חלוקת נקודות בין ריינה לכאוכב

משחק העונה בליגה א׳ צפון בית ב׳! שתי הקבוצות שתופסות את המקום הראשון והשני הגיעו למפגש כשהן מרחק נגיעה מהפלייאוף, וחיפשו לקחת נקודות. הקבוצות הגיעו למצבים, אך לא השכילו לכבוש. קאסם נאג׳ר הורחק משורות כאוכב, אך ריינה הציגה התקפה מאכזבת ולא ידעה לקחת, והקבוצות נפרדו בחלוקות נקודות, כשכאוכב ממשיכה לככב בצמרת. הדיה: ״ משחק התקפה שלנו מאכזב, וזה מדאיג.״ , קוטר: ״התיקו יצא טוב כי היינו בחיסרון מספרי, הגיע לנו תיקו ואני מרוצה.״

  • על ידי: לירן ביטון
  • 26-02-2021
  • 15:05

משחק העונה בליגה א׳ צפון בית ב׳, בו בני ריינה מהמקום השני אירחה את הפועל כאוכב מהמקום הראשון. שתי הקבוצות המשובחות בליגה, נפגשו לאחד מהמשחקים המסקרנים ששוחקו במסגרת המחזור העשירי. הן הגיעו למפגש כשהם מרחק נגיעה מהפלייאוף, ויודעות שניצחון במשחק שכזה הוא הצהרת כוונת להתמודדות על עלייה. החבורה של עודד קוטר מגיעה למשחק אחרי שישה ניצחונות רצופים כשהיא תופסת את המקום הראשון בטבלה עם 20 נקודות, מנגד החבורה של אדהם הדיה שנמצאת במקום השני בהפרש של חמש נקודות מכאוכב, ידעה שהיא מגיעה למשחק בו היא תעשה הכל כדי לצמצם את הפער. 

 

ויקטור מרעי מנהיג את ריינה על המגרש (צילום: חגאג ראחל)

 

שתי הקבוצות עלו לשחק באותו מערך, ריינה לחצה מהפתיחה, ושטפה את המגרש והחלה לייצר מצבים. אך כאוכב היא זו שהגיע למצב ראשונה בדקה ה-8, עבד מורגאן הרים כדור מהקרן שמצא את אחמד חלאיילה, האחרון נגח בכדור ופגע בפינה הרחוקה, הכדור חזר וחיים זסיקינג מציל את רייינה מפיגור מוקדם.

 

חמודי חלאיילה בפסים מכאכוב מול סלים עמאש מס. 12 מריינה,  (צילום: חגאג ראחל) 

 

בדקה ה-16 סלים עמאש הגביהה כדור מהאגף הימני, ויקטור מרעי ניסה להשתלט על הכדור, אך הכדור יצא החוצה. ככל שהמחצית התקדמה, המשחק הפך שקול, שוחק בקצב טוב והקבוצות הגיעו למצבים. שחקני כאוכב הניעו כדור, וניסו להגיע לשער ריינה.  

 

סלים עמאש מריינה. היה יכול לכבוש עבור ריינה. צילום: חגאג רחאל

 

אדהם הדיה לא היה רגוע על הקווים והניע את שחקניו, מנגד כאוכב חיפשו את שער ההיתרון. בדקה ה-32 עבד מוראגן בעט כדור חופשי, אך הוא עלה מעל המסגרת. בדקה ה-34 כאוכב כמעט עלתה ליתרון, אחמד חלאיילה קיבל כדור באגף הימני, שלח רוחב אך שחקני כאוכב לא עלו לכדור. לקראת הסיום ריינה הורידה הילוך, קצב המשחק ירד והקבוצות המעיטו להגיע למצבים עד לסוף המחצית שהסתיימה בתיקו מאופס. 

 

עבדאללה חולי מס. 88 מריינה. סמיר עבלחי מכאוכב. 

 

בדקה ה-50 אבירן תורג׳מן מרים הגבהה טוב מהקרן, אך הכדור חולף על פני השער לאחר נגיחה של ויקטור מרעי. ֿבדקה -57 קאסם נאג׳ר מותיר את כואכב בעשרה שחקנים, לאחר שהורחק בצהוב שני אחרי עברה במרכז השדה. בדקה ה-61 עבד מוראג׳ן בועט כדור חופשי, אך סיזקינד הודף. בדקה ה-64 אמיר אבו ניל מרים כדור מהאגף הימני, שאקר סאקר נמצא ליד השער אך הגנת כאוכב מרחיקה.

 

עבדאללה חולי מריינה מול סלים עמאש. צילום: חגאג רחאל

 

בדקה ה-70 אבירן תורג׳מן הרים כדור חופשי, אך שוערה של כואכב יוצא לכדור. בדקה ה-76 כדור חופשי מסוכן לזכותה של ריינה, רייף מסיקה בועט אך הכדור פוגע בחומה. בדקה ה-81 חיים זיסקינד הציל את ריינה משער עצמי, לאחר שחולי הגביהה כדור שפגע בשרון לוי ונשלח לשער. עד לסיום שתי הקבוצות לא השכילו לכבוש ונפרדו בחלוקת נקודות. 

 

 

עודד קוטר בתגובה: ״בסיטואציה שנוצרה במשחק, ריינה היא קבוצה מצוינת ואצלנו יש הרבה צעירים שרוצים להתקדם. ברגע ששחקן אחד הורחק הלכנו אחורה והתמקדנו בהגנה. היה חשוב מאוד לעשות את הנקודה הזאת. התיקו יצא טוב כי היינו בחיסרון מספרי, הגיע לנו תיקו ואני מרוצה.״

 

אדהם האדיה מאמנה של ריינה. 

 

עבד מורגאן בסיום: ״שיחקנו נגד קבוצה מצויינת עם סגל שחקנים שמתאים לליגה הלאומית, אבל כמו שהתפתח המשחק אנחנו מרוצים מהתיקו לא צריך להיות חזירים. אדהם מאמן מצוין, שיחקתי אצלו בעונה הקודמת אבל היום היינו יריבים 90 דקות. התאמתי את עצמי לקבוצה בהתאם לחיסרון המספרי כולם הראו פה הרבה אופי.״

 

אדהם הדיה בסיום: ״ אנחנו רק בתחילת הדרך, אני מחשב את זה כאילו זה מחזור שלישי מתחילת עונה. משחק התקפה שלנו מאכזב, גם כשהם היו פחות שחקן לא נראנו טוב בהתקפה וזה מדאיג. להמשך הדרך אנחנו נשתפר וצריכים להשתפר. לא לשכוח שכאוכב קבוצה מצויינת ההגנה הכי טובה בליגה וקשה להכניע אותה, אפשר לסכם שכמעט ולא הייתה התקפה במשחק.״

 

לסיכום: משחק עם הרבה אירועים ומצבים, אך ללא שערים. שתי הקבוצות ידעו מה המשמעות של המפגש הזה, ונראה שהמאמנים הכינו כמו שצריך את הקבוצות למשחק. כאוכב נותרה בעשרה שחקנים, אך ריינה לא ידעה לנצל את ההיתרון המספרי והגנת כאוכב שמציגה את ההגנה הטובה בליגה, עמדה במקום. ריינה בנתה את המשחק סביב הכוכב שלה רייף מסיקה, אך הוא הציג משחק מאכזב. חיים זיסקינד שוער ריינה הציל את הקבוצה משערים בטוחים. כאוכב הציגה משחק מחוייב, והצטיינו בשורותיה עבד מורג׳אן, אחמד חלאיילה ושוער הקבוצה חאלד עזאם. החבורה של קוטר הסתפקה בנקודה אחת, וממשיכה לככב בצמרת הליגה. 

חלוקת נקודות בין כאוכב לריינה (צילום: חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. האדיה הביתה (נייטרלי 26-02-2021, 15:12)
    לא נמאס לך עם גניבת הדעת.. תחילת דרך קבוצה חדשה עוד מעט נכמרת בליגה. סעיד בסול מצא מאמן נורמלי.
  2. האדיה מאמן עאלק (ריינה 26-02-2021, 15:14)
    קבוצת שחקנים שחושבים שהם כוכבים. סעיד בסול שחרר. תתייעץ עם בהאא חליל יעזור לך
  3. רק סמיר עיסא יצליח בריינה (בסול 26-02-2021, 15:15)
    סעיד בסול תביא את סמיר עיסא רק הוא יכול לשטוף את השחקנים ולגרום להם לשחק כדורגל