סיכום מחזור 15: ליגה ב' צפון א'

בליגה ב' צפון היה לנו מחזור אטרקטיבי ביותר. כרמיאל ניצחו ללא מאמץ גדול את מעלות תרשיחא ועלו למקום הראשון, שעב הראו לכפר כנא שבבית הם בלתי ניתנים לעצירה ועירוני צפת רושמים ניצחון שני ברציפות

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 26-04-2021
  • 08:40

בית א'

בבית א' היו לנו משחקים מעניינים המחזור. כרמיאל התפוצצו במעלות, צעירי טמרה עצרו את רצף ההפסדים ואחווה שעב הוכיחו לכפר כנא שבבית הם לא מוותרים על אף נקודה

 

מכבי מעלות תרשיחא 2 – הפועל עירוני כרמיאל 6

שחקני כרמיאל הגיעו למגרש במעלות במטרה אחת – לנצח ולעלות למקום הראשון. לשמחת שחקניו של לירון יגר זה אכן קרה. המשחק הסתיים בתוצאה 6-2 ולשמחת שחקני כרמיאל כפר כנא מהפסגה נעצרו בשעב כך שהם מוצאים את עצמם במקום הראשון. בשורות כרמיאל ארד אלבז הבקיע צמד, סהר דהן, אוהד עדי, יובל שבתאי ומוחמד חלאילה שער כל אחד. במעלות שאדי חמדאן הבקיע צמד.

 

סהר דהן - חזר לכבוש (צילום: מאור אלקסלסי)

 

צעירי טמרה 1 – הפועל טובא 1

צעירי טמרה אירחו את טובא לאחר שני הפסדים לקבוצות הגדולות בבית: כפר כנא וכרמיאל. שחקניו של רושדי סובח לא נפלו והוציאו תוצאת תיקו מול קבוצתו של פחרי עסקאלה. בטובא כמעט  והפסיד את המשחק, אך שער של גיית עסקאלה בדקה ה- 90 השווה את התוצאה והעניק לשחקני טובא נקודה לנשימה.

 

צעירי טמרה - עצרו את רצף ההפסדים (צילום: מועדון הכדורגל מ.כ. צעירי טמרה)

 

מכבי אחווה שעב 2 – צעירי כפר כנא 1

לאחר המשחק האלים והזוועתי שהיה לשחקני שעב בעראבה בשבוע שעבר, הגיעו שחקניו של מוחמד דבאח למשחק העונה כשהם מארחים את כפר כנא מהמקום הראשון. מדבאח אמר לאתר 'גולר' לפני המשחק שלדעתו יתרון הביתיות יעזור להם ואכן זה קרה. בשורות שעב הבקיעו עובאדיה רפאעי וזידאן עמאר. בכפר כנא צימק את התוצאה מוחמד עואודה.

 

בית ב'

בבית ב' היו גם משחקים לא משעממים כלל. יפיע אירחה את בני שפרעם למשחק חם ועירוני צפת הפתיעו עם ניצחון שני ברציפות והפעם על נהריה בבית.

 

הפועל עירוני צפת 3 – בית"ר נהריה 0

שחקניו של איציק בוזורגי האגדי התעוררו לחיים. לאחר שבמחזור הקודם ניצחו את כפר מנדא בחוץ שחקני צפת רושמים ניצחון שני ברציפות עם 3-0 בבית על בית"ר נהריה. אסף פחימה שעבר לאחרונה לצפת מדבוריה חזר לכבוש לאחר הבישולים של שבוע שעבר ולצידו הוסיפו עוד שני שעברים גל יצחק ואושר שמקה. עקב ההפסד נהריה ירדה למקום השישי וקבוצות התחתית מתחילות להתקרב אליה.

 

מכבי עירוני יפיע 0 – בני שפרעם 2
שחקניו של רמי אבולעילה אירחו את שפרעם מהמקום הראשון וניסו לגנוב ניצחון ביתי. שחקני שפרעם המודרכים ע"י איברהים אבו רקיק לא פראיירים בכלל ולא נתנו את ההזדמנות הזו ליפיע. בבני שפרעם סגרו את הבסטה עם שני שערים: הראשון של אחמד יונס בדקה ה- 54 והשני של מואמן קדרי בדקה ה – 78.

 

שחקני יפיע - בני שפרעם היו גדולים עליהם(צילום: מועדון הכדורגל מכבי עירוני יפיע)

 

עירוני בני כאבול 1 – בני ממב"ע 1

המבקיעים של צפת: יצחק, שמקה ופחימה (צילום: מאיר ינקו, עיתון חדש בגליל)

הוסף תגובה
תגובות