סיכום מחזור 17: ליגה ב' צפון א'

מחזור אחד לסיום הליגה הסדירה היו לנו משחקים נהדרים וגם לא מעט הפתעות. טובא הצליחו לנצח בשעב, מעלות רושמים ניצחון רביעי העונה והפעם על חשבון סכנין. יפיע חוזרים לנצח ומוסמוס עם עוד הפסד לאוסף.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 06-05-2021
  • 08:22

בית א'

בבית א' היו לנו משחקים נפלאים. כרמיאל ממשיכה לככב עם ניצחון חוץ בעראבה, שעב לא מצליחים לנצח את טובא בבית וסכנין יכולים ללכת לקנות כפכפים ומטקות...

 

הפועל עירוני עראבה  – הפועל עירוני כרמיאל 3-1

שחקניו של לירון ייגר ממשיכים במומנטום החיובי ולא מתקשים במיוחד במשחק חוץ בעראבה. בעראבה זה היה ההפסד השישי העונה, אך מחזור אחד לסיום הליגה הסדירה הם לא מסובכים ויכולים להתכונן למשחק האחרון. במחזור הבא כרמיאל יארחו את צעירי כפר כנא לקרב צמרת ועראבה יתארחו בטובא.

 

מכבי אחווה שעב –הפועל טובא 1-0

כהפתעת המחזור טובא הצליחו לחלץ ניצחון חוץ בשעב. שחקניו של מוחמד דבאח יצאו מהמרוץ למקום הראשון וזה כנראה הוציא להם את האוויר מהמפרשים. שחקני טובא ניצלו זאת והצליחו להוציא 1-0 קטן שעשה את העבודה.

שחקני שעב - לא הצליחו לגבור על טובא (צילום: אחמד חולאד)

 

מכבי מעלות תרשיחא – צעירי סכנין 1-2

במעלות רושמים את ניצחונם הרביעי העונה. הקבוצה שרק לפני כמה שבועות הייתה ללא ניצחונות כלל חוזרת לעניינים ועולה למקום השביעי בטבלה. בסכנין זה היה ההפסד התשיעי העונה והקבוצה צריכה להתחיל לחשוב טוב לקראת העונה הבאה מה ניתן לשפר וכיצד להתחזק.

 

בית ב'

בבית ב' יפיע מתעוררים לחיים ועוצרים את אחי עכו. בני כאבול וכפר מנדא מתחלקים בנקודות ובית"ר נהריה לא ריחמו על שחקני נצרת שנלחמים על חייהם בסך הכל.

 

מכבי עירוני יפיע - אחי עכו 0-2

שחקני יפיע חוזרים למסלול הניצחונות והפעם זה על חשבון אחי עכו. שחקניו של רמי אבולעילה ממשיכים להוכיח שהם קבוצה יציבה וטובה עם אופי חזק. שחקני עכו רשמו רצף של ניצחונות במחזורים האחרונים, אך כנראה היכולת לא הספיקה ביפיע.

 

שחקני יפיע - חוזרים לנצח (צילום: חגאג רחאל)

 

עירוני בני כאבול 1 – כפר מנדא 1

זה היה משחק נגד שתי קבוצות לא מהחזקות בבית וככל הנראה התוצאה די שיקפה את המצב. בכאבול רושמים את תוצאת התיק השלישית העונה. לעומתם, בכפר מנדא זה התיקו השמיני. יש בין הקבוצות פער של ארבע נקודות, כך שלא אמור להיות שינוי גם לאחר המחזור הבא.

 

אלנהדה נצרת 0 – בית"ר נהריה 15

 

מצטיין המחזור יובל שבתאי (צילום: יונתן גינזבורג, ספורט מהתחתית)

 

מאמן המחזור רמי אבולעילה - מכבי עירוני יפיע (צילום: חגאג רחאל)

שחקני כרמיאל - יכולים להמשיך לחגוג (צילום: יונתן גינזבורג, ספורט מהתחתית)

הוסף תגובה
תגובות