נבחרת המחזור ה-10 בליגה א' דרום בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

המחזור העשירי בליגה א' דרום הגיע לסיומו (מלבד משחק אחד שנדחה) וסיפק לנו המון הפתעות, דרמות וכדורגל איכותי. נורדיה הביסה את שעריים ורשמה ניצחון ראשון העונה בליגה, אור יהודה הפתיעה את הרצליה וחולון ויבנה נפרדו בתיקו. כעת נותר לנו לבחור את נבחרת מצטייני השבוע. מוזמנים לצלול איתנו לעומק

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 01-03-2021
  • 15:07

מצטייני הצפון: בליגה א צפון בחסות-  

RICCO מספר אחד במותגים:

 

שוער 

 

גיא הרמן (אור יהודה)

עוד משחק לפנתיאון של גייא הרמן. השוער הצעיר (20), בוגר מחלקת הנוער של מכבי חיפה, נראה נהדר מול מכבי הרצליה. הרמן הגיע הקיץ לאור יהודה על מנת להיאבק על אפודת השוער הראשון וכעת הוא מתגלה אחד השוערים הטובים בליגה כשהוא מראה אכויות של שוער גדול.

 

הגנה

 

מושיקו בילאס (מכבי יפו)

מגנה השמאלי של מכבי יפו שוב מראה הרבה איכויות בשני צידי המגרש כשהרשים עם שער נהדר לאחר כדור חופשי של מתן בית יעקב. בילאס ידוע כמגן מהיר וטכני.

 

מושיקו בילאס כבש שער במשחק (צילום : דדי ברק)

 

גיל כהן (הכח עמידר רמת גן)

בלמה הנהדר של הסגולים, גיל כהן, כבש שער דרמטי במיוחד בדקה ה-96 שחילץ עבור קבוצתו נקודה יקרה במשחק החוץ מול מכבי יפו. כהן (21) הינו בוגר מחלקת הנוער של הפועל רעננה, העונה הוא הגיע לקבוצה מליגה ג' ובנתיים הוא מראה הרבה איכויות

 

הכח חוגגת שער, גיל כהן עזר לה לצבור נקודה חשובה (צילום : דדי ברק)

 

דסליי טגניה (בית''ר נורדיה ירושלים)

טגניה נראה נהדר כשהוביל את משחק ההגנה של נורדיה במשחק החשוב מול מכבי שעריים. בזכות יכולת הגנתית נהדרת, כמעט לא נרשמו כלל מצבי הבקעה לכיוון השער של טגניה. ויקטור גניש יקווה להמשכיות בחלק האחורי.

 

יהונתן לוי (הפועל אשקלון)

מגנה הצעיר של הפועל אשקלון, יהונתן לוי, קיבל הזדמנות בהרכב מול עירוני אשדוד והחזיר בענק עם משחק הגנתי נהדר שמנע כל איום מהאגף שלו. חשוב לזכור שאשקלון נעלצה להתמודד יותר ממחצית בעשרה שחקנים  וזאת לאחר שהגיעה עייפה ממשחק הגביע. לוי (19) הוא בדרך כלל מחליפם של שי בוזנח ונאור פסר.

 

קישור 

 

תומר בן חיים (הפועל אזור)

בן חיים המנוסה היה המנוע של ליאור ראובן במשחק החשוב מול כפר קאסם, הכל עבר דרכו והוא היה אחראי לדברים הטובים שקרו בקבוצה. אין ספק שעם תומר בן חיים להפועל אזור יש הרבה יותר סיכויים לשרוד בליגה.

 

תומר בן חיים במדי הפועל אזור (צילום : יח''צ)

 

תום מדהלה (מכבי יבנה)

בעשרה שחקנים, מדהלה כבש שער נהדר מול ירמיהו חולון החזקה וכמעט נתן לקבוצתו, מכבי יבנה, ניצחון יקר. מדהלה נראה טוב מתחילת העונה ואין ספק שהקשר הולך ונהיה השחקן החשוב בקבוצה.

 

נוריאל בוזגלו (אור יהודה)

במהלך הפגרה אור יהודה הימרה על בוזגלו שהגיע לאחר שטרם שיחק ב2020 ונראה שההימור היה בינגו! הקשר ההתקפיחלוץ חגג השבוע את שערו השני בקבוצה בשלושת המשחקים בהם שותף. המחזור הוא חגג שער מרהיב נגד מכבי הרצליה החזקה ועזר ולקבוצתו ולנצח במשחק הקשה.

 

מועד אבו שולדום  (כסייפה)

הכישרון הצעיר של כסייפה, מועד אבו שולדום (20), היה בכל מקום על המגרש במשחק מול בקעת הירדן. הקשר ההתקפיחלוץ ממשיך להשתפר ולהראות ניצוצות, מדובר בשחקן חד ומהיר ושמהווה איום מתמיד על שער היריבה, רק מזל וקצת חוסר דיוק מנעו ממנו לחגוג שער במשחק.

 

מועד אבו שולדום כישרון גדול (צילום : דוברות כסייפה)

 

התקפה

 

נתנאל מוריס (הכח עמידר רמת גן)

חלוצה הצעיר של הכח רמת גן, נתנאל מוריס (21) הקשה מאוד על ההגנה של מכבי יפו, כמעט כל המצבי ההבקעה של הקבוצה עברו דרכו  והוא כבש שער של חלוץ גדול כשביצע תנועה נהדרת בתוך הרבה והפגין סיומת נהדרת. ליטבק יצטרך ממנו יכולת כזו גם בהמשך העונה.

 

אסף גובזה (בית''ר נורדיה ירושלים)

חלוצה הבכיר של נועלת הטבלה, אסף גובזה, חגג צמד שערים ראשון העונה בליגה ונתן לקבוצתו ניצחון גדול וקריטי על מכבי שעריים. את הגול הראשון שלו הוא דחק מקרוב לאחר מבצע של יוסי סלליך. את השער השני הוא חגג בנגיחה לאחר כדור קרן. בנורדיה רק ניתן לקוות שגובזה ימשיך לתת את התפוקה הזו גם בהמשך.

 

מאמן המחזור

ויקטור גניש (בית''ר נורדיה ירושלים)

מאמנה של נורדיה, ויקטור גניש, חגג את ניצחון הבכורה שלו בליגה העונה כשקבוצתו חגגה על כר הדשא. עם החיזוקים שהגיעו בשבועות האחרונים לקבוצה, נראה שאסור להספיד ולהוריד את נורדיה. אם הוא יצליח להשאיר אותה בליגה, הוא יהיה אחד ממאמני העונה בליגה א' דרום.

 

ויקטור גניש הוא מאמן המחזור (צילום : גיא צמח)

 

נבחרת מצטייני המחזור בחסות RICCO מספר אחד במותגים!

הוסף תגובה
תגובות
  1. שוער אור יהודה (דוד 01-03-2021, 16:49)
    השוער שלנו הוא מבין הטובים בליגה אם לא הטוב ביותר שוער של ליגת העל בעניים עצומות עוד נשמע עליו בשנים הקרובות
  2. למס 1 (יריב 01-03-2021, 17:51)
    וואלה אני אוהד אדומים אשדוד והלוואי והיו מביאים אותו אלינו במשחק מולנו לקח לנו 3-4 שערים של 100% עתיד גדול צופה לו
  3. שוער (אחמד 02-03-2021, 11:41)
    שוער ענק