סיכום מחזור 8: ליגה ב' צפון ב'

בליגה הצפונית השנייה לא נשארו אדישים כלל. מוסמוס מתאוששת על חשבון פרדס חנה, בית שאן חוזרת למסלול הניצחונות ונשר ממשיכים לחזור בכל משחק עם שלוש נקודות ולהישאר בפסגה.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 29-03-2021
  • 08:09

בית א'

בבית א, עירוני נשר מ.ס. טירת הכרמל ובני מוסמוס ממשיכות לנצח וליצור משולש בצמרת שמשם יצאו שתי הקבוצות החזקות בבית שיתמודדו בפלייאוף העליון. בית שאן אומנם ניצחה גם היא השבוע אבל רחוקה מהצמרת הגבוהה וכנראה כבר לא תהיה בפלייאוף העליון העונה. 

 

הפועל בית שאן 2  - הפועל עין סהלה 0

הפועל בית שאן אירחו את עין סהלה לאחר שבמחזור הקודם רשמו הפסד חוץ בטירת הכרמל. חניכיו של שניר שטרית ידעו לתת את הטון ולשמור על הבית עם שערים של מיכאל אזולאי ומוטי אוחיון. בעין סהלה עדין אין כלל נקודות העונה וכדאי להם להתאפס על עצמם, אחרת ליגה ג' הולכת ומקרבת.

 

שניר שטרית מאמן בית שאן - מלמד את שחקניו שהשמירה על בית חשובה (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

 

עירוני נשר 3 – מכבי אחי איכסל 0

בעירוני נשר ממשיכים לשמור על מומנטום חיובי וגם לאחר משחק לא מדהים שבו לא מצליחים לייצר שערים במחצית הראשונה יודעים לתעלות ולכבוש שלושה שערים במחצית השניה. שרון גורמזנו כבש צמד ואחמד חג'יר הוסיף בעיטת פנדל מדויקת וסגר את הבסטה. באיכסל המצב לא מזהיר והקבוצה כרגע עושה רושם של קבוצת בטן טבלה קלאסית. אם הם רוצים להתחיל לטפס במעלה הטבלה עליהם לנצח את גלבוע בבית במחזור הבא.

 

מ.ס. טירת הכרמל- ביר אל מכסור 0-6

הקובצה החזקה בטירת הכרמל מוכיחה שוב שהיא הקבוצה החזקה באזור כאשר הביסה בצורה מרשימה את ביר אל מכסור 0-6. רותם שמול צמד, אנדריי צמד, בר שם טוב ויותם נגר שער כל אחד. ללא ספק גאווה לעיר טירת הכרמל. 

 

מ.ס. פרדס חנה כרכור 1 – הפועל בני מוסמוס – 2

 

בית ב'

בבית ב מכבי נווה שאנן ממשיכה בריצה המצויינת שלה אל עבר הפלייאוף העליון בעוד ביתר חיפה וגם הפועל טירת הכרמל איכזבו ואיפשרו לנווה שאנן לפתוח פער קטן בצמרת על חשבונם. כשגם רמות מנשה עדיין חא וויתרה על חלום הפלייאוף העליון.

 

מ.ס. כפר כמא 0 – מכבי נווה שאנן אלדד 2

שחקני נווה שאנן ממשיכים להוכיח את מקומם בפסגת הליגה והשבוע רושמים ניצחון חוץ על חשבון כפר כמא. מנגד, כפר כמא מדשדשת בתחתית עם שני ניצחונות בלבד העונה למרות שהצליחו לגרום לאורחים לא להבקיע עד הדקה ה- 75. שוחחנו השבוע עם שגיא גונן, המנהל המקצועי בנווה שאנן והוא הסביר לנו נוסחה מאוד פשוטה: "קבוצה מחוברת, מאומנת ובעלת חדר הלבשה חזק לאורך זמן מביאים תוצאות."

 

שחקני נווה שאנן - ממשיכים לחגוג בפסגת הטבלה (צילום: מועדון הכדורגל מכבי נווה שאנן אלדד)

 

הפועל רמות מנשה 3 – הפועל בני ג'ת 1

רמות מנשה אירחו השבוע את בני ג'ת מתחתית הליגה ולא התקשו לשמור על הבית ולקחת את שלושת הנקודות. בני ג'ת נשארים ללא נקודות אחת ולפני שמוותרים ומתכוננים לעונה הבאה בליגה ג', צריך להתחיל לייצר נקודות. לטובת רמות מנשה הבקיעו: שגיא חייט, מור ג'מבשו ונתן פילצר. משה כחלון מבני ג'ת צימצם עם שער בדקה ה – 87.

 

בית"ר חיפה 3 – איחוד בני כפר קרע 3

 

הפועל טירת הכרמל 0 – מכבי נוג'ידאת אחמד 1

שחקני בית שאן - תחילים לחזור לעניינים (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

הוסף תגובה
תגובות