ישאבו מהבאר?

מחר באחיסמך יתקיים משחק העונה כשעירוני בית שמש השנייה בטבלה תארח את המוליכה,מכבי באר יעקב.נדב דנזן מגן בית שמש:"אנו קבוצה חזקה יותר מזו ששיחקה מולה בסיבוב הראשון".שי גבאי קפטן באר יעקב:"אנו עדיפים עליהם בכל פרמטר".

  • על ידי: ארז קאופמן
  • 27-01-2011
  • 20:53

מחר יתקיים באחיסמך משחק העונה בליגה ג' מרכז בין השנייה בטבלה עירוני בית שמש למוליכה,מכבי באר יעקב,לקראת המשחק המסקרן שעשוי להכריע את זהות העולה לליגה ב,לקחנו לשיחה קצרה את נדב דנזן מגן בית שמש ואת בלמה הותיק של באר יעקב שי גבאי כדי להבין מה צפוי לנו מחר.

נדב דנזן ששיחק בעברו בהכח ר"ג ובבני יהודה נמצא כבר 9 שנים בקבוצה,עד העונה היה הקפטן של הקבוצה אבל עם חזרתם של הותיקים החלוץ שלומי אדרי וג'ינו אלקיים החליט שמן הראוי והכבוד להעביר את סרט הקפטן לג'ינו .

נדב, ספר לנו קצת על בית שמש?
"בית שמש זה מקום חם מאד, אווירה מאד טובה,כולם חברים גם מחוץ למגרש,יוצאים  לבלות ביחד ונמצאים בקשר יום יומי,ממש משפחה אחת גדולה".

 

דנזן,בית שמש זו משפחה אחת גדולה".(צילום:www.shoslive.co.il )

מה שונה השנה משנים עברו?
אני חושב שההבדל זה פשוט שהכל מתחבר לנו אין בקבוצה אגו וכל אחד עושה מה שנדרש בשביל המטרה בסיום העונה".

מחר מפגש מול באר יעקב,משחק עונה לכל דבר,מה צפוי לנו?

"זה משחק מאד חשוב לנו,אומנם אנו מארחים אך יש לזכור שמאילוצים שונים אנו משחקים העונה באחיסמך ולא באמת בבית,זה משחק חשוב כי הפסדנו לקבוצות הצמרת כמו מודיעין והגיע הזמן לנצח קבוצה גדולה במחוז שלנו ולהוכיח שאנו ראויים לעלות ליגה,בסיבוב הראשון הפסדנו להם 2-1 אבל אז עוד לא התחברנו,כעת אנו קבוצה שונה לגמרי וחזקה יותר".

הימור שלך? מה יהיה?
אני מרגיש טוב, יש אוירה של ניצחון אצלנו בקבוצה ויבוא הרבה קהל לאחיסמך,חבל שהמשחק לא בבית שמש כי המגרש שלנו בשיפוצים וקשה לעלות ליגה ללא מגרש ביתי,למרות זאת אנחנו קרובים לעליה  ואני לא מתלונן הכל לטובה ומקווה שמחר ננצח".


מנגד שי גבאי בלמה של באר יעקב שנמצאת במקום הראשון בליגה  והקבוצה עם ההגנה הטובה בליגה בראשותו  מאמין ביכולת הקבוצה לעבור את המשוכה מחר.

 

שי, איך בבאר יעקב?
"מעולה, ממש תנאים של ליגה א ואף למעלה מזה, הייתי בליגה א מספר שנים ולא היו לי כאלה תנאים ,אני מאחל לעוד סיבוב כמו הראשון שהיה,בע"ה נעלה ליגה".

 

שי גבאי,"אני מאחל לעוד סיבוב כמו הראשון שהיה".(צילום:לירן דורף)

לקראת המשחק מחר, מה צפוי לנו?

"מפגש בין שתי קבוצות טובות אם לא הכי טובות בליגה,הם באים לנצח כמו שאנחנו באים לנצח.
אין לי ספק שאנחנו עדיפים עליהם בכל פרמטר ובמיוחד מבחינת חומר השחקניםואני מקווה שזה יתבטא גם בתוצאה מחר,אבל זהו ללא ספק משחק העונה".


הימור שלך, מה יגמר?
אני מטבעי לא מהמר אך אני מאד מאמין בקבוצה שלי ואני בטוח שננצח אותם,המשחק על הנייר אצלם בבית אך אין להם מגרש ביתי אמיתי ולכן אין משמעות לבית חוץ והכל פתוח".
 

הוסף תגובה
תגובות