היממה אותה: כפר כנא ניצחה את טמרה

מכבי טמרה באה במטרה להרגיע את המערכת ולהתקרב לפלייאוף אך יצאה מהמשחק עם שק של בעיות כשהפסידה בצורה מאכזבת 2-1 לכפר כנא. גדי מלסה והייתם חלבי היממו בפתיחה, משה בן לולו צימק בפנדל שנוי במחלוקת. בסיום דווח על ''תקל'' בית אבי סבג להאני פייסל. וואסים עבאס : ''יכולנו לנצח בתוצאה גבוה יותר''.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 27-02-2021
  • 20:17

מכבי טמרה אירחה את הפועל כפר כנא למשחק ליגה במסגרת המחזור העשירי בבית א'. הצהובים הגיעו למפגש לאחר שביום שלישי היא ניצחה בדוחק את הפועל הרצליה ורצתה לרשום ניצחון שיקרב אותה צעד נוסף לכיוון הפלייאוף וייתן למערכת שקט. מנגד, כפר כנא באה מעט חבולה לאחר שהובסה במחזור הקודם 5-0 למ.ס טירה. וואסים עבאס ידע שהפסד נוסף עלול לדרדר את הקבוצה לתחתית. טמרה חסרה את אברהם צ'קול הפצוע ומוראד אבו אנזה ערך את הופעת הבכורה בקבוצה.

 

מוראד אבו אנזה בהופעת בכורה במדים הצהובים (צילום : מחסאן נסאר)

 

פתיחת המשחק (צילום : מחסאן נסאר)

 

בדקה השמינית כמעט האורחת עלתה ליתרון מפתיע, דניאל פרץ נותר לבד מול אבירם זיאת אך הוא בעט גבוה מעל המסגרת.כמה דקות לאחר מכן בלמה של טמרה, נדב מוניס, נפצע והוחלף.

 

נדב מוניס נפצע (צילום : מחסאן נסאר)

 

 לאחר שליטה מוחלטת של כפר כנא, היא עלתה ליתרון בדקה ה-24, גדי מלסה בעט חזק מ-25 מטרים והכניע את אבירם זיאת שהיה יכול להגיב טוב יותר, 1-0 מוצדק לכפר כנא. מלסה קיבל את הצ'אנס בהרכב והחזיר בענק. עשר דקות מאוחר יותר הייתם חלבי הכפיל את התוצאה, השחקן הנהדר קיבל כדור בתוך הרחבה ולא התבלבל, 2-0 מפתיע במיוחד לכפר כנא.

 

הייתם חלבי לאחר השער השני (צילום : מחסאן נסאר)

 

שמחה גדולה בכפר כנא (צילום : מחסאן נסאר)

 

בדקה ה-35, שתי דקות לאחר השער השני של כפר כנא, הצהובים חזרו למשחק, כדור נהדר של מוראד אבו אנזה הגיע למשה בן לולו, שבמבצע אישי אדיר חלף של פני כמה שחקנים בתוך הרחבה עד שהוכשל, ניב ארד לא היסס ושרק על הנקודה הלבנה. בן לולו ניגש לנקודה וסחט הצלה מדהימה של שרבל אדביה אך מסיבה לא ברורה ניב ארד הורה על בעיטה חוזרת, ככל הנראה בגלל תזוזה לא חוקית של השוער. בניסיון השני בן לולו כבש וצימק ל2-1 ובכך קבע גם את תוצאת המחצית.

 

משה בן לולו מול שאדי שעאבן (צילום : מחסאן נסאר)

 

במחצית השנייה היה ניתן לראות שמכבי טמרה התעייפה ולמרות כמה ניסיונות מעניינים היא לא הצליחה לכבוש, מנגד, כפר כנא עמדה בצורה חכמה וניצחה את המשחק. בסיום נודע לנו על קרע ביחסים בין יו''ר מכבי טמרה, האני פייסל לבין המאמן אבי סבג וככל הנראה תתקיים ישיבה חשובה במוצאי שבת בה יוכרע עתידו של המאמן.

 

אחמד קאסום גם לא עזר (צילום : מחסאן נסאר)

 

לסיכום : כפר כנא יכולה לרשום לזכותה ניצחון מרשים על קבוצת הצמרת. תוצאה זו מעלה את הקבוצה של וואסים עבאס למקום הרביעי בבית. מנגד, צרות במכבי טמרה, הקבוצה שנבנתה בתקציב גבוה ולרשותה סגל נוצץ ועתיד ניסיון, הפסידה ליריבה צנועה ובעקבות ניצחונה של הפועל בועיינה, הפער מהמקום השלישי עומד על נקודה בלבד ובמועדון יש חשש שהקבוצה לא תצליח להעפיל לפלייאוף העלייה.

 

וואסים עבאס בסיום : ''לא היה פשוט לחזור אחרי התבוסה לטירה, באנו מגובשים עם לב אחד ונתנו מאתיים אחוז על המגרש ואני חושב שיכולנו לנצח בתוצאה גבוה יותר. אני שמח על שלושת הנקודות ועל האופי שהפגינו השחקנים. אנחנו רוצים להבטיח את ההישארות כמה שיותר מוקדם, אחרי זה נדבר על שאר המטרות.''

 

שאדי שעאבן בסיום : ''משחק טוב שלנו, היינו מאורגנים, עמדנו יפה על המגרש והרגשנו משוחחרים. אני חושב שהגיע לנו הניצחון הזה, נתנו מאה אחוז ואנחנו מאושרים מהתוצאה. כפר כנא תמיד בכל מגרש מנסה לשחק כדורגל שמח ופתוח. תמיד ממסתכלים כמה שיותר גבוה ואני חושב שאנחנו מסוגלים לסיים את העונה בצמרת הגבוהה של הטבלה.''

 

מוחמד אבודפוס, שחקנה של טמרה, בסיום : ''לא נראנו טוב, הגענו למפגש קצת עייפים לאחר המשחק מול הרצליה בשלישי אך זה לא מהווה תירוץ עבורנו, הראש כבר במשחק הבא. אנחנו תמיד מסתכלים רק על עצמנו ובטוחים ביכולת שלנו להגיע לפלייאוף.''

 

מוחמד אבודפוס, חאלד חלאיילה והשופט ניב ארד בדין ודברים (צילום : מחסאן נסאר)

הייתם חלבי וגדי מלסה חוגגים (צילום : מחסאן נסאר)

הוסף תגובה
תגובות