ללא הכרעה : טירה וכאוכב נפרדו בתיקו

שתי הקבוצות הגיעו מוכנות למשחק העונה כשהציגו כדורגל שמח ואטרקטיבי ונפרדו בתיקו 1-1. בעקבות התוצאה, מסתמן מירוץ עלייה לוהט עד לרגע האחרון. מתנאל טדסה כבש ראשון, מוחמד חלאיילה השווה במחצית השנייה. חאלד עזאם נפצע ובספק להמשך הדרך, החמצות ענק לניר עזריה. עודד קוטר : ''לאור האירועים במשחק, תיקו תוצאה טובה.'' חיים סירוטקין : ''יהיה קשה וצמוד עד הסוף.''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 21-04-2021
  • 11:51

מ.ס טירה אירחה את הפועל כאוכב למחזור השני של פלייאוף העלייה במחזור הצפוני. שתי הקבוצות ידעו שמדובר במשחק עונה שעשוי להכריע את זהות הקבוצה שתעלה בסוף העונה ללאומית ולכן הדריכות הייתה רבה. חיים סירוטקין המשיך לתת את המושכות לשוער הצעיר דוד בן לולו שהרשים במשחק הקודם, זאת מאחר ואסף רז עדין מתאושש מפציעה ומנגד עודד קוטר השאיר על הספסל את עבד מורג'אן.

 

אוהדי טירה הגיעו למפגש (צילום : חגאג רחאל)

 

כבר מהפתיחה נראה ששתי הקבוצות הבינו טוב את חשיבות המשחק ופתחו התקפי. בתחילה סלאח חוסיין והילאל מוסא סיכנו את השער, כמה דקות מאוחר יותר מתנאל טדסה הגיע למצב קורץ אך הוא לא הצליח להעביר רוחב.

 

בדקה ה-13 ניר עזריה הצליח להשתלט על כדור עומק ונותר לבד מול חאלד עזאם שעצר את הבעיטה שלו בצורה פשוט נהדרת. החמצת ענק לעזריה. עשר דקות מאוחר יותר עסאם עיאשה הכניס כדור ענק לניר עזריה ששוב נותר לבד מול השוער אך הוא בעט מקרוב מעל השער. בדקה ה-28 עזריה רשם עוד פספוס גדול, החלוץ חטף כדור לנביל עלי ורץ כל הדרך אל השער אך הוא איבד שליטה בכדור וחאלד עזאם הגיע לפניו לכדור ונפצע תוך כדי הפעולה. 

 

עודד קוטר ניסה להמשיך עם השוער הפצוע ושילם מחיר יקר, בדקה ה-33 מתנאל טדסה מתוך הרחבה שלח פס חלש שהכניע את חאלד עאזם שיכל להגיב יותר טוב. 1-0 טירה. כמה דקות לאחר השער חאלד עזאם הוחלף ברדואן מנסור הצעיר.

 

על סף המחצית ניר עזריה רשם החמצה רביעית במשחק, עסאם עיאשה שוב הכניס כדור גדול לחלוץ ששוב נותר לבד ברחבה אך הוא נגח החוצה. בתוך תוספת הזמן מתנאל טדסה פרץ יפה, חלף על פני שלושה שחקנים ומסר נהדר לרן רול שסחט הדיפה יפה מרדואן מנסור.

 

טירה יכלה לרדת למחצית בתוצאה גבוהה יותר. (צילום : חגאג רחאל)

 

בחצי השני הקצב הגבוה נמשך, לאחר ערבוביה ברחבה, ניר עזריה כמעט וניצל טעות גדולה של רדואן מנסור אך מול שער חשוף ומזווית קשה הוא בעט החוצה. החל מהדקה ה-60 כאוכב השתלטה על העניינים ושלחה הרבה שחקנים קדימה, עשר דקות מאורח יותר טירה נענשה על כל ההחמצות, כדור קרן מדויק הגיע לראשו של מוחמד חלאיילה שהתגבר על עמיד קשוע והכניע את דוד בן לולו. 1-1. עד לסיום שתי הקבוצות הגיעו לכמה מצבים אך הן לא היו מספיק מדויק. בסיום, חלוקת נקודות.

 

קאסם נגאר (צילום : חגאג רחאל)

 

חיים סירוטקין בסיום : ''משחק קשה מול קבוצה שהוכיחה את עצמה, משחק פלייאוף טיפוסי. הגענו למצבים שיכולנו לנצח , אנחנו לא במצב שאפשר לשמוח מתיקו בבית, בטח לאור העובדה שהובלנו ויכולנו לנצח אך אין זמן אפילו למצמץ, כבר בשישי מצפה לנו קרב ענק. הכל עוד פתוח, אסור להוציא את ריינה מהתמונה וטמרה הוכיחה אתמול כמה היא חזקה. יהיה קשה וצמוד עד הסוף. לגבי ניר עזריה, אני אוהב ומעריך אותו מאוד, הוא שחקן נהדר, הוא לא סתם מגיע לכל כך הרבה מצבים ואני בטוח שבהמשך הוא יצליח לכבוש והרבה כמו בעונה הסדירה. לגבי דוד בן לולו, אני חושב שהוא נותן לנו שירות ענק אך צריך לדעת שאסף הוא השוער הראשון שלנו והוא יחזור שהוא יהיה כשיר ב-100 אחוז. עד אז ניתן לדוד את כל הביטחון והשקט.''

 

עודד קוטר בסיום : ''היה משחק נגד קבוצה טובה מאוד , מחצית ראשונה לא היינו טובים אבל במחצית שניה המשחק שלנו השתפר וזה בא לידי ביטוי בתוצאה הסופית, לאור הארועים במשחק תיקו זאת תוצאה טובה. אני חושב שהמאבק יהיה עד הסוף ויש ארבע קבוצות מצוינות שכל משחק הוא חשוב מאוד לכול הקבוצות. חאלד נפצע בראש והוחלף על ידי רדואן מנסור שעשה עבודה מצוינת, עד מחר נדע מה מצבו. ''

 

השוער דוד בן לולו בסיום : ''משחק קבוצתי קצת פחות טוב ממה שאנחנו רגילים, מאמין שכבר במשחק הבא נשתפר ובסופו של דבר נעלה ליגה. יכולים להגיד שאנחנו דיי מאוכזבים מהנקודה ומתכוונים לבוא בשישי הקרוב במטרה לנצח את טמרה. מאבק העלייה הולך להיות צמוד מאוד, כאוכב קבוצה טובה ואנחנו לא מזלזלים באף אחת.''

חלוקת נקודות בסיום (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות