חנא פרהוד פוטר משפרעם

חנא פרהוד, מאמנה של איחוד שפרעם מליגה ב' צפון א' פוטר מאימון הקבוצה לפני מספר דקות ,זאת לאחר ההפסד ביום שבת לעירוני כאבול 1-0. האם קרה בעבר שקבוצה אשר נמצאת במקום הראשון פיטרה את המאמן שלה? חנא:"אני מקום ראשון בליגה, לא מבין איך ועל מה פוטרתי. פיטרו אותי בשיחת טלפון" האם ככה מתנהגים בליגה ב? האם זאת קבוצה שרוצה לעלות לליגה א?

  • על ידי: אוהד רון
  • 28-12-2020
  • 21:34

איחוד שפרעם מליגה ב מחוז צפון א' השקיעה הרבה כסף בקייץ כדי לעלות לליגה א'. הקבוצה הביאה שחקנים מצויינים כמו עלי חטיב ופיראס מוגרבי ומאמן מהטובים בארץ בדמות חנא פרהוד. לפני מספר דקות פוטר חנא פרהוד בשיחת טלפון לאחר שביום שבת הוא הפסיד לעירוני כאבול.

 

חנא פרהוד בתגובה:"כן. זה נכון פוטרתי משפרעם. לפני מספר דקות התקשרו אלי מהנהלת שפרעם ואמרו שהחליטו לפטר אותי. "

 

עוד מוסיף חנא:"אני מקום ראשון בליגה עם 14 שערי זכות הכי הרבה בליגה ולא יודע אם לא הכי הרבה בארץ, ולמרות זאת פיטרו אותי בשיחת טלפון. "

 

מקורבים למאמן אומרים:"בושה וחרפה של התנהלות בשפרעם. לקחו מאמן מצויין שהביא אותם למקום הראשון ופיטרו אותו לאחר הפסד אחד ושלוש ניצחונות. בושה של התנהלות וככה לא עולים ליגה"

 

תגובת הנהלת שפרעם תפורסם כשתתקבל.

חנא פרהוד, פוטר בשיחת טלפון למרות המקום הראשון. צילום: יח"צ

הוסף תגובה
תגובות
  1. אני אגיד לך על מה (אוהד שפרעם 29-12-2020, 02:37)
    הביאו לך כל שחקן שרק חלמת בחלומות הכי ורודים שלך לאמן. עלי חטיב, פיראס מוגרבי, עאהד עזאם, אחמד אבו יונס, שיבל, סוהאיב נסאר, מוחמד עמרייה ועוד הרבה שחקנים גדולים ואין טיפה של כדורגל, אין שיטה אין עמידה, אין חיבור בין הגנה להתקפה ואין שקט במגרש. זה לא
  2. שפרעם קבוצה מגעילה (יוסי 29-12-2020, 09:09)
    הלוואי שלא יעלו השנה