מרחבים (12:30)

המארחת הרשימה במחזור הפתיחה כשרשמה ניצחון על הפועל גדרה, החבורה של המאמן הצעיר ושחקן העבר של הקבוצה, אוהד יוסף , תרצה לרשום רצף ניצחונות . הקבוצה, שמבוססת על שחקנים מקומיים, לחלוטין יכולה לראות עצמה מועמדת בכירה לעליית ליגה. מנגד, העולה החדשה בראשות מוטי עטר צברה נקודה במחזור הפתיחה מול בית''ר קריית גת, המטרות של הקבוצה העונה הן דיי צנועות ובמועדון ישמחו מאוד במידה והקבוצה לא תסתבך בקרבות תחתית.

הפועל אדומים אשדוד תארח היום את דימונה (צילום - מדיה אדומים, אוריאן נגאוקר/רז זהבי)

הוסף תגובה
תגובות