אוהד רון מארח את מאור סיסו: תחזית ליגה א' צפון- מחזור 6

השבוע החלטתי לארח את חברי הטוב, הבלם הוותיק מאור סיסו. סיסו פרש בסיום העונה שעברה לאחר קריירה מפוארת כמעט בכל קבוצה בליגה א' צפון. סיסו חושב שטבריה תנצח את טמרה והרצליה את מגדל כרום, ואילו בבית ב' ריינה וכאוכב ינצחו ויתמודדו על העלייה. אבל מה עם יתר המשחקים? שווה לקרוא

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-12-2020
  • 16:28

ונעבור למשחקים:

בית א:

עירוני טבריה- מכבי טמרה

טבריה בנו קבוצה חזקה מאד העונה. יש להם סגל שחקנים מצוין ומאמן מהטובים בליגה. אומנם הקבוצה לא עמודת בציפיות מבחינת הנקודות, אבל כשיש לך סגל שחקנים ומאמן ברמה גבוהה, גם אם התוצאות לא טובות בפתיחה התוצאות יבואו. מנגד, בטמרה לא רגוע. שחקני הבית רוצים לעזוב, ויש עוד כאלה כמה מועמדים לעזיבה לכן אני חושב שטבריה ינצחו. 

 

סיסו: משחק צמרת לכל דבר! טבריה נפגעת מזה שלירון אלימלך פצוע, הם צריכים אותו דחוף כדי לנצח משחקים יותר בקלות. אני מאמין במאמן מוריס אוזן תמיד, ומאמין שטבריה שתמיד בלב שלי תנצח את המשחק הזה.

 

 

טבריה קבוצה מהחזקות בליגה, והם גם יראו את זה מול טמרה. (צילום: עודד חסין)

 

הפועל בועיינה-מכבי צור שלום

לא להאמין איזה הפתעה נעימה יש בבועיינה העונה, והכל בזכות אחמד סבע המאמן המצוין. מנגד צור שלום חיביים לנצח אם הם חושבים על צמרת, בועיינה בבית טובים יותר והם גם ינצחו.

 

סיסו: בצור שלום יש מועדון בין הטובים בליגה שמתנהל ברמה הכי גבוהה, והם גם קבוצה מצוינת שעוד לא התפוצצה. מצד שני בועינה עם מאמן שלפי דעתי ראוי לרמות הגבוהות. משחק קשה מאוד להימור, אבל אני אלך עם בועיינה בבית.

 

הפועל הרצליה-הפועל כפר כנא

הרצליה עשתה טרום עונה מצוינת עם משחקי אימון מעולים, ואז הגיע הליגה וכאילו הכל התהפך להם. להרצליה יש מאמן מצוין כמו מומו ניסטל, ואני בטוח שהוא יוציא אותם לדרך חדשה. כפר כנא יגיעו להרצליה ולמרות ששנים עברו והם לא היו מפסידים בהרצליה, החבורה של מומו ניסטל הפעם תנצח ותחזור למסלול הניצחונות.

 

סיסו: הרצליה מפתיעים אותי עם התוצאות הלא טובות שלהם, מצד שני כפר כנא נכנסים לקצב ותמיד קבוצה חזקה. אני אלך על הפתעה 1- 0 כפר כנא, מבקיע אבי מלכה. 

 

האם קבוצתו של מומו ניסטל תרשום ניצחון? (צילום: מאור אלקסלסי)

 

איחוד מגדל כרום-בני פרדיס

שתי העולות החדשות ,אחת רוצה רק לשרוד כמו מג'דל כרום, והשנייה כמו פרדיס בנתה קבוצה לצמרת הגבוהה. בפועל שתי הקבוצות לא עומדות ביעד שלהם ואני חושב שהמשחק יסתיים בתיקו. 

סיסו:  מגדל כרום חייבים לנצח את פרדיס כדי לחזור לליגה, אחרת הם יכולים להתארגן לליגה ב'.  אני ילך איתם בבית ניצחון דוחק אך סופר חשוב. 

 

בית ב:

הפועל בני זלפה- הפועל מגדל העמק

זלפה הפתיעה שבוע שעבר את ערערה, אבל מול מגדל העמק זה אופרה אחרת. מגדל העמק קבוצה חזקה מאד והם יבואו לנצח בזלפה. 

 

סיסו: איקס. זלפה בבית פיבוריטית, מגדל העמק יבואו לשחק כדיי לצאת עם נקודה במשחק הזה והם יצליחו. תיקו ששני הצדדים יהיו מרוצים.

 

מכבי בני ריינה-מ.ס. רובי שפירא חיפה

ריינה קבוצה מאד חזקה, יש סגל שחקנים מצוין ששווה אפילו להתמודד על העליה לליגה הלאומית. רובי חיפה ממשיכים להתחזק תוך כדי תנועה, אבל כל עוד מיקי קופל או טייקון אחר ברמה שלו לא יגיע לעזור לרובי, אני לא רואה שהם יכולים להתמודד מול קבוצות כמו ריינה. הימור שלי: ריינה ינצחו.

 

סיסו:  בני ריינה בנו קבוצה חזקה מאוד העונה. רובי עושים תוצאות לא רעות, אבל ריינה בבית ינצחו את רובי שפירא וימשיכו להתמודד בחלק העליון של הטבלה ואני לא רואה שהם יעצרו נגד רובי השבוע. 

 

 

קהל רובי חיפה. הקהל זה השחקן ה 12 של רובי ואם היה קהל במגרשים היה לרובי עוד נקודות. צילום: יח"צ.

 

הפועל כאוכב-מ.ס. צעירי טייבה

כאוכב התחילה לחזור למסלול הניצחונות, ומבחינת נקודות הם מקום ראשון בגלל שחסר להם משחק. עודד קוטר עושה עבודה נפלאה ומוציא מהשחקנים של כאוכב הרבה יותר ממה שהוציא המאמן הקודם. טייבה אומנם מפתיעים לטובה אבל כאוכב יותר מנוסים והם ינצחו.

 

 סיסו: ניצחון לכאוכב בבית. הם ינצחו את טייבה וימשיכו במומנטום החיובי שלהם לכיוון הצמרת הגבוהה. עודד קוטר מאמן כאוכב, יכין אותם למשחק ברמה הכי גבוהה כמו שרק הוא יודע. ועבד מורג'אן הכוכב הגדול של כאוכב יביא לו את הנקודות.

 

הפועל בני ערערה-מ.ס. דבוריה

בני ערערה קבוצה צעירה וחזקה עם מאמן צעיר כמו מוחמד סמארה שיודע מה הוא עושה, יש לו נסיון רב בליגה א' ואני בטוח שהוא יוביל את קבוצתו על פני דבוריה שאני בכלל מופתע שהגיעו למחזור השישי ועדיין לא התפרקו, אז כל הכבוד להם אבל את הנקודות ערערה יקחו.

 

סיסו: ערערה תנצח. משחק תחתית קשה בין שתיי קבוצות שכל נקודה חשובה להם, אבל אני עדיין חושב שערערה תנצח למרות החיזוק הנהדר של דבוריה שעשו השבוע. 

מאור סיסו, גדול בלמי הליגות הנמוכות שפרש וזז לעמדת עוזר המאמן בטירת הכרמל

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה לרובי שפירא (יוסי 24-12-2020, 19:49)