יכולת לא מספקת: אדומים אשדוד מנצחת 0-1 את מ.ס דימונה

במשחק לא גדול כמצופה מקבוצה שנבנתה לעלייה, הפועל "אדומים" אשדוד ניצחה את העולה הטרייה מ.ס דימונה מראשו של נועם גיסין שנכנס כמחליף. מי שעשה את העבודה באדומים אלו לא הכוכבים שהוחתמו העונה, אלא השחקנים הצעירים שעלו עם הרבה רעב למשחק. בשורות דימונה הצטיין השוער גל נבון שרשם הצלות אדירות, דימונה נותרה שוב עם המחמאות. נעים: "לא מרוצה מהיכולת", בוחבוט:" הגענו למצבים, ומי שלא מבקיע בסוף מקבל גול"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 19-12-2020
  • 07:14

הפועל "אדומים" אשדוד אירחה אמש (שישי) את העולה הטריה מ.ס דימונה במגרש הסינטטיקו באשדוד. החבורה של יובל נעים הגיעה אחרי ניצחון על בני ריינה בגביע ובמומנטום מצוין, ורצתה לקחת נקודות על חשבונה של העולה הטרייה. מנגד החבורה של אבי בוחבוט, הגיעה למשחק אחרי שלושה מחזורים ללא ניצחון.

 

המשחק נפתח בקצב טוב מצד שתי הקבוצות.הניסיון הראשון של דימונה הגיע כבר בדקה ה-5, ובו יונתן אליאס שלח כדור לשער של גיא סאלם, אך הכדור עבר את השער מימין. כמה דקות לאחר מכן, דימונה חיפשה יתרון מהיר לאחר שרפי עמוס הרכש החדש של הקבוצה, שלח כדור לאגף השמאלי שמצא את יואל גנון, שהרים כדור ליונתן אליאס, האחרון ניסה נגוח לשער האדומים ללא הצלחה. האדומים התחילו ללחוץ בדקה ה-11, ובני נתן שהיה אמור לחתום בשורות דימונה, אך לבסוף חתם באדומים קיבל כדור ברחבה וניסה לבעוט לשער, אך הכדור יצא החוצה. בדקה ה-13 רפי עמוס קיבל כדור מהאגף השמאלי, היה אחד על אחד מול השוער ורשם החמצה ענקית לאחר שבעט ישיריות לידיו של גיא סאלם. מאותו רגע שתי הקבוצות לא הגיעו למצבים עד הדקה ה-23 ובה דימונה יצאה למתפרצת, רפי עמוס קיבל כדור ברחבה אחרי פעולה התקפית טובה, אך השתהה ונתקל בהגנה של אשדוד. 

 

דימונה שיחקה ללא רגשי נחיתות במחצית הראשונה (צילום: אבישי אפטקר מדיה האדומים)

 

לאורך כל המחצית הראשונה דימונה שיחקה ללא רגשי נחיתות, הניעה כדור וניסתה לייצר מצבים. בדקה ה-25 יוסי אסייג קיבל כדור כשהיה אחד על אחד מול השוער גל נבון, אך שוער דימונה רשם עצירה ענקית ויוסי אסייג רשם את החמצת המשחק. יובל נעים לא היה רגוע על הקווים, וציפה שקבוצתו תעלה ליתרון מול העולה הטרייה, אך דימונה הוכיחה שיש לה שוער בשער. בדקה ה-33 אוהד אדלשטיין שלח כדור נהדר לעוז ראלי שהיה באגף השמאלי, ראלי בעט לשער דימונה, אך גל נבון ניתר והדף. בדקה ה-38 שחקנה האדומים הרים כדור לכיוון שער דימונה, הכדור פגע בידו של הבלם אבי מסיקה, אך השופט התעלם מעבירה ברורה. כשתי דקות לאחר מכן אשדוד שוב קופחה, ושתי הקבוצות ירדו להפסקת המחצית בתיקו מאופס. 

 

במחצית השנייה המגמה נמשכה, ודימונה כמעט עלתה ליתרון בדקה ה-48 יונתן אליאס מגיח מהאגף הימני ושולח כדור לליאל זגורי שהיה ליד השער, זגורי נסיה לנצל טעות בהגנת אשדוד, אך שלח את הכדור לפינה הרחוקה והכדור יצא החוצה. בדקה ה-54 אשדוד התעוררה, יובל נעים לא היה רגוע וגער בשחקניו. עוז ראלי השתלט על הכדור, עבר את הגנת דימונה ובעט לשער גל נבון עמד במקום. בדקה ה-61 החילוף של יובל נעים השתלם לו, עוז ראלי עם הגבהה אדירה לנועם גיסין שנוגח ישירות לשער של גל נבון, ומעלה את האדומים ליתרון 0-1. 

 

האדומים רצו להגדיל את ההיתרון ולא הסתפקו בשער אחד, ובדקה ה-69 עוז ראלי שלח כדור לאוהד אדלשטיין שבמבצע אישי שלח כדור אלכסוני לכיוון השער, אך כדור שעובר את השער. דימונה כמעט והשוותה לאחר שמשה אסולין שלח כדור לערן זגר שזרק את הגנת האדומים, גיא סלם יצא החוצה, הכדור חזר לרגליו של משה אסולין שהרים גבוה מדי. בדקה ה-80 אדלשטיין במבצע אישי נוסף ניסה לנצל את תנומת הבלמים של דימונה, אבל גל נבון יצא החוצה. לקראת הסיום האדומים הסתגרו, הציגו משחק הגנתי ושיחקו בעיקר על כדורים ארוכים. עמוק בתוך תוספת הזמן מור עדרי שלח כדור ישירות לשער של גל נבון שהתעוףף בהצלה אדירה!והמשחק התסיים בניצחון 1-0 של האדומים. 

 

שחקני האדומים חוגגים ניצחון בסיום (צילום: אבישי אפטקר מדיה האדומים)

 

לסיכום: אומנם האדומים רשמו ניצחון במשחק, אך יובל נעים צריך להיות מוטרד מאוד מהיכולת של קבוצתו במשחק. לאדומים אסור להסתפק בניצחון שכזה, שהגיע בזכות השחקנים הצעירים ולא בזכות אותם כוכבים שהוחתמו בקבוצה במשכורות עתק במטרה לעלות את האדומים ליגה. גם התוצאות הקודמות של האדומים לא היו מרשימות, ונראה שהקבוצה עדין לא מחוברת למרות הסגל המפוצץ ועדין לא מספיק בכושר. אם האדומים ובראשם יובל נעים לא יתעוררו בקרוב, הם יראו את המטרות שלהם מתרחקות כי ככה לא עולים ליגה!!

 

מנגד מגיע שאפו אדיר לדימונה ששיחקה ללא רגשי נחיתות במחצית הראשונה ויצרה מצבים, אך שוב נותרה עם המחמאות והיא ללא ניצחון כבר מחזור רביעי ברציפות, נתון שצריך להדאיג את הנהלת הקבוצה. דימונה החתימה העונה הרבה שחקנים צעירים, אך בניגוד לאדומים מי שעושה שם את העבודה אלו דווקא השחקנים המנוסים. דימונה צריכה לדלל את הסגל משחקנים כמו דניאל אבו ועילאי בוחבוט ועוד שרשמו משחק חלש, ולהתחזק במקומות הנכונים. כמו כן, דימונה הוכיחה במשחק שיש לה שוער בשער. גל נבון הצטיין בשורות הקבוצה ורשם הצלות אדירות ומנע מקבוצתו תבוסה. 

 

יובל נעים בסיום: " זה היה קשה! התכוננו למשחק הזה בצורה טובה, אבל לא היינו מספיק טובים והשחקנים היו עייפים. צריך לקחת בחשבון בליגה הזאת שצריך לסמן וי על כל משחק, פחות מרוצה מהיכולת."

 

אבי בוחבוט בסיום:" לצערנו הרב בזמן האחרון אנחנו מקבלים מחמאות אבל לא באים עם הנקודות הביתה. זה הכדורגל וזו קבוצה שנבנת עכשיו שיחקנו נכגד קבוצה מאומנת ושחקנים איכותיים לא נפלנו מהם, הגענו למצבים ומי שלא מבקיע בסוף מקבל גול לא מחוייב נסתכל קדימה."

שחקני האדומים חוגגים את השער של גיסין הצעיר (צילום: אבישי אפטקר מדיה האדומים)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מזל שאבא מאמן (הדימונה 19-12-2020, 09:40)
    בוחבוט הכי חשוב שתתין לבן שלך דקות משחק , 20 דקות על המגרש נגיעה אחת בכדור וגם בה הוא איבד את הכדור.. זה אמיתי ? ככה זה שיש אבא מאמן !!!
  2. מזל שאבא מאמן בוחבוט (הדימונה 19-12-2020, 11:13)
    בוחבוט הכי חשוב שאתה נותן לבן שלך דקות משחק 20 דקות על המגרש נגיעה אחת בכדור שגם בה הוא איבד את הכדור.. מזל שאבא מאמן ! זה אמיתי ?
  3. אוהדי אדומים (דימונה 19-12-2020, 13:50)
    זבל של אוהדים רק מקללים קהל מגעיל
  4. מגיב (אוהד שרוף 19-12-2020, 16:00)
    בוחבוט תגיד שחקן כמו זגר בחוץ אתה שם אחד כמו אליאס בהרכב בקושי מזיז את עצמו משחק אותה איזה כוכב שלח אותו הביתה היום בימקום למסור לזגורי שער מיליון אחוז הבנדם עיוור הביתה
  5. חוץ מזגר עמוס וזגורי שפועלים (דימונאי אמיתי 19-12-2020, 19:54)
    שתי שחקנים בהתקפהשמנסים ועוד אחד מהספסל
  6. חוץ מזגר עמוס וזגורי שפועלים (דימונאי אמיתי 19-12-2020, 19:54)
    שתי שחקנים בהתקפהשמנסים ועוד אחד מהספסל
  7. יובל לך הבייתה יחלש (אחד שיודע 19-12-2020, 22:16)
    כמה מזל יכול להיות לך יובל נעים כמה בסוף ייגמר לך מבטיח אל תדאג זה מה שסופו של כל אכזר ה' בשמיים יעשה סדר ותלך כבר הבייתה אתה לא אהוב בקרב השחקנים כל היום מקלל וצורח מפחיד את השחקנים ומנסה לרמוס להם את הביטחון ובסמלים לא פוגעים