"מהראן לאלא התנצל בפני הבעלים רונן קנפו, וביקש לחזור לחולון"

חלוצה של חולון, מהראן לאלא, אשר שוחרר אמש מהמועדון, ביקש לחזור. רונן קנפו הבעלים העביר את ההחלטה למאמן צחי אילוז. מחולון נמסר: "רק המאמן יחליט אם להחזיר את לאלא, הוא הסמכות המקצועית הבלעדית". האם לאלא יחזור לחולון או ישוחרר סופית?

  • על ידי: אוהד רון
  • 04-01-2021
  • 09:46

מהראן לאלא, חלוץ הפועל חיפה בעונה שעברה, הגיע הקיץ היישר מליגת העל למועדון "ירמיהו גריל טאון חולון" בתקווה להוביל את הקבוצה של קנפו לליגה הלאומית. אתמול פורסם באופן בלעדי באתר 'גולר', שמהראן ביקש מהבעלים רונן קנפו להשתחרר מסיבות אישיות. הבעלים הסכים לשחרר את מהראן שנחשב לכוכב שלו, אבל כבר בשעות הערב המאוחרות החלוץ המנוסה חזר בו והתנצל על ההחלטה הפזיזה שקיבל, וביקש מהבעלים של חולון לחזור. רונן קנפו העביר את ההחלטה האם להחזיר את החלוץ לצחי אילוז, מאמן ירמיהו חולון, ובמהלך היום תתקבל החלטה בנושא. 
 .

תגובת מועדון ירמיהו חולון: "מיד לאחר בקשת העזיבה של מהראן והסכמה עקרונית של הבעלים לשחרר אותו, החלו לעלות שמות של שחקנים בכירים לחיזוק הקבוצה. יחד עם זאת, רונן קנפו מאוד מאמין בחלוץ של,ו ורואה בו פוטנציאל שעוד לא נראה בליגה א'. במועדון החליטו להעביר את ההחלטה למאמן, צחי אילוז, שקיבל מהמועדון את המפתחות להוביל את הקבוצה והוא למעשה הסמכות המקצועית הבלעדית במועדון שיקבל את ההחלטה".

 

עוד נמסר על ידי גורם בכיר במועדון: "לרונן קנפו יש חיבור מצוין ואמון מלא במאמן. רק צחי יחליט מי ישאר, מי יילך ומי יבוא. יחד עם זאת, אנו נמשיך במטרות שלנו העונה לנסות להתברג בין שני המקומות שמובילים לפלייאוף העליון. אנחנו יודעים שיש קבוצות השנה שהשקיעו פי שתיים מאיתנו בתקציב בשביל לעלות, קבוצות כמו אדומים אשדוד שיש להם סגל שלא מבייש קבוצה בכירה מליגה לאומית שאמורה לסיים ראשונה בבית בהליכה. נראה שהם לא הולכים לאבד נקודות בדרך, אבל יד עוד 2-3 קבוצות, ביניהם אור יהודה, מכבי הרצליה ושמשון כפר קסאם במיוחד שנראים מצוין והם כרגע עדיפים עלינו. אבל כמו בשנה שעברה, הוכחנו בירמיהו חולון שהוא מועדון מסודר, מנוהל היטב. מועדון שלא מכיר את המושג הזה "להרים ידיים". 

 

בירמיהו מסכמים: "עברנו חודש לא פשוט כקבוצה.מועדונים אחרים אולי היו נשברים אחרי כל הקשיים שעברנו מתחילת העונה. אבל ירמיהו חולון זה לא עוד מועדון בליגה א' ואנחנו בטוחים שנעמוד במטרות שהצבנו לעצמנו בתחילת העונה". 

הוסף תגובה
תגובות
  1. לצערי אנחנו בדרך למטה (אבי 04-01-2021, 15:02)
    קנפו כל הזמן החלטות בשליפה מהמותן ,ככה לא נצליח בחיים
  2. חולוניה (ניסים אילוז 04-01-2021, 16:28)
    עלק הממאמן הוא הסמכות הבלעדית הצחקתם אותי כנפו רוצה להיות גם בעלים גם מאמן גם אפסנאי גם אוהד וגם הגנן !! בושה של התנהלות
  3. בשביל מה הבאתם את מתן ארביב אם הוא על הספסל? (מאיר המהיר 04-01-2021, 17:12)
  4. חיזוק דחוף (רפי 04-01-2021, 20:01)
    רונן הנכבד בשביל להצליח במטרות צריך שחקן מהיר כסופה חזק טכני משחק בשתי רגליים היה לנו שחקן כזה שיכל לקחת קדימה את הקבוצה לעבר המטרות תראה את חוכמתך זה לא מאוחר בהצלחה
  5. לאלא תחזור להפועל חיפה (רן 05-01-2021, 23:18)
    לאלא הנסיעות יגמרו אותך מה אתה צריך לשחק רחוק מהבית בגיל שלך תחפש קרוב להיות עם המשפחה כסף זה הכול גם עם תיתן 40 גולים בליגה א לא יזכרו אית זה צחי מאמן מצוין