לפני המשחק מול מרמורק, וללא אמיר כהן הצרות ממשיכות בכסייפה

כסייפה בצרות צרורות, אחרי התפטרותו של אמיר כהן ורגע לפני המשחק הקשה מול מרמורק חדר ההלבשה מתפרק. ע״פ מקורות שהגיעו לאתר ׳גולר׳ יו״ר עירוני כסייפה, עדאנן אלעמור לכאורה מתערב בהרכב, ומטיל וטו שדרור ויצמן לא יפתח במשחק, ומושיקו אביטן שהיה אמור לעזוב את הקבוצה ישחק במקומו. מס׳ שחקנים לא ראו את התערבותו בעין יפה, ולכאורה הצהירו כי הם לא עולים לשחק. כעת, דיא קפטן הקבוצה שהיה אמור להיות על הקווים לצד חארב עוזר המאמן, לכאורה מסרב לאמן את הקבוצה. האם השחקנים יעלו לשחק?

  • על ידי: מערכת גולר
  • 05-03-2021
  • 12:07

אחרי שהמאמן אמיר כהן בחר לעזוב את עירוני כסייפה במהלך השבוע האחרון, כל הביקורות על העזיבה התקשרו להפסד מול נורדיה. אך התפטרותו לא הייתה קשורה להפסד, אלא להתנהלות בכסייפה בשבועות האחרונים. הנהלת הקבוצה ביניהם היו״ר עדנאן אלעמור, לכאורה מתערב בהחלטות מקצועיות ובהרכב הקבוצה, וכהן לא היה מוכן לקבל זאת והניח את המפתחות.

 

כל ההשלכות להתנהגות ההנהלה באו לידי ביטוי רגע לפני המשחק מול מרמורק החזקה. ע״פ מקורות שהגיעו לאתר ׳גולר׳, יו״ר הקבוצה עדנאן אלעמור החליט לכאורה להתערב בהרכב והטיל וטו שמושיקו אביטן יפתח בהרכב על חשבונו של דרור ויצמן, ואף ישחק תשעים דקות. חלק מהשחקנים בקבוצה לא קיבלו ברוח טובה את ההתערבות ואת ההדחה של ויצמן מהסגל , והודיעו כי אם זה המצב הם לא עולים לשחק. כמובן מדובר במס׳ שחקנים משמעותיים לסגל של כסייפה בטח במשחק שכזה מול מרמורק. כמו כן, קפטן הקבוצה דיא שהיה אמור לעמוד על הקווים לצד עוזר המאמן חארב, לכאורה מסרב לאמן את הקבוצה. 

 

אתר ׳גולר׳ ימשיך לעדכן בהתפתחויות

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. עדנן שכונה (עדנן שכונה 05-03-2021, 12:35)
    עכשו מבינים למה אמיר עזב עשה בשכל מה שאמיר עשה לכסיפה עדנן יהרוס
  2. שקר וכזב (גמאל 05-03-2021, 17:45)
    מאיפה אתה מביא את הדיבור הזה אתה צריך לתביש במה שאתה אומר היום היו חבורת גברים שחקו למען הקבוצה ראינו קבוצה עם אופי 10 שחקנים ששחקו כמו גברים בפעם הבא לפני שתכתוב כתבה תשאל את האנשים המתאימיים
  3. הפועל מרמורק (אריק תורן 07-03-2021, 04:07)
    מרמורק ניצחה את כסיפה ועלתה למקום הראשון בטבלה