מאותת לליגה : ריף מסיקה חתם בבני ריינה

החתמת ענק בליגה א' צפון. מכבי בני ריינה צירפה הערב (שני) את ריף מסיקה ורשמה לזכותה החתמה משמעותית שבהחלט מראה על הכוונות שלה להמשך העונה. הקשר (31) ששוחרר בשבוע שעבר מהפועל חדרה לאחר חצי שנה מאכזבת יצטרף לעולה החדשה. מסיקה, שרק לפני עונה נחשב לשחקן בכיר בליגה הלאומית, מוצא עצמו שוב בליגה א'

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 11-01-2021
  • 21:51

בני ריינה רשמה הערב (שני) החתמה משמעותית בדמות ריף מסיקה. הקבוצה, שחזרה לפעילות רק לפני חמש שנים ואשתקד עלתה לראשונה בתולדותיה לליגה א' מראה שהיא מכוונת גבוה ושאסור לזלזל בה. החבורה של אדהם האדיה פתחה את העונה בצורה לא רעה בכלל עם שני ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו והפסד וכעת היא ממוקמת במקום השני בבית ב' כשלזכותה תשע נקודות.  נראה כרגע שהחתמה זו יכולה לתת לה את הערך המוסף במאבקי העלייה.

 

ריף מסיקה (31) גדל במחלקת הנוער של מכבי נתניה ואף ערך כמה הופעות בקבוצה הבוגרת, שיחק במספר קבוצות בליגת העל ביניהן : הפועל ראשון לציון, הפועל תל אביב, הפועל רעננה, הפועל כפר סבא, הפועל אשקלון ואת העונה הנוכחית פתח במדי הפועל חדרה אך הציג יכולת לא מספקת ושוחרר לאחר חצי שנה בלבד.

 

עד העונה, השחקן היה נחשב לאחד הבכירים בליגה הלאומית כשהרשים במדי הפועל אום אל פאחם והפועל ראשון לציון אך שנראה שהמעבר שלו לחדרה ולליגת העל היה קצת חפוז ויומרני וכעת הוא ינסה לבנות עצמו מחדש בליגה א' צפון.

 

 

ריף מסיקה יוסיף המון לבני ריינה (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יורם (לא יעזור כלום טירה עולה 12-01-2021, 11:40)
    לא יעזור גלום טירה בסוף תעלה . היא משחקת הכי יפה בליגה א'
  2. יורם (לא יעזור כלום טירה עולה 12-01-2021, 11:40)
    לא יעזור כלום טירה בסוף תעלה . היא משחקת הכי יפה בליגה א'