סיכום מחזור 18: ליגה ב' צפון ב'

בליגה ב' צפון ב' לא היו יותר מדי הפתעות. שחקני נשר מפרקים את בני מוסמוס, פרדס חנה רמסה את טירת הכרמל, כפר קרע עם ניצחון גדול ובני באקה מסיימת בתיקו מול נוג'ידאת אחמד

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 11-05-2021
  • 10:26

בית א'

בבית א' היה מחזור משחקים אחרון מעניין מאוד. נשר וטירת הכרמל הבטיחו את עלייתםן ולמרות זאת פרדס חנה לא ריחמה על טירת הכרמל, סנדרלה עם ניצחון נוסף ונשר כרגיל מפרקת את הליגה והפעם  הבקיעה שישייה לבני מוסמוס.

 

עירוני נשר – בני מוסמוס 0-6

שחקניו של ווהב ברכאת סיימו את הליגה הסדירה עם קלאס. במשחק מול בני מוסמוס הם לא ריחמו וניצחו בתוצאה 6-0. במוסמוס רושמים כבר רצף של הפסדים וכנראה ברגע שהגיעה הידיעה שלא יהיו בפליאוף זה הוציא את האוויר מהמפרשים.

 

זיאד אגרביה - יכול להתחיל לתכנן את העונה הבאה (צילום: מועדון הכדורגל בני מוסמוס)

 

מ.ס. פרדס חנה / כרכור – מ.ס. טירת הכרמל 1-5

שחקניו של אורן פלאש הגיעו למשחק האחרון בפרדס חנה כשהם יודעים שהבטיחו את מקומם בפליאוף ולא היו חדורי מוטיבציה יתר על המידה. שחקני פרדס חנה לא ריחמו וניצחו בתוצאה 5-1 שנותנת לה תחושה טובה בסיום הליגה.

 

אחי ביר אל מכסור – עין סהלה 2-0

 

סידרלה גלבוע – אחי איכסל 1-2

 

בית ב'

בבית ב' גם היו לנו כמויות נפלאות של שערים.מכבי נווה שאנן והפועל טירת הכרמל עלו לפלייאוף.  טירת הכרמל הביסה את בני ג'ת מהתחתית, נווה שאנן לא ריחמה על רמות מנשה עם לא פחות מחמישייה ובמשחק בין באקה לנוג'ידאת כל קבוצה קיבלה נקודה.

 

הפועל טירת הכרמל – הפועל בני ג'ת 6-0

שחקני טירת הכרמל הגיעו למשחק האחרון בידיעה שניצחון יבטיח להם את המקום הפליאוף והם אכן עשו זאת. משריקת הפתיחה בטירת הכרמל שרפו את הדשא וכיכבו עם שישה שערים. בני ג'ת מסיימת את הליגה עם שני ניצחונות בלבד ומול טירת הכרמל זה היה ידוע מראש.

 

הפועל רמות מנשה – מכבי נווה שאנן אלדד 5-0

שחקני נווה שאנן הגיעו אל רמות מנשה במשחק האחרון של הליגה הסדירה למרות שהבטיחו כבר את מקומם בפליאוף העליון. בנווה שאנן יודעים מהי מקצוענות ולא ויתרו גם על המשחק האחרון. לשחקניו של אייל הלטמן מרמות מנשה לא היה סיכוי לעמוד מול האורחים מנווה שאנן, אך היה משחק הוגן עד לשריקת הסיום.

נועם בראון - הוא וחבריו לקבוצה לא מוותרים לרגע (צילום: דוברות מכבי נווה שאנן אלדד)

 

בני באקה – מכבי נוג'ידת אחמד 3-3

 

מ.ס. כפר כמא – איחוד כפר קרע 6-3

שחקני נווה שאנן - לוקחים כל משחק ברצינות (צילום: דוברות מכבי נווה שאנן אלדד

הוסף תגובה
תגובות