חזק בתמונת העלייה: טמרה גברה על ריינה בחוץ

החבורה של אמיר כהן ושמעון הדרי הציגה את המשחק הטוב ביותר שלה העונה, לאחר שהתפוצצה על הדשא ורשמה ניצחון 3-1 מרשים על ריינה, ובכך נצמדה לטירה וכאוכב במאבק על הכרטיס ללאומית. מנגד, ריינה עוד לא הגיעה למשחקי הפלייאוף.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 21-04-2021
  • 14:45

בני ריינה אירחה את מכבי טמרה למחזור השני של משחקי הפלייאוף במחוז הצפוני. שתי הקבוצות הפסידו במחזור הפתיחה, וידעו שמעידה נוספת עלולה להרחיק אותן משמעותית מהכרטיס הנחשק לליגה הלאומית. אמיר כהן ביצע כמה שינויים בהרכב, חאלד חלאיילה, נסיר מג'דוב והשוער אבירם זיאת ירדו לספסל, השוער המחליף לב גורליק, מוראד אבו אנזה ונירן רוטשטיין פתחו. מנגד, אדהם אדיה פתח עם החלוץ שאקר סאקר, סלים עמאש החל את המשחק על הספסל.

 

ריינה רצתה נקודות ראשונות בפלייאוף (צילום : חגאג רחאל)

 

כבר מהפתיחה נראה שטמרה פתחה טוב יותר והיא גם זו שעלתה ליתרון בצדק בדקה ה-16. אחרי חילופי מסירות נהדרים בחלק ההתקפי הובילו לשער נהדר של מוחמד מחאמיד (ג'ינג'י). 1-0 טמרה. 

 

מוחמד מחאמיד (ג'ינג'י) חוגג עם אנשי טמרה (צילום : חגאג רחאל)

 

לאחר השער ריינה ניסתה לזום אך נעצרה ע''י הגנת הצהובים פעם אחר פעם

 

וואיל חרבאווי עוצר את גל בראל (צילום : חגאג רחאל)

 

שאקר סאקר דוהר קדימה, דן פרידריך בעקבותיו (צילום : חגאג רחאל)

 

בדקה ה-52 טמרה הכפילה את התוצאה וזאת לאחר שער נהדר של שחקן הרכש שהגיע על סף סיום חלון העברות, אוסאמה שעאבן. 2-0 טמרה.

 

טמרה הכפילה את התוצאה, עצבים בריינה (צילום : חגאג רחאל)

 

לאחר השער השני, ריינה החלה ללחוץ במטרה לצמק את התוצאה, היא שלחה הרבה שחקנים קדימה ונשארה חשופה מאחור, שמונה דקות לסיום היא נענשה על כך, משה בן לולו נשלח לכדור ארוך ודהר כל הדרך לעבר השער השלישי. 3-0 ענק למכבי טמרה.

 

משה בן לולו כבש את השער השלישי (צילום : חגאג רחאל)

 

דקה לסיום סלים עמאש כבש שער כבוד לזכות ריינה וקבע את תוצאת המשחק, 3-1 למכבי טמרה שנצמדה לצמרת הבית. ריינה עדיין ללא נקודות בפלייאוף.

 

בשישי הקרוב טירוף הפלייאוף ממשיך! מכבי טמרה תנסה להמשיך את המומנטום מול מ.ס טירה בבית, ריינה תצא למשחק חוץ קשה במיוחד מול כאוכב הבלתי המנוצחת.

 

מכבי טמרה תקווה לנצח את טירה כבר בשישי הקרוב (צילום : חגאג רחאל)

 

שמעון הדרי בסיום : ''"היום ראינו את טמרה האמיתית , כדורגל טוב ויפה שהניב 3 גולים ממהלכי כדורגל , אין ספק שאמיר כהן הביא עימו רוח טובה וחיובית לקבוצה ועל כך מגיע לו שאפו , אני כמנהל מקצועי יעמוד אחריו בכל החלטה שיחליט"

 

שמעון הדרי יכול להיות מחוייך לאור היכולת של קבוצתו (צילום : חגאג רחאל)

 

משה בן לולו בסיום : ''התוצאה משקפת ויכלה להיות גדולה אך לא נהיה חזירים, אנחנו מאוד שמחים על הניצחון. אני חושב שאנחנו יכולים ללכת עד הסוף, נבנתה קבוצה מאוד איכותית שעדיין לא התחברה ב-100 אחוז, מאמין שזה יקרה בקרוב ובעזרת השם נעלה ליגה.''

ניצחון ענק למכבי טמרה (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ההגנה. החלק הכי טוב בטמרה (אחמד 22-04-2021, 23:02)
    חייבים להבקיע יותר. ההגנה עושה את שלה...עכשיו תור ההתקפה