"תקל" חריף בין סבג ופייסל, האם אבי סבג יסיים את תפקידו בטמרה?

בלעדי! מכבי טמרה הפסידה היום (שישי) בבית להפועל כפר כנא 2-1, אבל הסיפור המרכזי התקיים לקראת סיום המחצית הראשונה. על פי מקורות שהגיעו לאתר ׳גולר׳, היה תקל חריף על הספסל בין מאמן מכבי טמרה ובין האיש החזק במועדון, האני פייסל. עדי ראיה טוענים: "אבי סבג לא מכבד את הני פייסל". האם אבי סבג יסיים את תפקידו גם במכבי טמרה? יהיה מעניין במוצאי שבת..

  • על ידי: אוהד רון
  • 26-02-2021
  • 16:40

מכבי טמרה נחשבת לאחת הקבוצות הכי חזקות בליגה א׳ העונה. המועדון מצרף שחקנים מהשורה הראשונה בליגה א׳, במטרה לעלות לליגה הלאומית. היום (שישי) טמרה הפסידה להפועל כפר כנא 1-2. הפסד מביש ולא צפוי מבחינת טמרה החזקה.

 

על פי מקורות שהגיעו לאתר ׳גולר׳, סיפור המשחק היה על ספסל המועדון החזק מטמרה כאשר מספרים שהיה "תקל חריף" בין היו"ר החזק של מכבי טמרה הני פייסל ובין מאמן הקבוצה אבי סבג. יש לציין שהאני פייסל הוא איש כדורגל אשר מחזיק את הקבוצה עשרות שנים, וכולם עושים לו כבוד רב. אך לקראת סיום המחצית הראשונה לאחר שטמרה כבשה את השער המצמק מקורות מספרים שהיו חילופי דברים בין המאמן לאיש החזק, כאשר המאמן כנראה "צעק" על היו"ר לעיני רבים...ועדי ראייה טוענים:"אבי סבג לא מכבד את פייסל. הוא לא עושה כבוד לאף אחד." 

 

בסיום המשחק האני פייסל היה עצבני מאד וסירב להתראיין, ורק אמר שהקבוצה מאכזבת וחייבים לעשות שינוי כדי להחזיר אותה למסלול הניצחונות. 

 

האני פייסל ואבי סבג סירבו להגיב לידיעה. כשתתקבל תגובתם היא תפורסם.

אבי סבג, האם גם במכבי טמרה הוא לא יסיים את העונה? האם החוסר כבוד ישפיע? צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. סבג?כרגיל עוד קבוצה (מיקוש 26-02-2021, 16:54)
    אלוף החלפת הקבוצות שובר שיא גינס.אבי סבג קבלו אותו בעוד חילוף קבוצה.פרגנו לו
  2. סבג (לא מפתיע 26-02-2021, 17:05)
    מאמן כושל מקצועית , אפס ביחסי אנוש , אגו נפוח , ההתנהגות שלו לא מפתיעה , זה האדם שבלשון המעטה לא אהוב על הבריות , חושב שהוא כל יכול ושהמציא את הכדורגל , לא יודע להעריך ולכבד אנשים , לא מחזיק מעמד בשום מקום .. תשאלו עליו גם באום אל פאחם ..
  3. האני נפלת עם מאמן חלש, שחצן, מנופח (איזה מאמן חלש 26-02-2021, 17:55)
    אבי סבג חושה שהמציא את הכדורגל, לא מבין איך מסדר לעצמו קבוצות, כל שנה עושה סבב של כשלונות דופק חוזים גבוהים , אוי לבושה אבי תפרוש תתרכז,בקבוצות הילדים שלך. האני פיסל מגיע לך רעים גורלם להפגש ומוציאים את כל הרוע, לא ידעת דאבי סבג זה ברוך סער יותר משופר ומנופח...
  4. ראש העיר (סוסו 26-02-2021, 23:37)
    האם אבי סבג הוא הבן של ראש העיר נהריה לשעבר...?
  5. טמרה (שקרוק נאים 27-02-2021, 08:45)
    מי הביא את השוער ? הזה בושה האני היה לך השוער שיחצקי הכי טוב בליגה ומכרו אותו